Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa *****

SENTIDO Vasia Resort & Spa
8,7

Zoover award

842 reviews over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa in het Nederlands

We hebben een fijne vakantie gehad

A&B&B, 23-9-2017

Het personeel was erg vriendelijk en het hotel was ook netjes proper

Voor het eten was er voldoende keuze de buffetten werden goed aangevuld

Het hotel lag wel in een drukke omgeving en iedereen kon zo het complex op

Ook vonden wij dat de bedjes aan het zwembad dicht op elkaar stonden

Een 5 sterren zouden wij het niet geven vanwege de ligging

Maar we hebben toch genoten

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Zeer gastvrij goed eten en mooie accommodatie

Repeater, 23-9-2017

Kindvriendelijk alleen in de vierpersoonskamers is de kinderkamer beneden en ouderslaapkamer boven is niet altijd even

gemakkelijk. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij en de zwembadbar is goed geoutilleerd. Een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer,

Thierry, 31-8-2017

Dit is absoluut een hotel met camping gevoel. Geen 5 sterren waard. Dit hotel heeft alle kwaliteiten van een goede camping maar totaal niet de klasse van een 5 sterren hotel waarvoor men toch een zeer hoge prijs betaald vb. Privé-zwembad dat geen privé-zwembad is maar waar men eerder op mekaar gepropt is. Drank van schandalig slechte kwaliteit en geserveerd in vieze en vuile plastic bekers. In het restaurant wordt geen enkele discipline gerespecteerd en kijk je beter 2 maal voor je een bord neemt of je eet de rest van de vorige. Onderhoud van de kamers ondermaats want er wordt niet gepoetst enkel bedden gemaakt en propere handdoeken.

Zalige vakantie

A-A, 23-8-2017

Wij verbleven 9 dagen in dit hotel. 5 sterren is misschien wat veel, maar ik zou het hotel toch wel aanraden aan andere mensen.

Zeer goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Lekker eten (zowel Grieks getint als internationaal) Ruime kamer (Wij hadden een goed bed).

Leuke zwembaden voor elk wat wils. Grote zwembaden waar de kinderen met een bal kunnen spelen, maar er zijn andere zwembaden waar je rustig kan genieten. Geen gebrek aan ligstoelen.

Sissi is niet zo groot, maar is authentieker dan de grotere vakantiebestemmingen op Kreta. Het haventje is zeer dichtbij en ademt een zeer gezellige sfeer.

Wij combineerden de ontspannende sfeer van het hotel met enkele toffe uitstappen.

Kortom, wij beleefden een zalige vakantie.

Nooit meer !

Danielle, 23-8-2017

Zeer slecht hotel. Eten slecht, kamers erg klein.

onvriendelijk personeel

Kortom geen aanrader!

Fantastische vakantie

cindys77, 18-8-2017

Wij hebben een top vakantie gehad! Goed onderhouden resort. Vriendelijk en hardwerkend personeel. De kamers werden dagelijks schoongemaakt (Wij gaven de schoonmaakster fooi) de zwembaden worden dagelijks gecheckt en zijn zeker schoon om heerlijk in te zwemmen met of zonder opblaasbare attributen. Het eten is goed, voor ieder wat wils, geen culinair hoogstandje. 'S avonds is het leuk naar het haventje te lopen. Voor ons was dit echt een relaxte vakantie en willen volgend jaar zeker weer terug! Een auto huren (overkant van het resort) is betaalbaar, klantvriendelijk en Nederlands sprekend.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

M.Nauta, 18-8-2017

Mensen die over dit resort iets te klagen hebben moeten zich schamen. Kamer/zwembaden/eten/drinken prima. Ok....frisdrank smaakt anders dan hier in NL maar goed.

Dit stoorde mij totaal niet.

Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Kamers zeer schoon. De hele accomodatie wordt trouwens zeer goed schoongehouden.

Ligging fantastisch. 300 meter en je bent bij de zee. Centrum met leuke winkeltjes en restaurants op loopafstand. Mocht je twijfelen...niet doen! Maar gaan!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar!!

