Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****

7,7

24 april 2014

SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****
702 beoordelingen
Sisi Lasithiou, GR-24 00, Sissi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 702 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 767 vakantiefoto's van Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Aparthotel SENTIDO Vasia Resort & Spa (vh. Aquis Vasia beach)***** met andere accommodaties in Sissi.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,5
8,1
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Geweldig"vertalen
j niesthoven

28-10-2013 wat een geweldig hotel lekker eten erg schoon en erg vriendelijk
en vooral de kids en co club nog nooit zulke geweldige mensen gezien
al was onze kleindochter Merel 9 jaar helemaal alleen in de club er werdt van alles met haar gedaan , jammmer dat er niet meer kinderen door de ouders worden gebracht waarom weet ik niet? zulke geweldige mensen Claudia en Davey / Touroperator wees zuinig op deze mensen er zit zo veel in en om kinderen zo veel te geven dat ze inderdaad heimwee hebben naar de Kids en Co Club in Vasia Beach

"Twitter beoordelingen"
2-8-2013 @EDPO2011 Vasia Beach en Spa hotel in Sissi. Puur genieten. --- Bron: https://twitter.com/EDPO2011/status/363342485684502528
"Beslist niet slecht!"vertalen
c_alberts
7,0

26-10-2013 Niet zelf voor dit Hotel gekozen maar voor Village, hier terecht gekomen omdat Vasia Village eerder ging sluiten. Kregen een suite in Palace, maar heb geen verschil met Resort kunnen ontdekken, misschien dat de kamers er groter zijn en het wat verder van restaurant en zwembaden af ligt? Maar het is op het zelfde terrein, een erg groot Hotel met allemaal andere gebouwen, wij moesten aardig wat trap klimmen, zeker 26 treden, niet zo geschikt als je slechter ter been bent, geen liften ( misschien in het hoofd gebouw?)Veel zwembaden, maar geen glijbanen voor kinderen. Ontbijt goed, lunch en diner minder. Keuze genoeg, dus altijd wel iets wat je lust, ons bekende Griekse gerechten, niet gezien, . Het Italiaanse a la carte, was een aanfluiting, slecht klaar gemaakt, koud en verbrand. Maak de keuze dan kleiner en doe het goed, anders moet je geen a la carte eten geven. Onze kamer was goed en ruim, mag ook wel voor een suite natuurlijk. Zou zelf niet voor dit Hotel kiezen, maar Village.

met partner, Okt. 2013
"Leuk hotel met grote tuin."vertalen
Peter
9,0

17-11-2013 Wij zijn hier half oktober geweest.
De kamers zijn netjes en worden heel goed schoon gehouden.
Mooie zwembaden met altijd genoeg zonnebedjes.
Het eten is prima, wat warm moet zijn. Is warm en koud moet zijn is koud, niets te klagen gehad en er is keuze genoeg.
Het ontbijt is ook prima heerlijke omeletten en lekkere warme broodjes met chocolade vulling.
Binnen vijf minuten ben je in het dorpje Sissi, klein maar wel gezellig om even naar toe te wandelen, er zijn een paar winkeltjes waar je eventueel wat souveniertjes kan kopen.
Wil je naar het strand dan kan je met een shuttlebusje vanaf het hotel daar gratis heen.
Al met al hebben wij het hier prima naar ons zin gehad en komen hier hoogstwaarschijnlijk best nog wel eens een keer terug.

met vrienden, Okt. 2013
"Hele leuke vakantie gehad!"vertalen
Sanne & Brenda
9,0

28-10-2013 Wij zijn net terug gekomen van 9 dagen Vasia Beach, een week was ook genoeg geweest. Er is voor jongeren weinig te doen in de omgeving en op het park. Wij hebben een scooter gehuurd en zijn daarmee dagjes weggeweest. Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid, de drankjes waren ook erg lekker. De lunch en het diner waren wat minder.. maar wel veel keuze! Het was een erg leuke vakantie, en erg rustig, wat ook wel lekker was.

"Wel een 3 sterren hotel maar zeker geen 5 sterren"vertalen
wk
7,0

28-10-2013 Zeker geen 5 sterren hotel, hoogstwaarschijnlijk gekregen door het aantal zwembaden en Spa. Kamer niet onaardig, maar doordat er 24 uur per dag in de hoofdketel een thermostaat aansloeg niet erg rustig geslapen. Badkamer was minimaal, een pension badkamertje. Helft van personeel vriendelijk, andere helft wat minder, overigens niet zo belangrijk. Ontbijt was gewoon goed, complimenten voor het elke dag vers brood, zelfs hebben wij dat op cruiseschepen niet zulk lekker brood gehad. Lunch was goed, maar het diner was matig/voldoende. De wijn was van een matige kwaliteit. Het dorpje met zijn baai is echt wel leuk als je niet de hele dag bij het zwembad verbleef. Overigens was het strandje, 300 meter lopen 10x leuker dan het zwembad. Al met al was de vakantie niet slecht maar als wij nog een keer naar Kreta gaan en eventueel weer naar Sisi zullen we een ander hotel nemen.

