Hotel Rethymno Mare *****

7,7

71 reviews over Hotel Rethymno Mare in het Nederlands

Nooit meer

Gerrit, 13-10-2017

Het hotel ligt niet echt op een 'gezellig' gedeelte van Kreta. Als je daar behoefte aan hebt, het is ook niet op loopafstand te vinden.

De kamer die we hadden was klein, de badkamer was smerig, vieze kitranden, vlekken van dubieuze oorsprong (die simpel te verwijderen waren) Handdoeken en strandlakens kregen ze waarschijnlijk niet meer (optisch) zuiver en waren regelmatig kapot (franjes eraan van slijtage), dan is het tijd om nieuwe aan te schaffen. Uit de was, in 10 dagen 4 keer voorgekomen dat als je de handdoeken uitvouwde dat er ineens lange zwarte haren in het bad lagen, die onmogelijk van ons konden zijn.

Daarentegen was het personeel fantastisch, supervriendelijk, ze deden echt hun best om het je naar de zin te maken.

De 'Artemis' cocktail bar was ook echt super. Op een dag waren ze het dak aan het schilderen. Het oplosmiddel zou in NL. nooit verkocht mogen worden. We zijn gevlucht. mega koppijn. Nu zijn de sterren statussen in GR anders, in NL hooguit een 2 sterren. Eten was ok.

Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel voor 'n betaalbare prijs

Ian & Sandra, 8-10-2017

Goed hotel voor 'n betaalbare prijs, maar zeker geen 5* waard;

- Kamers zijn ruim en schoon, maar sanitair en airco zijn echt aan vervanging toe.

- Nog teveel extra kosten zoals huur kluis.

- Obers serveren niet.

- Strandlaken maar 1x in de 2 dagen omruilen.

- Weinig tuinen.

Mede door de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel voelt de vakantie zeer aangenaam.

Eten is zeer goed en vers, er is voldoende keus. Restaurant wordt goed schoon gehouden.

Er zijn thema diner avonden zoals Italiaans, bbq en Grieks.

Altijd 'n romantische tafel vrij, mede door de goede inzet van restaurant manager Nikos.

Zwembad is goed.

Netjes onderhouden zandstrand en strandbar met voldoende strandbedden, incl. stranddouches, op maar 100m van het hotel en is te bereiken door onder de hoofdweg door te lopen. Schone en moderne toiletten ter plaatse.

Bedden zijn zeer goed. Door de matrastopper geen scheiding in 't midden.

De volgende keer op Kreta gaan we zuidelijker, omdat het klimaat daar overwegend zuiverder, zonniger en warmer is.

Het hotel ligt in Skaleta aan een drukke rijksweg en kan voor astmapatiënten een probleem geven.

Kreta is geen fiets eiland, dus een auto of georganiseerde tour is 'n must.

Het eiland auf sich viel wat tegen mbt oude cultuur, opgravingen en monumenten, hadden er meer van verwacht.

Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel, maar echt geen vijf sterren

Freek, 21-9-2017

Volgens de touroperators zou dit een vijf sterren hotel zijn. Dat geldt alleen (nog) voor de prima inzet van de medewerkers. Zowel voor de accomodatie zelf (krap 4 sterren) als de maaltijden (3 sterren) geldt dat zeker niet (meer). Ontbijt biedt weinig keuze en dat geldt ook voor lunch en het diner. Daarbij is de kwaliteit van het gebodene wel goed. Het restaurant is ruim en schoon. Restaurantmedewerkers, o.l.v. manager Nikos, doen echt hun best om het de mensen naar hun zin te maken. Diner in restaurant Justine is goed, maar echt geen a la carte. Meeste frisdranken komen uit verzamel-spuitslang; de loungebar heeft alleen filter/poeder-koffie en geen espresso of cappuccino en verse sappen zijn nergens, ook niet bij ontbijt, te krijgen.

Kamer die wij hadden was ruim, maar wel gedateerd (kranen, afvoeren en airco zouden eigen vervangen moeten worden). Dagelijkse schoonmaak van de kamer incl. wissel handdoeken door zeer vriendelijke dames. Klein eigen strandje op paar minuten lopen met hotelbar en ligstoelen/parasols; voldeed prima.

Hotel ligt echt vlak bij de snelweg Heraklion- Rethimnon, wat ik prettig vond (waren daardoor snel op onze wandelstartpunten). In Skaleta is nauwelijk iets te doen; wel prima supermarkt(je) en diverse auto-verhuurders.

In de tijd dat wij er verbleven, waren er in het hotel naast de nodige Nederlandse ook (veel) Franstaligen, Scandinaviërs en (weinig) Russen; merendeel 50+. Dronken lui hebben wij in het geheel niet gezien of gehoord.

Al met al voor ons een goed hotel, maar absoluut geen vijf sterren.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldige vakantie gehad

Jensthe, 10-9-2017

Dit is echt een aanrader ! Lekker eten, super vriendelijke mensen, leuke activiteiten, strand op 100 m wandelen. Echt top !

Geweldig!!

Hilda, 7-9-2017

Zeer Gastvrij.eten is goed kamers zijn mooi zwembad is heerlijk,beachbar is geweldig.personeel is 1en al vriendelijkheid.Coctails zijn zeer goed voor all inclusief.

