Uitstekend

12 reviews over Hotel Grecotel Meli Palace in het Nederlands

fantastisch

Jos Schuijt, 8-7-2017

Echt heel veel waar voor zijn geld all-in was perfect heel veel keus(geen sterke smaken, zijn ook veel kinderen, maar er was ook een tafel met diverse specerijen waar je zelf kruiden kon toevoegen). Qua drank bijna alles incl, ook cocktails. Mooi zwembad, grote mooie tuin, aan het strand, veel activiteiten, ligt alleen een beetje afgelegen, half uur wandelen naar Sissi, of 6 euro met taxi. Kamers waren goed, bedden heel goed voor griekse bedden(we hadden wel een gerenoveerde kamer, met heel grote mooie douche.) Koffers worden naar kamer gebracht, service perfekt.
Gereisd familie in juni 2017

Topvakantie in Meli Palace

Rietvh, 29-5-2017

Wij (twee 50+ stellen) hebben in Hotel Grecotel Meli Palace een 11-daagse Topvakantie gehad!

Het is mooi aan zee gelegen, met een klein eilandje precies tegenover het resort. Op 20-25 minuten loopafstand vind je het centrum van Sissi, dat vrij klein is, maar met diverse leuke restaurantjes (niet daar gegeten omdat de all-inn zo goed was), terrasjes en winkeltjes en een supermarkt. Als je genoeg gelopen hebt, kan je met de taxi terug naar het hotel voor 6 euro (of je laat je op de heenweg al ophalen!). Grotere plaatsen zijn wat verderop gelegen en met de taxi of bus (let op als je met de lokale bussen gaat waar je uit moet stappen, in de hotelmap staat halte 36, maar dan moet je nog vele ipv 2 kilometers lopen!!!! Er komt 1x per dag bij het hotel een bus richting Heraklion of Agios Nicolaos: 's ochtends heen, 's middags terug, dat is dan een betere optie). Genoeg ligbedden aan het strand en bij het fijne zwembad.

De kamers zijn ruim en hebben allemaal een badkamer met ligbad (douchen kan evt. staand in het bad). De bedden zijn wel vrij hard. Wel jammer dat de airco in de kamers pas in juni aan gaat; de eerste kamers die we hadden lagen onder het platte dak en waren bloedheet (het was die eerste dagen rond de 30 gr), maar na 2 nachten kregen we supermooi gelegen kamers op de begaande grond waar het beter slapen was. Alle maaltijden waren zeer uitgebreid en voor elk wat wils en bovendien zeer smaakvol. De all-inn drankjes waren ook van goede kwaliteit en met een zeer ruime keuze. Overdag is een bar tussen het strand en het zwembad gelegen open, met leuke zitjes en 's avonds is er de lobby-bar, met zitjes buiten en bij slechter weer kan je in daar (niet zo groot) of in de lobby zelf zitten.

Het animatie-team was pas enkele weken bij elkaar en had er duidelijk nog wat moeite mee zijn draai te vinden. Er werden wel diverse sport en spelactiviteiten overdag georganiseerd (zoals aquagym, volleybal, darts, stretchen, waterpolo). Enkele avonden verzorgde het animatieteam karaoke en " hitparade" en er waren een paar leuke optredens van buitenaf in het Amphitheater of bij het terras: Folklore- en andere dansen, Griekse muzikanten en (topzangers!!!) "De 3 Tenoren" . Wij hadden het heel gezellig gevonden als er op de avonden dat er geen activiteit op het terras plaatsvond, daar toch wat achtergrondmuziek geweest was.

De service was super, dus een dikke pluim voor al het personeel dat er duidelijk plezier in stelt het hun gasten naar de zin te maken.

Zij maken Meli Palace tot een plek waar je met veel plezier aan terug denkt en hoopt er zeker weer eens naar terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2017

Super-hotel / super-locatie met super-personeel !

Cardon-Loncke, 6-8-2016

Topvakantie , rustig gelegen , toplocatie ( aan de ene kant zee en de andere kant de bergen) +/-30min wandelen naar Sissi is zeker de moeite ! Héél vriendelijk personeel over de hele site. Overal zeer proper , er wordt constant gepoetst. Super lekker en héél gevarieerd eten (alles voldoende en goed gekruid), ook het à la carte restaurant is een aanrader (te reserveren) .Het hotel is een heel gezellige plek om te verblijven ! Hotel Grecotel Meli Palace is ideaal qua capaciteit kamers , niet overbevolkt , bouwstijl is fantastisch (laagbouw / bereikbaarheid kamers via tuin / uitzicht vanuit de receptie / restaurant met groot overdekt terras ) .Niet ideaal voor mensen die niet goed te been zijn (wel lift) ! Veel gezinnen met kleine kinderen aanwezig (niet storend voor ons) .Elke dag is er voldoende animatie, voor elk wat wils (animatoren zijn niet opdringerig) ! