8,7

Uitstekend

46 reviews over Hotel Kalimera Kriti in het Nederlands

Heerlijk hotel

Familie Goos, 14-8-2017

Fijne zwembaden met springplanken en apart veilig kinderzwembad, mooie zandstranden met geweldig uitzicht, veilig voor kinderen, voldoende liggelden en parasols, kamers basic maar goede bedden, prima service zowel bij receptie als in de restaurants, heerlijk en afwisselend buffet 's avonds, keuze ontbijt enorm groot, bij half pension zeer lekkere lunchkaart aan goede prijs in beachbar, 1,5l water te koop in winkeltje aan €0,60 of drankjes en ijsjes bij poolbar, Sissi op ongeveer 20 min stappen, wel heuvelachtig, met taxi ritje van 5 minuten voor €5, veel souvenirshops, barretjes, kleine eethuisjes en haventje. Wij gaan volgend jaar zeker terug.
Gereisd familie in augustus 2017

Prachtig hotel met bungalows

Philip en Annemie, 29-7-2017

Proper hotel en bungalows. Verschillende zwembaden voor groot en klein

Zeer vriendelijk personeel

Ligging is buiten centrum maar op wandelafstand van klein dorpje Sissy

Keuken is super en voor elk wat wils

Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2017

heerlijke plek

hb, 29-7-2014

Fijne combinatie van strand, zwembad en heel veel activiteit! Prachtige plek, heerlijk eten, super service. Wij hebben er met onze kinderen een hele fijne vakantie gehad.
Gereisd familie in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kalimera Kriti**** bij :

Niet geschikt voor Nederlanders!

Fam. van der Meulen, 15-7-2013

Kalimera Kriti is een mooi resort van Club Robinson. Het grote nadeel is dat 99,9% van de gasten Duits is. Van mensen begrijpen we dat het vroeger internationaal was maar nu is het gewoon een Duits vakantiepark. Men is totaal niet ingesteld op andere nationaliteiten. De meeste beoordelingen op Zoover zijn misleidend want deze zijn van voor de periode dat het park is gekocht door Club Robinson. Alles voelt afstandelijk en kil. Gevraagd naar een Engelstalige versie van het kinderprogramma werd gesnauwd dat het om een Duitse club gaat. Verder werd er veel teveel gerekend voor surflessen. Aan tafel werden we genegeerd omdat men al snel door had dat we niet Duits waren. Het duurde een week voordat de kinderen een beetje aansluiting hadden met Duitse kinderen, maar toen wilden wij eigenlijk al naar huis. Zonde van het geld, kies een andere bestemming waar men wel internationaal is ingesteld. Tot slot een positieve opmerking; het eten is goed en de andere gasten beschaafd.
Gereisd familie in juli 2013

Een aanrader, super!

Mirjam en Harry, 13-7-2013

Inmiddels onze 5e keer bij club Robinson, dit keer in Griekenland. Kwaliteit en service zoals we gewend zijn van Robinson. Voor elk wat wils van jong tot oud. Personeel is top qua houding en gedrag. Eten is zeer goed. Alles is schoon. Omgeving schitterend, en dan met met zo'n klimaat erbij!
Gereisd met partner in juni 2013

Top hotel!

passie, 11-5-2013

Geweldig, heerlik in de watten gelegd op onze honeymoon!
Gereisd familie in mei 2013

Ruim opgezet Robinson Club

Familie Kerkhof, 24-8-2012

Dit lijkt wel een dorpje. Erg mooie tuin, met diverse zwembaden en 2 stranden. Voor de kinderen is er een apart kinderbad met een hek er om heen. Vele faciliteiten voor jong en oud. Eten is elke avond weer anders, erg uitgebreid. Ook het ontbijt was erg gevarieerd. Wij hadden een familiekamer met 2 slaapkamers en een halletje. Alles was schoon. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader!
Gereisd familie in augustus 2012

Ruim opgezet, zeer prettig hotel

Fam. Gulitz, 23-8-2012

Eind juni zijn we met een groep naar dit clubdorp (sinds kort een Robinson Clubdorp) geweest. Het complex is zeer ruim opgezet. Direct aan 2 baaien gelegen en diverse zwembaden voor jong en oud. Het eten is uitstekend. Zeer veel variatie en van erg goede kwaliteit. Veel sportmogelijkheden en animatie. Wij verbleven in een gerenoveerde kamer met uitzicht op zee. Ruime slaapkamer en badkamer. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader voor jong en oud
Gereisd alleenreizend in januari 2012

Super Robinson Club!

Nadine Zantman, 8-8-2012

Wij zijn eind juni hier geweest. Vond het super. Mooi ruim opgezet resort. Ondanks de vele kamers was het totaal niet massaal.

De kamers zijn netjes en schoon en de bedden liggen prima.

Het eten was heel goed en zeer uitgebreid.

Ook aan sportactiviteiten geen gebrek.

Voor ons is deze club van Robinson een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2012

mooie ROBINSON Club, prachtige ligging

Familie, 1-8-2012

In juni ben ik naar ROBINSON Club Kalimera Kriti geweest. Wat een fijne club.

Mijn dochtertje van 9 maanden heeft het er heelijk gehad. Er zijn zoveel faciliteiten voor kleine kinderen. Er is een heel apart zwembad gedeelte met glijbanen, compleet afgeschermd van de grote baden. Een verblijf met een baby wordt door ROBINSON heel makkelijk gemaakt. Het personeel is erg vriendelijk. Het is best wel Duits, maar dat vonden wij geen probleem. Er waren ook 2 Nederlandse medewerkers aanwezig. De kamer was mooi, alleen de badkamer iets verouderd, maar ach, met zulk prachtig weer zit je bijna toch niet op je kamer. Het eten was echt uitmuntend. Iedere dag wat anders lekker gegeten. Kon gewoon niet kiezen. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd familie in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kalimera Kriti**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalimera Kriti in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalimera Kriti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalimera Kriti scoort een 8.65 uit 10 op basis van 53 reviews.