Hotel Gortyna (Beach) ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gortyna (Beach) bij:

3 reviews over Hotel Gortyna (Beach) in het Nederlands

Geen spijt!

Fam E, 18-8-2011

Wij zijn er in 2008/2009 naartoe geweest (met 2 kinderen)

In het begin kregen we een kamer waar we totaal niet blij mee waren! We zijn toen naar de receptie geweest, en die heeft ons een andere mooie kamer gegeven!

De mensen die daar werken zijn allemaal ook heel erg vriendelijk!

De kamers waren goed!

Het eten was lekker en te doen! En je kreeg ook vaak een gratis drankje erbij!

Het zwembad was niet al te groot maar voldoende en plezierig!

Er zijn haast geen Nederlanders, dus als je een plaatst wilt waar je veel Nederlanders hebt, dan moet je niet naar dit hotel gaan.

Het strand is maar een paar minuten lopen.

En om naar de stad van Kreta te gaan moest je met de bus reizen wat ongeveer 20 minuten duurde.

Wij hebben niet echt contact gehad met andere mensen om ons heen, maar de kinderen hadden wel leuke contact met kinderen uit andere landen!

Je kunt het hotel niet slecht noemen! En ik snap ook niet waarom het zo´n lage cijfer heeft!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

prima prijs/kwaliteit verhouding voor een 3* hotel

aa, 11-8-2010

vrij rustig hotel met ruime kamers die dagelijks worden schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. het eten was wat je verwacht van een 3* hotel: niet heel uitgebreid maar gevarieerd en altijd voldoende.

gratis strandbedden ongeveer 400 meter verder aan een rustig strandje. Altijd een vrij ligbed bij het zwembad waar het nooit druk was. Je kon er nog laat in de avond gebruik van maken. Het drukke toerisme is gemakkelijk met de bus Een minpuntje: het personeel, m.u.v. de barman, was niet erg spraakzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Een heel slecht Hotel

L.a, 22-7-2008

Erg slecht kwaliteit en erg duur. De kamers waren heel klein en de mensen hadden geen respect.
Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gortyna (Beach) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gortyna (Beach) in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gortyna (Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gortyna (Beach) scoort een 4.33 uit 10 op basis van 15 reviews.