Hotel Sun Village ****

4,9

Matig

6 reviews over Hotel Sun Village in het Nederlands

M.P., 23-12-2007

Ben hier geweest,vroeg geboekt om twee huisjes naast elkaar te hebben. Bij aankomst werden we echter in een houten barak gestopt met uitzicht op een leeg bouw/puin terrein en het woord hygiene kennen ze er niet!Haren,viezigheid,te weinig handdoeken.Na heel,heel veel zeuren bij de onvriendelijke receptie terwijl de stroom uit was gevallen en de WC's ook vreselijk vies waren eindelijk het huisje gekregen wat we geboekt hadden.Om dat voor elkaar te krijgen hebben ze wel een engels echtpaar uit ons huisje gezet, zo bleek later.Huisje wederom niet schoon.Klacht indienen bij receptie: neem de tijd,de rij is lang. Kakkerlakken in keuken is heel normaal en hondenvoer zou nog smakelijker zijn dan dat grijze vlees met grijze saus?kapotte ligbedden en veel engelsen,vieze plastic bekers.ooit beste hotel van Sissi geweest maar na wisseling van eigenaar is dit in verval geraakt.
Gereisd familie in december 2007

Annie, 16-6-2007

manager spreekt Nederlands, receptioniste heel vriendelijk, waren in mei veruit de enige gasten, ontbijt was goed.
Gereisd met partner in mei 2007

jesse, 13-2-2006

ik heb echt een super gezellige vakantie hier gehad. het animatie team was geweldig en voorderest was het ook heel gezellig
Gereisd anders in februari 2006

r peters, 17-10-2005

voldoet zeker niet aan datgene dat is voorgespiegeld in de brochure en op internet

ligt aan zee dit is dus de enige ster die het verdient

2 keer per dag gaat er een bus vanuit sissi dus wil je je een beetje orienteren buiten dit plaatsje dan is een auto onontbeerlijk

het management begrijpt niet goed wat de betekenis is van all inclusive de manager zelf was totaal contactarm naar zijn klanten toe en dat waren er toch echt niet zoveel meer in onze vakantieweek het personeel was naar ons toe desondanks best vriendelijk

het gebodene staat volstrekt niet in verhouding tot de prijs.

Gereisd anders in oktober 2005

strandfamilie met kind, 19-5-2005

De geboekte vakantie beloofde vantevoren veel meer dan in werkelijkheid.

- Er waren volop bouwwerkzaamheden (rommelig, veel was niet af en daardoor overboekt)

- De kwaliteit en opdiening van het eten was matig tot slecht (weinig variatie, niet gaar, koud, kok opgestapt)

- Beloofde service werd niet nagekomen (gaten in handdoeken, nieuwe ongewassen handdoeken met label er nog aan, eens in de vier dagen handdoeken ipv om de dag)

- Glas op de kinderspeelplaats

- Water in zwembaden vies

- Muziek uit Letland (steeds dezelfde cd en ongepast harde muziek tijdens eten)

- Hotelkamer: beloofde kitchenette ontbrak

- Management was onbeschoft (bij vragen werd ik afgescheept) en onbekwaam (geen opleiding denk ik)

- personeel verdient twee euro per uur

- de rest mag allemaal zichtbaar niet veel kosten maar wel veel opleveren

- Een viersterren (eersteklasse) hotel was het ZEER ZEKER NIET!

Gereisd anders in mei 2005

T&M, 19-5-2005

Zeer kleine appartementen(voor meer dan 2 personen)met weinig opbergruimtes.Tijdens onze vakantie waren er bouwactiviteiten. Het kinderzwembad ligt niet bij het diepe bad,maar is bereikbaar via een aflopende weg met grid. Ze waren bezig de keuken en eetzaal te verplaatsen, deze komt naast het kinderbad.Het eten wordt aangepast aan de engelse gasten. Als je van kool en komkommer houdt moet je vooral hier naar toe gaan. Het personeel hanteert diverse prijzen voor het zelfde produkt.De bediening is stug en heeft last van heimwee naar Letland en draaiden Letse smartlappen.Het hotel lag buiten Sissi. Sissi zelf stelt niet veel voor. Het animatieteam probeert de sfeer er in te houden maar dit lukt niet. Het team bestond uit studenten die er stage liepen en moesten het met weinig materiaal doen. Als je nog niet hebt geboekt, zoek dan wat anders en anders heel veel sterkte.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Village in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sun Village scoort een 4.86 uit 10 op basis van 7 reviews.