Beoordelingen Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****

SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****
776 beoordelingen
Beoordelingen Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****
Sisi Lasithiou, GR-24 00, Sissi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 776 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 869 vakantiefoto's van Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** met andere accommodaties in Sissi.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

702 beoordelingen over SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****

776 beoordelingen
7,7
8,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"In een woord Fantastisch"vertalen
Martien
9,0

30-10-2014 Het was de laatste week van het seizoen maar het personeel bleef hard werken en was heel vriendelijk, het eten was heel goed en alles wordt glimmend schoon gehouden, kamers zijn heel ruim en ook zeer schoon.
Het is een prima hotel voor jong en oud. Het dorpje Sisi is gezellig en kleinschalig, maar alles is aanwezig wat je je kunt wensen.

"Twitter beoordelingen"
27-06-2014 @Evelien_vpe Kreta is echt een aanrader als vakantiebestemming!We waren zeer onder de indruk van het grote en mooi hotel! #SentidoVasiaBeachResortandSpa --- Bron: https://twitter.com/Evelien_vpe/status/482579425704554496
02-08-2013 @EDPO2011 Vasia Beach en Spa hotel in Sissi. Puur genieten. --- Bron: https://twitter.com/EDPO2011/status/363342485684502528
Met vrienden, Okt. 2014
"Hele fijne vakantie"vertalen
Fam Ras
9,0

26-10-2014 5 jaar geleden ook hier geweest en nu weer een weekje Vasia.
Super,weer ontzettend genoten.
Alle lof voor het totaal plaatje[personeel,accomodatie,eten,zwembaden,etc].
Komen zeker weer terug[hoop niet dat 't weer 5 jaar gaat duren].
Bedankt Vasia.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Leuke acco met goeie NL kids club Kids en co."vertalen
Nastassja Drenthe
7,0

18-10-2014 Leuke vakantie gehad, vooral voor onze dochter van 8jr. heeft zich super vermaakt met de kidsclub kids en Co. Jasper en Carolien doen het super leuk! Een dikke 10!
Een minpuntje van de acco niet kinderwagenvriendelijk voor onze jongste van 2 mnd. Veel trappetjes.

Sept. 2014
"Prima prijs/kwaliteit"vertalen
Han_S
8,0

11-10-2014 Prima hotel gelegen bij het rustige plaatsje Sisi. Hotel bestaat uit meerdere complexen welke binnen loopafstand van het hoofdgebouw liggen. Meerdere zwembaden verspreid over het complex aanwezig. Grote diversiteit aan kamers met zelfs mogelijkheid tot prive zwembad. De grote eetzaal was erg kaal en rumoerig. Geef het een kleurtje en hang iets op dat maakt het wat vrolijker. Er is ook een beperkt terras om buiten te eten. Het eten vonden wij, 4pers, goed er erg gevarieerd. Hard werkend en vriendelijk personeel. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Op loopafstand een klein strandje met uitzicht op Sisi. Voor de 2 bedjes en parasol moet je dan wel 7 euro betalen. Met een busje kan je naar een strand voorbij Sisi. Daar betaal je 8 euro.

"Opnieuw genoten !"vertalen
Betty
9,0

10-10-2014 Als repeater hotel Sentido Vasia Resort & Spa geboekt en het was ook dit keer weer prima. De ontvangst bij de receptie en de moeite die Alexandros deed om een i.v.m. gezondheidsredenen geschikte kamer aan te bieden is bijzonder klantvriendelijk. Kamer in Vasia Island in een rustig deel van de accomodatie, goed onderhouden tuin met schildpadden en klein zwembad en kinderbad. Iedere dag schoonmaak door zeer vriendelijk en vrolijk personeel.. Medewerkers in restaurant, bars en receptie (ook in Vasia Village!) zijn heel gastvrij en vriendelijk. Het eten is gevarieerd, uitgebreid, smaakt heel goed en veel keuze bij ontbijt, lunch en diner en ook kun je in een van de specialiteiten restaurants (Italiaans of Grieks) eten.
Het hotel ligt in een rustige omgeving, op loopafstand van de haven van Sissi waar leuke terrasjes, restaurants en winkels zijn.
Genoeg redenen om weer terug te komen!

