Appartement Mia Hara

Mia Hara
7,8

6 reviews over Appartement Mia Hara in het Nederlands

Fred Duijzer, 11-3-2007

Mijn vrouw en ik zijn er geweest als allereerste klant en daarna zijn we verschillende malen teruggeweest.

Na de tweede maal was je geen toerist meer die op vakantie kwam maar een vriend. De beste kamer was voor ons. 2 maal per week met Nick en zijn lieve vrouw aan hun tafel gratis mee eten.De volgende keer kwamen we op eigen gelegenheid, zonder reisbureau. Kei heerlijk. Maar toen kwamen de engelsen. Toen was de lol er vanaf. Met de goedkope nacjtvluchten werden ze gedropt. Veel herrie en kabaal. Niemand kwam toen meer in zijn restaurant. Hoe het nu is weet ik niet, maar zou graag toch nog eens een kijkje willen nemen.

Gereisd anders in maart 2007

Guido, 23-5-2006

Ik ben al een aantal keer in mia hara geweest en het is er echt super! Nick doet zijn best om het z'n gasten zo heerlijk mogelijk te maken. Alex zijn zoon helpt het daar goed bij na het overlijden van zijn vrouw. dit is echt super en ik ga er volgend jaar weer heen.
      Gereisd anders in mei 2006

Jose en Anton, 31-1-2006

Wij zijn regelmatig bij Nick op vakantie geweest. Je bent n.l. niet bij Mia Hara, maar je bent bij Nick te gast.

Nick is GASTHEER. Een echte trotse Griek, maar in dit geval met een Engelse inslag.

Hier kan je met rust gelaten worden, maar hier kan je ook actief deelnemen aan Nick's bijzondere feestjes.

Je mag aan de bar blijven hangen tot erg laat, maar je mag ook gerust de hele dag bij Nick aan het zwembad liggen.

Probeer het zelf maar eens, en vergeet zeker de omgeving niet.

De omgeving bij Nick is zeker geschikt om een leuke wandelingen te maken.

En voor de disco ? Nou dan ga je toch gewoon een avond naar Malia.

Neem eens deel aan de tocht door de Kloof. Nick boekt deze graag voor je,

wel vroeg opstaan. Maar bij terugkomst bij Nick staat hij zeker voor klaar met een Griekse salade en Ouzo.

Nick is niet de goedkoopste, maar behoort zeker bij de betere.

Gereisd anders in januari 2006

Linda., 29-6-2005

Wij waren hier 3 jaar geleden en waren er niet echt over te spreken. Het ziet er erg mooi uit, maar dat is ook alles. Misschien kwam het doordat we er aan het einde van het seizoen waren, maar het personeel was erg chagrijnig.De prijzen waren superhoog,echt misbruik maken van het feit dat je afgelegen ligt.Het plaatsje Sissi is erg leuk en je zit wel vlak bij het mooiste strand en de bus stopt ook vlakbij.

Doordat het strand lekker was en we veel gedaan hebben, was het toch een leuke vakantie. Maar niet dankzij de appartementen.

Als je bang bent voor hagedisjes moet je hier ook echt niet naar toe,want het stikt ervan, ook in de app.

Gereisd anders in juni 2005

Cindy Hommersom, 29-3-2005

Hierbij toch even een recentie over het schitterende complex Mia Hara. Ik ben er al een aantal keer geweest. Nick de eigenaar is een geweldige man die het zijn gasten altijd naar zijn zin maakt. De appartementen zijn zeer schoon en netjes, het zwembad is heerlijk. Het complex ligt afgelegen in een rustige maar zeer mooie omgeving. Het eten is voortreffelijk, je voelt je er echt thuis. Een absolute aanrader.
            Gereisd anders in maart 2005

marina, 21-9-2004

NIet alleen omdat mijn vroegere vriendin dit hotel goed kent wil ik graag een recentie schrijven Nikos de eigenaar is een schat. Helaas heeft hij een paar jaar geleden zijn vrouw verloren. Het appartement is heel leuk en de sfeer ook. Wij hadden een prachtige kamer en keken op een prachtige berg. Het is wel ver van het dorpje sissi. Ongeveer 1km lopen met veel heuvels. Maar het is lekker rustig. Ze hebben een prachtig zwembad. Het eten is heel goed. En de kamers zien er toppie uit.
              Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mia Hara in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mia Hara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mia Hara scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.