Appartement Arlekin Tango ***

8,9

282 reviews over Appartement Arlekin Tango in het Nederlands

wij komen terug.

fam den Hartog, 10-10-2017

echt super, goede ontvangst door de zoon met welkomst drankje,op de kamer aangekomen alles was heel schoon,de tv was kapot ,er werd direct een andere tv gehaald .een heel goed ontbijt. al bij al super komen beslis terug,Een Aanrader!!!

iedere dag word er schoon gemaakt en goed!!

Gereisd met partner in oktober 2017

Het was fantastisch

Myrna en Rob, 30-9-2017

De familie is erg gastvrij, het appartement is keurig, wordt goed schoon gehouden. Het ontbijtbuffet is prima.

Heerlijke vakantie gehad!

Claudia, 28-9-2017

We hebben hier echt een heerlijke vakantie gehad, vriendelijke mensen die je als een familie verwelkomen! Appartementen zijn wat aan de kleine kant maar prima te doen. Douche is wel erg klein. Maar door de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel vergeet je eigenlijk alles. Het zwembad was ook prima, altijd goed schoon net zoals de appartementen. Eigenlijk altijd wel voldoende ruimte bij het zwembad. Hadden geen airco in het appartement omdat deze kapot was, vrienden in het andere appartement hadden wel airco.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

al voor de zevende keer bij Arlekin Tango geweest

Conny van der Zijden, 27-9-2017

Fijn appartementen complex met fantastisch vriendelijke en gastvrije familie aan het roer.

brandschoon en met heerlijk zwembad met fijne ligbedden waar altijd plaats is.

appartement eenvoudig ingericht maar prima bedden ,douche is klein maar altijd warm water.

restaurantjes en winkels dichtbij en wekelijks wordt een heerlijke gezellige barbecue georganiseerd

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig voor herhaling vatbaar

Loes, 13-9-2017

Hier komen we zeker terug. Wat een vriendelijk ontvangst we voelde ons gelijk thuis. Alles is schoon, lekker ontbijt. Je kunt hier heerlijk vertoeven bij het zwembad op de fijne bedjes met een dik kussen. Kamers groot genoeg. Badkamer klein maar totaal geen minpunt voor ons. Je zit heel centraal daar ideaal dus.

Geweldig

Marjan, 9-9-2017

Wij hebben hier in dit appartement met heel veel plezier gezeten. Mensen supervriendelijk. Schoonmaak perfect. De eigenaar echt een vriendelijke man en we zijninderdaad heel hartelijk ontvangen. Ontbijt heerlijk genoeg keuze. Wij komen zeker nog een keer terug. En als je hier niet durft te rijden of wat dan ook tip. Neem. De bus heel simpel. En makkelijk je zit echt centraal. Wij hebben in iedergeval een topvakantie gehad en raad dit appartement zeker aan.

Heel fijn kleinschalig complex

Hennie en Dicky, 1-9-2017

Alle reviews zeggen het al: zeer hartelijke, gastvrije familie. Betrokken bij alle gasten. Takis en familie doen meer dan hun best om het je naar de zin te maken. Ontbijt is werkelijk top! 'So wie so' is de gastvrijheid op Kreta geweldig. Als je het eiland wilt verkennen (bergdorpjes, Zuidkust, Knossos en zo) is een auto erg handig. Autoverhuurbedrijven in overvloed. Stranden dicht bij hotel zijn erg druk met strandbedjes, maar even rijden en je kunt wel rustige strandjes vinden.

Appartement was ruim, schoon en goed voorzien. Uitzicht op de bergen. Badkamer was klein maar altijd warm water. Schoonmaakdames deden hun werk goed en met plezier. Airco (tegen betaling) niet nodig gehad. Zwembad netjes en schoon. Fijne bedjes. Er is een ' handdoekje leggen' verbod. Werkte meestal goed, maar er was eigenlijk altijd wel plek.

Hoewel je direct aan de strip zit merk je daar eigenlijk niets van. Veel goede restaurants en (gelukkig) geen disco's. Deze zijn ruim voorradig in Cherso! Soms is er wat lawaai van de autoweg.

Al met al een fijne plek!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke locatie voor verkennen midden/oost Kreta

René, 1-9-2017

Goed onderhouden en zeer vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. De locatie ligt in een toeristisch gebied (maar dat geldt voor alles daar :)) maar wel zo, dat je met de auto in 5 minuten hier vandaan bent. Een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. 's Avonds loop je vanaf het complex zo de toeristische 'strip' op waar je prima kan eten en drinken.

Vanaf het complex kan je, via twee bevriende locaties, naar het strand wandelen. Je bent dan minder dan 5 minuten onderweg.

De appartementen zelf zijn schoon, compleet en ruim genoeg. Zeker voor herhaling vatbaar!

Aanrader

Jacqueline, 27-8-2017

Voor de tweede maal onze vakantie doorgebracht in Arlekin Tango. Aanvankelijk nog bang dat het de tweede maal vast zo goed niet kon zijn, maar dat bleek zéker niet het geval. Verzorgd complex, gastvrije familie, gemoedelijke sfeer, hygiëne goed op orde. Het is omdat we de omgeving nu wel kennen dat we waarschijnlijk geen derde maal gaan, maar als we het complex op konden pakken en elders in Europa zouden kunnen neerzetten zouden wij direct weer boeken. Kortom een aanrader!

fijne weken gehad!

m, 2-8-2017

Prima complex , kleinschalig en schoon, zeer vriendelijke gastheer/ familie , lekker ontbijt!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arlekin Tango bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arlekin Tango in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arlekin Tango zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arlekin Tango scoort een 8.91 uit 10 op basis van 292 reviews.