Hotel Rethymno Mare Royal *****

7,9

46 reviews over Hotel Rethymno Mare Royal in het Nederlands

fantastisch

Dianne van Stuivenberg, 20-10-2017

Voor de vierde keer in dit hotel geweest en weer volop genoten.

Super lief en zorgzaam personeel, fijne ruime kamer. Voor ons voelde het als thuiskomen en we werden zo hartelijk ontvangen door al het personeel.

Het is er rustig, plek genoeg bij het zwembad op heerlijke stevige ligbedden, poolbar vlakbij en toppersoneel.

Eten is gevarieerd, alles wordt aangeboden in buffetvorm, dus je neemt gewoon dat wat je lekker vind.

Ik hoop er volgend voorjaar weer heen te kunnen, want ondanks dat ik pas een week terug ben mis ik iedereen en alles nu al weer.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heerlijk

RdeK, 16-10-2017

Heerlijk hotel niet zo masaal (Royal gedeelte) voor een all inclusive zoals vaak is.

In de directe omgeving is weinig, maar daar kies ik voor drukte kan je opzoeken en rust niet.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit Meer Dit Hotel

al, 7-10-2017

Kamers verouderd en niet schoon. Mieren en wonen in de badkamer.

Eten is weinig gevarieerd (altijd lauw warm, komt zo

uit de keuken)

In het hotel ruik je regelmatig vreemde geuren. Ook de kamers ruiken muf.

Voor een flesje drinkwater wordt je naar de mini market buiten het hotel verwezen (zelf kopen).Koelkast is geen Minibar,ook niet bij A.I..Pool is zo koud dat er ijsblokken in liggen.Dit Hotel is zeker geen 5sterren waard,nog geen 3sterren

Heel teleurstelende ervaring.

Gereisd met partner in oktober 2017

Prima hotel

Lindsey, 29-9-2017

Het hotel zelf was zeker prima. Bedden lagen lekker en er werd elke dag schoongemaakt. Het hotel is geen vier-sterren hotel zoals we hier in Nederland gewend zijn, maar goed, dat weet je wanneer je naar Griekenland gaat. Voor Griekse begrippen was het hotel zeker schoon en luxe.

Het eten was niet heel gevarieerd, het ontbijt was heerlijk, maar lunch en avondeten waren niet bijzonder. Net als het 'Griekse restaurant' in het hotel, dit is gewoon boven bij de poolbar bij het 'mare-gedeelte' van het hotel. Wij konden daar niet a-la carte eten, maar kregen gewoon veel (!) eten op onze tafel gezet, wat hetzelfde was als wat je gewoon in het restaurant zelf had kunnen pakken.

Frisdrank wordt aangemaakt via zo'n slangetje en is eigenlijk niet echt lekker. Ice tea daarentegen komt wel gewoon uit een fles en is wel lekker (alleen een beetje heel erg zoet). Het bier wat ze hebben is lokaal bier, dus verwacht geen Mythos bier bij all inclusive. De cocktails zijn trouwens wel heel lekker!

Het strand is top, perfect dat hier ook gewoon een barretje bij zit. Ze waren alleen nog bezig met het optimaliseren hiervan, ten minste, dat idee hadden wij. Het zou heerlijk zijn als je daar ook snacks kan halen, zodat je niet terug hoeft naar het hotel zelf. Het enige wat je nu nog kon halen was wat fruit (appels) en van tevoren belegde broodjes (niet echt lekker).

Ook was er toen wij er waren (begin september, net na de zomervakantie) altijd plek bij het zwembad en het strand, heerlijk geen 'handdoekje leggen-praktijken' en lekker rustig.

Het was voor ons alleen iets te rustig gelegen, waardoor wij niet snel terug zouden gaan. (Zijn beiden nog in de 20, dus wilden wel iets te doen hebben). Je kon niet lekker ff een stukje gaan lopen in de buurt van het hotel, want er was niks te doen. Met de bus naar Rethymnon en een autootje huren was voor ons wel een leuke uitkomst en dus ook zeker aan te raden.

Gereisd met partner in september 2017

Ligging afgelegen. Eten altijd lauw warm.

Walter, 29-9-2017

Leiding onvriendwlijk.

Kamers verouderd en niet schoon. Mieren en pissebedden wonen in de badkamer.

Eten is weinig gevarieerd (altijd lauw warm, komt zo uit de keuken)

In het hotel ruik je regelmatig vreemde geuren. Ook de kamers ruiken muf.

Heel teleurstelende ervaring.