Marije, 17-8-2017

Het was een geweldig hotel!

Ontzettend leuk en vriendelijk personeel dat voor iedereen tijd vrijmaakt, en die enorm hard werken!

Het eten en drinken was erg goed, iets meer afwisseling had wel gekund.

Iedere dag en vooral 's avonds leuke en verschillende activiteiten en shows, zwembaden lagen vaak vol met luchtbedden maar er was nog genoeg plek om te kunnen zwemmen.

Kamers waren goed geregeld en erg schoon!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Zeer toffe vakantie achter de rug.

Fam. Waegemans, 15-8-2017

Dit hotel is echt een aanrader. Super ruime en mooie kamers. 2 badkamers waarvan één met bubbelbad. Heel het complex wordt netjes onderhouden, de mensen zijn steeds aan het poetsen. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is lekker en zeer uitgebreid. Veel afwisseling in gerechten van 's morgens tot 's avonds. 's Morgens vers sinaasappelsap (gratis). 7 zwembaden met of zonder animatie. Wie wat rust zoekt,zal het vinden. Het hotel is rustig gelegen aan zee met rotsstrand. Op 50 meter wandelen vind je een zandstrand.

Wat ik hier vooraf las over dit hotel maakte mij wat ongerust. Gelukkig was er niets van aan en hebben wij een mooie tijd gehad. Proficiat aan het personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heerlijke vakantie in prachtig en schoon hotel

Jeanet, 8-8-2017

De kamer was mooi, luxe en schoon. Er zat zelfs een bubbelbad in wat we niet wisten van tevoren. Het personeel werkt enorm hard en doet alles om het de vakantiegangers naar de zin te maken. Mooie zwembaden. Onze kinderen misten glijbanen, maar dat hadden we kunnen weten van tevoren. Het eten is goed en gevarieerd. Ook de drankjes in tegenstelling tot wat ik in andere reviews lees. Je kunt heerlijk buiten zitten eten 's avonds met uitzicht op zee. Ook het eten in een van de a la carte restaurantjes is aan te raden!! Sissi is een prachtig stadje. Bij het haventje kun je mooi snorkelen. Met het hotelbusje kun je naar boufos-beach. Een strandje verderop is het nog veel mooier! (zandstrand en niet zo woest) De chauffeur bracht ons erheen, maar terug moesten we wel weer op Boufosbeach staan, dat is een klein stukje lopen en prima te doen. Je kunt een leuk ritje maken met een treintje in de buurt van Sissi, erg leuk voor kleine kinderen! De jeepsafari en een bezoek aan Spina Longa vonden wij ook erg mooi. Het was een relaxte, rustige vakantie. Animatie was niet van hoge kwaliteit, maar onze kinderen deden alleen maar mee aan de minidisco en dat was prima. Minpunt vonden wij de gehorigheid van de kamers: 2 nachten niet geslapen vanwege een snurkende buurman en dat verwacht ik echt niet in een 5-sterrenhotel. (gelukkig gingen zij zelf weg naar 2 nachten) Ook de bedden waren erg slecht: doorgezakte matrassen en een bijzetbedje voor onze jongste dochter piepte en kraakte erover, waarop ze maar steeds op de grond ging slapen. Al met al hebben wij wel echt een heerlijke vakantie gehad om met veel plezier op terug te kijken. De hele dag door kun je drinken halen, snacks, fruit en broodjes: Fijn dat er ook genoeg gezonde dingen zijn, want dat heb ik wel eens anders meegemaakt. De spa is ook echt een aanrader; mijn dochter en ik hebben hier een heerlijke massage gehad. Ook het fitnesscentrum is de moeite waard: mooie apparaten en lekker rustig... De mensen aan de receptie helpen en doen niet moeilijk. Wij waren een badhanddoek kwijt, maar hoefden geen boete te betalen. Bij aankomst kregen we zelfs nog eten om 24.30 en er stond fruit en wijn op onze kamer. Een mooi hotel in een lieflijk rustig stadje waar je heerlijk kunt ontspannen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Vasia Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa scoort een 8.65 uit 10 op basis van 961 reviews.