Beoordelingen Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****

SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****
744 beoordelingen
Beoordelingen Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****
Sisi Lasithiou, GR-24 00, Sissi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 744 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 772 vakantiefoto's van Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** met andere accommodaties in Sissi.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,4
8,1
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Top vakantie"vertalen
Dennis Rodrigus
8,0

21-07-2014 De familie kamer die wij hadden bevond zich in het hoofdgebouw boven het restaurant waar wij uitzicht hadden op het zwembad en de zee.
Wij hadden geboekt vanwege de kids&co club. Echter bij aankomst was de Kids&Co club niet zo makkelijk te vinden maar bij de kidsclub van het hotel was ook een Nederlandse animator (Mignon) zodat de kinderen zich in 1e instantie daar prima vermaakt hebben. Later hebben we ook de Kids & Co club gevonden. Het team van Kids & Co ; Gijs, Nicole, Lynn en Pascale hebben ervoor gezorgd dat de kinderen een fantastiche tijd hebben gehad op Kreta ook hielpen Tijger en Loeloe daar natuurlijk bij. Buiten de dagelijkse activiteiten hebben we ook samen met Kids&Co voetbal gekeken bij de Coconut (een ned. cafe net buiten het resort). Ik wil dan ook de dames van het Kids&Co team (en ook Gijs natuurlijk) nog bedanken voor de fijne vakantie die we hebben gehad op Kreta.
Al met al hebben wij een top vakantie gehad en gaan beslist nog een keer terug.

"Twitter beoordelingen"
27-06-2014 @Evelien_vpe Kreta is echt een aanrader als vakantiebestemming!We waren zeer onder de indruk van het grote en mooi hotel! #SentidoVasiaBeachResortandSpa --- Bron: https://twitter.com/Evelien_vpe/status/482579425704554496
02-08-2013 @EDPO2011 Vasia Beach en Spa hotel in Sissi. Puur genieten. --- Bron: https://twitter.com/EDPO2011/status/363342485684502528
"Zeker geen 5 sterren"vertalen
Hansries
7,0

06-07-2014 Het eten is matig personeel zeker bediening in de eetzaal niet klantvriendelijk tot het norse toe bij de kamers moet je geluk hebben volgens het receptie personeel wij hadden dus pech was voor de eerste en laatste keer dit hotel

met jonge kinderen, Juni 2014
"Vasia island opletten geblazen."vertalen
Gilles Van Loocke
5,0

21-06-2014 Laat ons beginnen met onze vaststellingen aan het zwembad: op 2 dagen tijd 2 mensen naar het ziekenhuis, 1 gebroken pols, 1 schouder uit de kom! Dit alles door een spekgladde vloer rondom de zwembaden, 1 druppel water vormt deze vloer om in een spiegel gladder dan ijs! Onbegrijpelijk dat het hotel hierin geen actie treft! Ook de reacties van de verantwoordelijken zeer gelaten wanneer geblesseerde mensen om hulp vroegen!
Dan het hotel:
Kamers zeer ruim en proper, niks op aan te merken!
Hotel zelf ook zeer proper, weinig tot geen vuil te bespeuren.
Eten:typisch hotelkeuken maar vlees zeer vet, soms tot het wansmakelijke toe.
Animatie: aanwezig maar niet echt actief te noemen, hotel is na 21u zeer doods!
Ligging: klein stadje met slechts enkele winkeltjes en bars voor elke verplaatsing auto huren noodzakelijk!
Personeel: keukenpersoneel zeer bruut en op het boerse af

met partner, Juni 2014
"Fijne valantie en leuk wk"vertalen
heemstede
10,0

07-07-2014 fijn verblijf gehad.Kamers zijn netjes en het complex is goed verzorgd.Het eten vonden wij een beetje eenzijdig.Na 3 dagen heb je het gehad. Vlak bij het hotel ligt bar/restaurant the coconut.Hier hebben we lekker voetbal gekeken met nederlands comenttaar .Super vriendelijke eigenaren en zeer goede service, trouwens wat hebben we heerlijk gegeten bij jullie.Leuke tips gehad.Roger en pedro bedankt voor alles en terug komen doen we zeker.tot in September XXX

met partner, Juni 2014
"Alleen zwembaden er om heen spek glad"vertalen
Ed van Gulik
8,0

30-06-2014 Bij aankomst rond de klok van 2400 uur kregen we een drankje bij aankomst en konden we nog een hapje eten het balie personeel is erg mee gaand zoals Alexandros en Nikos die reken alle bei Nederlands wat er makkelijk is
Het dorpje Sissi is niet groot maar leuk om er avonds wat te drinken
Een auto huren is wel aan te raden er is zoveel te zien op dit eiland Wij hebben de auto gehuurd via internet en in het Nederlands je krijgt netjes een bevestiging opgestuurd met alle gegevens wij hadden een Volvo S40 met alles der op en der aan voor drie dagen en echt niet duur de auto wordt voor je hotel afgeleverd
Het eten is goed van alles wat de kamers worden een keer perdag schoongemaakt

Juni 2014
"Helemaal TOP"vertalen
n bres
8,0

05-07-2014 Het is een prima hotel.
We hadden om de zelfde kamer gevraagd als de vorige keer en die kregen we ook
Personeel een Pluim.
De laatste kamer bij geboekt en dat was uitstekend geregeld

met partner, Juni 2014
"Heerlijk, alles klopt in beschijving"vertalen
m.meeles
10,0

23-06-2014 Na totaal geen verwachting te hebben werden wij ontvangen met een drankje en dit gevoel is niet meer weggegaan.
Alles was Top, het park, annimatie, het eten en drinken, de kamers en vooral het personeel.
Alleen een mooi zandstrand gemist maar dat wisten we.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Simpel, netjes"vertalen
Maddy
6,0

24-06-2014 Vriendelijk personeel, maar zeer zeker geen 5 sterren waard. Eten kwam uit een gaarkeuken.
Spekgladde tegels rond zwembad
Hotelkamer was netjes, maar bed was doorgelegen. Nette badkamer.
I

met partner, Mei 2014
"Wij komen 2015 terug!"vertalen
Leo en Marcel van H...
10,0

19-06-2014 Wij werden verwelkomt door Alexsandros met een drankje in de lobby (fantastisch). Daarna werden de koffers naar onze kamers gebracht. Wij mochten zelf niet helpen! Ik zeg , wat een service! Het eten was ook voortreffelijk en voor een ieder wat wils. Het personeel was gastvrij. Voor de kinderen was er een animatieteam waar wij ook van hebben genoten, ondanks dat wij geen kinderen hebben. Volgend jaar willen wij graag uitzicht op zee en dat komt voor elkaar!

met vrienden, Mei 2014
"Dit hotel is beslist geen 5 sterren waard "vertalen
pppppp
3,0
4,0

27-05-2014 de kamer was sober oud bollig een 2 persoon bed met een matras van 150 breed, hadden gevraagd of we met een bijbetaling een andere kamer met 2 een persoon bedden konden krijgen er werd verteld dat ze die niet hadden nou mooi wel we hebben ze zelf gezien waar er werd gepoetst
schoonmaak is goed restaurant is ook niet zo geweldig wel veel variatie maar iedere dag veel het zelfde en de all.incl. nou tot 23.00 uur en dan met betalingen zo ook het binnenzwembad bij de spa moet je betalen nee voor ons geen 5 sterren in spanje is een 3/4 sterren hotel veel beter

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?