We zijn mogelijk in Turkije altijd.wat verwent, maar dit is beneden niveau van een ultra allin 5ster hotel 😂

Gereisd met vrienden in september 2017

Goed rustig hotel

Danny, 19-9-2017

Hotel als prettig ervaren samen met mijn vriendin en zoon van 6mnd. Hotel was prima te doen met baby maar dan wel het royal gedeelte. Voor de rest hier en daar wel wat aan te merken maar dat is bij elk hotel wel. Vriendelijk personeel directe omgeving weinig te doen vooraf bekend aan de overkant kan je voor leuk prijsje auto huren wat wij ook een dag hebben

gegaan.

Genoeg bedje bij zwembad en strand!

Het is voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Héél goed hotel met enkele verbeterpuntjes

caitlin van avermaet, 5-9-2017

Ik ben hier samen met mijn vriend op vakantie geweest. We zijn beide 19 jaar en hebben een geweldige vakantie achter de rug. Het zwembad was heel proper zowel het zwembad zelf als de ligbedjes. Het eten is lekker en gevarieerd, niet veel keuze maar alles wat er was, was lekker wel vaak lauw en niet al te warm. Het hotel heeft een redelijk goede ligging, rustig, maar toch ben je op 20 minuutjes in het centrum met de bus. Het personeel is top (vooral in het restaurant)! Ze doen super hard hun best en bedienen de mensen zo goed als ze kunnen (brengen drinken, bepaalde soorten eten aan tafel brengen,...) Het is een rustig hotel maar toch levendig er zat redelijk veel volk toen wij er waren. Wij hadden een vernieuwde kamer en dus geen last van een 'slechte' of 'vieze' badkamer. Onze kamer was niet al te proper gekuist dat vonden we wel minder ook hadden we geluk met de wifi dat we net boven de receptie sliepen anders heb je dus geen wifi op de kamer! Wifi in de lobby is wel goed. Het engels van de mensen aan de receptie was niet goed. Ze konden beter Duits dan Engels. Het animatie team vonden we een ramp. bijna elke avond dezelfde show, dezelfde activiteiten en ze wouden geen moeite doen om je mee te krijgen voor bepaalde activiteiten. Maar voor de rest hebben we een super vakantie gehad en is dit hotel zeker de moeite waard qua prijs/kwaliteit.
Gereisd met partner in augustus 2017

Het was oke als je geen hoge verwachtingen hebt ;-

Manuela, 24-8-2017

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Werken 7/7 en zijn altijd vriendelijk!

Het hotel is netjes en mooi. Maar wij zaten laag. Als je pech hebt moet je 104 trappen lopen.

Het eten was gevarieerd, maar helaas meestal lauw. De all in formule is erg zwak.

Ons bed was goed, de slaapbank voor onze zoon van 17 jaar was slecht! (Voor kleine kinderen vast prima.)

Animatie team deed zijn best maar was erg zwak. Iedere week hetzelfde programma en niets proffecioneels.

De discotheek was er wel maar niet open? Er is niets te doen in de buurt. 30 min met de bus van Rethimnon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Niet geschikt voor tieners

Ruud, 19-8-2017

Na alles te haden gelezen gingen we vol goede moed hier naar toe

Hotel ziet er goed uit wel veel trappetjes wij moeten er elke dag 70 omhoog.

Kamers zijn super, personeel ook, top zwembad en goed strand. Maar het eten is een drama zitten ook goeie dingen bij maar dan is het koud ik snap echt wel dat jhet niet voor iedereen wat kan zijn, maar dit is echt niet best en we zijn niet de enigen veel mensen hier ook met kleine kinderen die maar gingen uit eten. wij ook park is erg afgelegen je heb niks in de buurt alleen de bushalte voor de deur ticket naar Rethymon is €1,80 en een half uurtje met de bus . De drank in het hotel is ook verschilend cola is motorolie bij de zwembad bar was het het mins.t bier lauw als je dat verglijkt met de andere bars Disco is niet open Voor de rest weinig te doen animatie zit boven in het mare gedeelte zie je niet in royal gedeelte is geen 5 sterren resort maar hadden we ook niet verwacht maar hadden er wel iets meer van verwacht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie gehad!

Susanne, 28-7-2017

Erg genoten, prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Wij zaten in een huisje van het rethymnon mare hotel met een apart zwembad voor 6 huisjes maar hebben gebruik gemaakt van de faciliteiten van het royal gedeelte. Vooral het eten vonden we heerlijk
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rethymno Mare Royal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rethymno Mare Royal in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rethymno Mare Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rethymno Mare Royal scoort een 7.86 uit 10 op basis van 48 reviews.