Appartement Sissi Rock ***

Appartement Sissi Rock
Sissi Rock

1 review over Appartement Sissi Rock in het Nederlands

Petra Morel, 25-9-2005

Ik ben in mijn eentje naar Kreta gegaan.Maar heb me daar geen moment alleen gevoeld.

Sissi Rock ligt daar heel mooi en rustig en ik ging er voor mijn rust naar toe. Ik heb een heel groot appartement gekregen, eigenlijk voor 3 personen. Nadeel was dat het aan het zwembad lag, waar een bar bij is waar vanaf 10.30 muziek word gedraaid tot ongeveer 23.00, maar ik heb heerlijk aan de achterkant gezeten met een stoel en daar verder geen last van gehad.Het appartement werd elke dag schoon gemaakt en zag er goed verzorgd uit. Ik maakte alleen gebruik van het appartement en daar was ik blij om, want de mensen die gebruik maakten van het ontbijt waren niet tevreden.Er is een supermarkt op 5min loopafstand.Sissi zelf is een zeer vriendelijke plek om zeker nog eens naar terug te gaan en zeker niet vervelend toeristisch, waar ik veel nieuwe vrienden heb gemaakt. Ik heb genoten.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sissi Rock in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sissi Rock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sissi Rock scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.