Appartement Sissi View

Matig

2 reviews over Appartement Sissi View in het Nederlands

was wel leuk

Rob, 4-8-2011

Hier geweest toen we nog geen kinderen hadden, en we hadden ons goed vermaakt. We zaten in het appartement onderaan langs de weg. Hier had je overdag wel wat last van de bussen die door de bocht kwamen. Verder leuke restaurantjes in de buurt en een strandje dichtbij, als je wat verder wilt lopen kun je ook bij een leuk standje komen. De gastheer en vrouw organiseerde in het weekend een leuke BBQ tegen een kleine bijdrage, erg leuk. Omgeving vonden we wel erg mooi tijdens een lange wandeling.
Gereisd met partner in januari 2002

Fleur, 3-5-2004

Erg kleine studio, met een zeer klein tweepersoons bed. Veel muggen en de studio oogt ook een beetje vies.

Positief: ligt erg veel lectuur (verschillende bladen en boeken).

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sissi View in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sissi View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sissi View scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.