De manager is erg vriendelijk en Nicios de restaurant manager zeer gedreven en gastvrij.

geweldige service, smerige kamers

Samantha, 29-8-2017

Wij hadden een bingo reis (5 sterren) geboekt met touroperator. Dat, NOOIT meer. Na een horror vlucht (zouden om 5am vertrekken en vertrokken pas om 18.45pm) kwamen we aan in een kamer met een badkamer die in een studentenhuis niet zou misstaan. Ik ben geen prinses, ik heb in dormitories in Tsjechië gewoond en ik bezoek regelmatig hostels dus ik ben wel wat gewend, maar dit was beslist geen 5 sterren waard. Schimmel groeide overal in de badkamer, haren van de voorgangers lagen overal, er zaten ondefinieerbare vlekken op de 'schone' handdoeken en zeer definieerbare vlekken in de WC. Na 38 uur op geweest te zijn wilden we wel heel graag slapen dus hebben we de volgende dag gereclameerd. Manager mee, die wilde de kamers goed inspecteren en de housekeeper ontslaan. Efin, kamers zijn met veel chloor behandeld en basta. Service was overigens perfect, ze staan klaar met een rolstoel, krukken, medische hulp, ijsblokjes en wat je maar vraagt. Eten was so-so, erg vet voor mijn smaak maar ik ben er niet ziek van geworden. Producten als lauwe panacotta heb ik dan wel links laten liggen. Verder, als je hier gaan volleyballen, kijk uit. Er liggen rotsen onder de beachvolleybal court...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

NOOIT BOEKEN

Russchen, 10-8-2017

Zeker niet doen. Ik vraag me ook af hoe ze aan al die positieve commentaar komen want bijna iedereen die wij spraken had wel het een en ander op te merken. Zwembad word niet schoon gemaakt. Er is veel te weinig keuze kwa eten. Het personeel daar in tegen is echt geweldig en super vriendelijk. Maar de kamers zijn af. Flesjes water krijg je 1x en daarna moet je ze kopen in de winkel (ook als je all inclusieve hebt) de badkamer was zo smerig dat we er niet in durfde te douchen (bloedvlekken in het bad,douchekop ziet zwart van de ranzigheid in de witte overtrekken op bed zit regelmatig vieze vlekken. En een dag hadden we zelfs bruin water uit de kraan) we hebben beide heel wat hotels gezien maar zo slecht als dit hebben we nog nooit gezien. Absoluut geen klagende gasten maar dit was rond uit smerig. Het personeel probeerde echt alles te doen om het ons alsnog naar de zin te maken. Maar als je 5 sterren gewend bent zal ik zeker niet hier heen gaan. Voor de kinderen is er amper wat. Het animatie team bestaan uit 1 iemand zo ver wij hebben gezien. En bieden savonds geen leuke activiteiten en of shows. Na 12 uur savonds moet je betalen voor een glaasje cola ed. Ondanks dat we gewoon all in hadden geboekt. Strand ligt niet aan het hotel. Je moet er wel degelijk een stuk voor lopen en er staan maar een aantal bedden dus wil je daar liggen moet je er optijd bij zijn. Aan het zwembad daar in tegen wel genoeg bedjes. Hotel eigenaar is in het bezit van zeer weinig respect. Schreeuwt tegen hotel gasten bij discussies en kan geen fatsoenlijk gesprek voeren
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad

Susanne, 27-7-2017

We hebben genoten!! Prijs/kwaliteitsverhouding is goed, vooral het eten vonden we heerlijk
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ranzig en zeer onvriendelijk hotel.

Rianne Jans, 26-7-2017

Toen we aankwamen was het hotel overboekt en werden we verplicht met zijn vieren in één kamer te verblijven.

Na dit te weigeren kregen we uiteindelijk twee kamers aangeboden en moesten we de andere dag verhuizen. Ook waren de kamers smerig. Overal haren in de badkamer zelfs in de drinkbeker. Schimmel in de koelkast. Het eten liet te wensen over bijvoorbeeld in de ijsvitrine zat gewoon zichtbaar veel schimmel tussen de rubbers. Drinken uit een slangetje aangemaakt. Het personeel aan de receptie was zeer onvriendelijk en zelfs brutaal. Er was ons gratis een late check out beloofd maar op de ene laatste dag werd ons verzocht 5 euro per uur hiervoor te betalen. Na uiteindelijk een boel op en neer praten toch één kamer gekregen voor een late check out. Het enige pluspunt was het fijne zwembad en de ligbedden. Maar helaas was dit alles. De eerste keer en de laatste keer. Dit mag geen 5 sterren heten en dan voor 3400 euro voor 7 nachten en helemaal een teleurstelling voor de kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig hotel

Ingrid, 29-6-2017

Wij zijn 9 dagen naar Rethymno Mare geweest en wilden er eigenlijk niet weg, we hebben zo genoten en het was er echt super. Goed eten, vriendelijk personeel, mooie schone kamer. We gaan hier zeker nog eens terugkomen
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rethymno Mare bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rethymno Mare in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rethymno Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rethymno Mare scoort een 7.74 uit 10 op basis van 77 reviews.