Appartement Elena ***

Appartement Elena
Elena

4 reviews over Appartement Elena in het Nederlands

Daan, 27-4-2007

Centraal in Stalis, kleinschalig appartementen complex dus wel prettig. Je zit dicht bij het leven dus wij vonden dat wel lekker. Je loopt zo naar allerlei restaurantjes en barretjes toe. Stalis is wel engels georienteerd, dus die kom je wel veel tegen.

Het is niet al te groot, maar je hebt alles bij de hand. Wij waren in het laagseizoen, dus ook nog niet zoveel brommers...Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2006

greeki, 27-4-2007

lekkere vakantie gehad lekker rustig en toch gezellig appartement complex.

het is tenslotte een appartement je moet er niet met veel verwachtingen naar toe gaan.

zou er nog wel een keer naartoe gaan

Gereisd anders in april 2007

fred en joke slokkers, 16-2-2006

waren er de eerste 3 weken vsn juni, toen waren er aleen nederlanders,

paar dagen regen, en dan loopt alles onder en staat blank.

maar dat heeft ook wel weer wat, niet gekregen wat wij bij het boeken hadden gevraagd, maar dat lijkt in eleni altijd wel zo te zijn.

goed gegeten, bij golden beach en de overloop.

gaan in 2006 weer naar kreta maar niet naat elana.

Gereisd anders in februari 2006

wilma, 22-9-2005

wel een mooi balkon wij hadden de schaduwkant dus heerlijk als je thuis kwam en je had geen airco nodig,minder vonden wij dat er alleen maar engelse waren,
        Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elena in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elena scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.