met vrienden, Sept. 2013
"Geweldige tijd gehad!"vertalen
RvdW
7,0

30-9-2013 Geweldige tijd gehad, bij aankomst bleek de door ons geboekte kamer niet beschikbaar dus kregen we een upgrade naar de executive suite. Privezwembad en groot terras. Wat ik fijn vond dat we met 2 stellen waren maar de kamer voor 4 personen zo was ingedeeld dat je een linker en rechterkant had met ieder stel een eigen slaapkamer en badkamer. Kamers werden best wel goed schoongemaakt (kamer 1602) Mooi uitzicht ook als je richting de zee kijkt. Sommige van het personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam, andere kijken wat minder vrolijk. Bij the all inclusive zat ook 1 avond Italiaans of Grieks eten, moet je gelijk reserveren want dit is dus om de dag de ene dag grieks en andere dag italiaans. Eten was goed, jammer dat er wel de standaard wijn geserveerd wordt (anders moet je bij betalen) Stadje zelf heeft voornamelijk toeristische winkels, is wel leuk maar niet om 8 dagen lang te rond te lopen. Grote aanrader de NL tentjes Maxima en the coconut. Superaardige mensen!

met vrienden, Sept. 2013
"Prima verblijf en klantvriendelijk personeel."vertalen
bluesman
10,0

30-9-2013 Wij hebben het er prima naar onze zin gehad, de kamers elke dag goed schoongemaakt. Het eten was variabel en van goede kwaliteit, en altijd voldoende aanwezig. Nooit lange wachtrijen bij welke bar dan ook, al het personeel was uitermate vriendelijk. Bij de zwembaden werd elke dag schoongemaakt, ook werd er tussendoor opgeruimd. Het appartement was twee verdiepingen met twee baden (1 bubbelbad), vier balkons en een eigen dakterras. De omgeving rond het complex stelde niet veel voor, wel winkeltjes maar met een taxi kan je naar een mega winkelstraat.

met oudere kinderen, 2013
"Leuk hotel"vertalen
Eric
6,0
9,0

25-8-2013 Net terug uit Sissi waar we verbleven in Hotel Vasia Beach en Spa. Hotel pretendeert 5* echter dit is te ambitieus. Je kan het hotel vergelijken met een gemidd 4* hotel in Griekenland. Kamers zijn goed en schoon. Zwembaden zijn niet groot en ik twijfel over de kwaliteit van het water. Eten is goed, maar zeker niet speciaal. Dranken die worden geschonken zijn niet orgineel en het bier is evenementen bier. Personeel is behulpzaam en de kelners zijn tov het vrouwelijke oostblok personeel erg vrolijk. Hotel ligt niet aan een strand......hiervoor dien je een stukje te lopen. Overigens geen groot strand. Tegenover hotel kun je tegen een goed tarief een auto huren of taxi bestellen. Ze spreken daar Nederlands.

met partner, Aug. 2013
"Erg kindvriendlijk, daarom voor mij niet meer!"vertalen
Lianne
8,0

15-1-2014 Ik hou meer van rust op vakantie. Erg druk in de periode dat wij er waren (augustus) en veel schreeuwende kinderen die in het zwembad speelden en rondrenden. Kom je voor de rust dan is dit hotel dus geen aanrader!
Zijn toen maar aan een simpel klein zwembadje gaan liggen waar zo goed als geen kinderen waren. Wel jammer, want je betaalt er wel voor.
Zelfde geldt bij het all in. Ook veel rennende kinderen.
Pluspunten: je kunt buiten eten. Dit is veel gezeligger dan binnen in de 'vreetzaal'. Eten is matig. Wel leuk dat er elke dag iets aparts wordt gemaakt. Dit is de ene dag verse vis en de andere dag bijvoorbeeld pannekoeken! Kamers netjes en erg schoon.
Omgeving erg mooi. 5 minuten lopen en je zit in Sissi. Erg rustig dorpje met mooie baai!! Eten en drinken buiten het appartement is niet duur! Wijn (volle glazen!) voor maar 3 euro, bier hetzelfde. Sissi is mooi, maar ik ga zelf niet meer terug naar Vasia Beach!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Het was een beleving, erg goed te doen."vertalen
Familieterng
8,0

9-9-2013 Algemene indruk is goed, komt denk ik vooral door de zwembaden en het restaurant. Er is veel keuze aan eten. Niks kom je te kort. Maar het kan soms te zout zijn. Er wordt ook eten gegrild. Het eten is goed en veel maar ook niet echt super, na een week echt zat. Niet echt met liefde gekookt zeg maar.
Overgebleven eten stiekem aan de zwerfkatten gevoerd. Beter dan weggeven.
Onbeperkt drinken was ideaal. Jammer dat er zoveel plastic bekers aan te pas komt, kan het beter recyclen. Voelde me daar best schuldig om.
Prijs\kwaliteit was ok. Kamers waren goed, wij hadden een familiekamer. Bedden goed. Elke dag schoongemaakt. Per dag kan je ook voor de ligbedden handdoeken meekrijgen, ideaal. Personeel wel aardig.
Niet bij mooi strand is. Voor mooi strand echt auto nodig, huur is niet duur.
Animatie in de avond weinig creativiteit, veel dans.
Weinig georganiseerd voor wat oudere kinderen vanaf 11 jaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?