Beoordelingen Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****

SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****
761 beoordelingen
Beoordelingen Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****
Sisi Lasithiou, GR-24 00, Sissi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 761 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 786 vakantiefoto's van Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** met andere accommodaties in Sissi.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

692 beoordelingen over SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****

761 beoordelingen
7,7
8,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Zeer goede concierge alexandros"vertalen
jack
8,0

01-09-2014 de concierge regelt alles wij wilde voor onze zoon een gewoon bed ipv slaapbank en werd meteen geregeld airco werkt met bewegings detector, in de nacht vervelend, en geregeld werd uitgeschakeld dus hele nacht lekker airco aan verder ja eten is goed als je iedere keer wat anders eet, echter wij Nederlanders willen ook een keer gewoon nederlands eten biefstuk,satee br kroket enz daar moet je voor zijn bij eetcafe/bar/ Coconut wel nederlandse prijzen maar eten geweldig, ook geen muggen of ongedierte in het resort kamer langer boeken kost 60 euro maar wel lekker om nog ff te douchen /rusten enz

"Twitter beoordelingen"
27-06-2014 @Evelien_vpe Kreta is echt een aanrader als vakantiebestemming!We waren zeer onder de indruk van het grote en mooi hotel! #SentidoVasiaBeachResortandSpa --- Bron: https://twitter.com/Evelien_vpe/status/482579425704554496
02-08-2013 @EDPO2011 Vasia Beach en Spa hotel in Sissi. Puur genieten. --- Bron: https://twitter.com/EDPO2011/status/363342485684502528
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Een hele fijne vakantie gehad, maar geen 5 * waard"vertalen
Nico Dekker
7,0

29-08-2014 We zijn hier van 20/8 t/m 28/8 geweest en hebben een hele fijne vakantie gehad. Het eten wordt na een paar dagen wel eentonig maar dat vind ik overal.
We zijn daarom 3x buiten de deur wezen eten (maxima in Sissi). Verder vind ikde service uitmuntend! Alles werd gedaan om ons het zo goed mogelijk naar ons zin te maken, niets was te gek. Het bed bijv was te hard voor mijn rug en prompt leggen ze er een dekmatras op. het was naar onze zin geen 5 sterren waard maar daar was ik vooraf al achter gekomen. We kijken terug op een hertlijke vakantie.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed hotel, zwembad vraagt aandacht"vertalen
Erik
6,0

30-08-2014 Eerste nacht verbleven wij in village omdat onze kamer nog niet vrij was. Werden keurig naar village gebracht mooie lokatie met goede kamer. Zwembaden daar voor jonge kinderen betergeschikt dan in resort en spa. In village zijn wel glijbanen in het zwembad. Bij resort en spa niet. Op tweede dag naar onze kamer gebracht. Mooie ruime kamer netjes schoon, redelijk bed. Eten is goed maar na een paar dagen ben je er wel bekend mee. Wordt ook dagelijks een dagschotel vers bereid welke elke dag wisselt. Personeel over algemeen erg vriendelijk. Zwembad: de vloeren zijn levensgevaarlijk. Veel te glad en de nodige valpartijen gezien en ondervonden. Veel ouders riepen ook steeds tegen de kinderen rustig lopen! Er zijn 2 animatie teams. 1 van kids en co ( touroperator ) welke leuk met de kids bezig waren en 1 van touroperator , deze mensen waren vooral bij de minidisco erg met zichzelf bezig wie de leukste kon zijn.

Aug. 2014
"Zeker geen 5 sterren!"vertalen
Marja van Bree
2,0
1,0

04-08-2014 De kamer was schitterend, 'huisje van 2 verdiepingen, 2 mooie badkamers plus een privezwembad waar je heerlijk of in de zon of in de schaduw kan zitten. Restaurant is goed, niet super, maar er is altijd wel wat te vinden. Personeel is vriendelijk. Maar toen we bij de zwembaden aankwamen, helaas, het was allemaal zo 'hummelig' zag er niet uit, niet of het een 5-sterren resort was, eerder of het bij een camping hoorde. Volgend jaar toch maar weer naar een 5 sterrenresort in Turkije!!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geen vijf sterren accommodatie"vertalen
a van deursen
7,0

07-08-2014 De accommodatie is geen vijf sterren.
Het eten is zeer gevarieerd en de kwaliteit is zeer goed.
De accommodatie is schoon en het personeel zeer vriendelijk.
Animatie gemiddeld van kwaliteit.
Onderdeel Vasia Island is (slecht) gerenoveerd maar heeft bijv. geen eigen bar.
Er zijn genoeg zwembaden maar geen waterglijbanen voor de kinderen.
Te weinig ligbedden in hoogseizoen.
Goede Fitness en SPA accommodatie.
Prijs statt niet in verhouding tot kwaliteit.