Met partner, Sept. 2014
"Geweldig hotel met meerdere zwembaden"vertalen
kelders90
9,0

26-09-2014 Vriendelijk personeel! Alexandros (bij de receptie)die Nederlands spreekt, was erg behulpzaam. We mochten eerst de kamer bekijken voor we akkoord gingen. We hadden een prachtige kamer, dus hoefden beslist geen andere.
Personeel bij de bediening was eveneens zeer vriendelijk, vooral Maria in het restaurant.
De kamers werden goed schoongemaakt, evenals het hele complex. Tuin werd netjes onderhouden.
De eetzaal was goed schoon, het eten was prima. Zelfs slakken en lever! Alles met zeer veel smaal bereid! Verse salades waren echt vers. Verse smootie en verse jus bij het ontbijt en keus uit veel soorten brood. Eveneens voldoende eieren, terwijl deze erg duur zijn in Kreta
Tevens kun je de hele dag onbeperkt ijs eten!!!!!
Een pier in de zee zou een mooie aanvulling zijn voor het complex

"Geen 5 sterren eerder 3 sterren"vertalen
Patricia
3,0
10,0

23-09-2014 Het hotel is schoon en netjes kamers zijn prima!
Het personeel mag veel vriendelijker.
Prijs vonden wij erg duur in verhouden geen merk drinken! Ontbijt/lunch goed avond eten kon veel beter met bv thema's
Ligging prima rustig hier moet je van houden.
Afstand is nog redelijk groot voor je in Malia/Stalis bent. Niet lopend te doen!
Wij vond het goed maar zeker geen 5 sterren hotel!
Sissi zelf is een leuk klein dorpje.

"Gewoon hotel, geen 5* Sentido"vertalen
Steven
10,0
9,0

06-10-2014 Dit is een leuk hotel om aan het zwembad uit te rusten. De waarden van 'Sentido' die Sentido verkondigen op hun website van wat zij inhouden, kan je hier totaal niet terug vinden (luidruchtig en vooral niet 'zen'). Minderwaardige drank in all inn met vreselijke bekertjes. Eten is super lekker!! Personeel in restaurant is ongeschoold in de horeca. Vriendelijkheid is hier ook ver zoek. Hotel ligt afgelegen en is vreemd in bouw. We vonden het er niet gezellig. Aan de receptie spreekt men Nederlands. Er zijn betere hotels in Kreta

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima hotel, voldoet aan de verwachtingen."vertalen
Ludwig_swevers
7,0

24-09-2014 We hebben er een zeer leuke en rustige vakantie gehad met onze 2 tienerdochters. Zoals vaak waren veel van de commentaren terecht, en andere wel wat overdreven, zo was het buffet telkens zeer lekker en gevarieerd. Soms kon men zelfs iets minder reguliers kiezen, zoals lever of slakjes, e.d., maar telkens zeer lekker. Ook het personeel was altijd vriendelijk en hulpvaardig. Wat wij wel kunnen beamen qua minpunt is de gladheid van de vloer aan de zwembaden. Ook wij hebben meerdere valpartijen gezien, de één al ernstiger dan de ander. Persoonlijk hadden we nog 2 minpuntjes die niet vermeld werden, nl. de kwaliteit van de sofabedden voor de dochters in een familiekamer, en de grootte van de kluis op de kamer, deze is nl. te klein voor een Ipad.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Zeer goede concierge alexandros"vertalen
jack
8,0

01-09-2014 de concierge regelt alles wij wilde voor onze zoon een gewoon bed ipv slaapbank en werd meteen geregeld airco werkt met bewegings detector, in de nacht vervelend, en geregeld werd uitgeschakeld dus hele nacht lekker airco aan verder ja eten is goed als je iedere keer wat anders eet, echter wij Nederlanders willen ook een keer gewoon nederlands eten biefstuk,satee br kroket enz daar moet je voor zijn bij eetcafe/bar/ Coconut wel nederlandse prijzen maar eten geweldig, ook geen muggen of ongedierte in het resort kamer langer boeken kost 60 euro maar wel lekker om nog ff te douchen /rusten enz

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?