"Goede vakantie gehad!"vertalen
Semmy
10,0

29-07-2014 Wij hadden een maisonnette met eigen zwembad. Grote, nette en schone kamers (elke dag wordt er schoon gemaakt) met 2 badkamers en zelfs boven een bubbelbad. Kamer, zwembad(en) en accommodatie worden netjes bijgehouden. Tegels bij de algemene zwembaden waren inderdaad zeer glad! Het eten wordt wat eentonig na een aantal dagen, maar dat weet je van te voren. Wel werd er gevarieerd met de menu's. Al het personeel was vriendelijk. Tegen betaling konden we verlaat uitchecken. Wifi was beschikbaar, maar niet supersnel. Sissi is niet supertoeristisch en groot, maar daar bewust voor gekozen. Genoeg keus aan drink- en eetgelegenheden. Voor 5 dagen een Jeep gehuurd om bezienswaardigheden te bezoeken en om naar de mooiere zandstranden te gaan. Het was warm en genoeg zon : )

Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar!

met een groep, Juli 2014
"Dit nooit meer!!"vertalen
An Bruyndonckx
2,0
5,0

10-08-2014 Het enige voordeel van dit hotel is de buurt, nabij het gezellige Sissi met gezellige restaurantjes. Wij hadden all-in maar het eten was zo slecht dat we elke dag in Sissi in andere restaurants gaan eten zijn. Daarenboven heb ik in de vele jaren dat ik reis nog nooit zo een onvriendelijk personeel geweten. De mensen van de receptie en de kamermeisjes waren wel vriendelijk. Die van het restaurant waren ronduit een schande!! Wij raden dit hotel aan niemand aan!!

"Lekker hotel maar 5 sterren is wat veel"vertalen
GJ
8,0

07-08-2014 prima groot hotel met veel faciliteiten (spa, fitness)

Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw; prima met 2 grote slaapkamers en een grote "woonkamer" (met extra bed) en een mooie nette, grote badkamer.

Prima buffet restaurant, maar na een paar dagen lijkt het allemaal wel erg veel op elkaar.
Soms stonden er ook erg lange rijen bij de vers gebakken producten (o.a. de gebakken eieren in de ochtend). Het zou dan slimmer zijn (én sneller) om lekker door te gaan met bakken en dat mensen deze zelf kunnen pakken.........

1x per week kan je eten in het Griekse of Italiaanse restaurant: erg mooi zitten bij de zee! Zeker doen!!

Toen wij er waren was het erg warm en dat was ook aan sommige personeelsleden ook te merken: een beetje klagen...

"Top vakantie"vertalen
Dennis Rodrigus
8,0

21-07-2014 De familie kamer die wij hadden bevond zich in het hoofdgebouw boven het restaurant waar wij uitzicht hadden op het zwembad en de zee.
Wij hadden geboekt vanwege de kids&co club. Echter bij aankomst was de Kids&Co club niet zo makkelijk te vinden maar bij de kidsclub van het hotel was ook een Nederlandse animator (Mignon) zodat de kinderen zich in 1e instantie daar prima vermaakt hebben. Later hebben we ook de Kids & Co club gevonden. Het team van Kids & Co ; Gijs, Nicole, Lynn en Pascale hebben ervoor gezorgd dat de kinderen een fantastiche tijd hebben gehad op Kreta ook hielpen Tijger en Loeloe daar natuurlijk bij. Buiten de dagelijkse activiteiten hebben we ook samen met Kids&Co voetbal gekeken bij de Coconut (een ned. cafe net buiten het resort). Ik wil dan ook de dames van het Kids&Co team (en ook Gijs natuurlijk) nog bedanken voor de fijne vakantie die we hebben gehad op Kreta.
Al met al hebben wij een top vakantie gehad en gaan beslist nog een keer terug.

met partner, Juni 2014
"Zeker geen 5 sterren"vertalen
Hansries
7,0

06-07-2014 Het eten is matig personeel zeker bediening in de eetzaal niet klantvriendelijk tot het norse toe bij de kamers moet je geluk hebben volgens het receptie personeel wij hadden dus pech was voor de eerste en laatste keer dit hotel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?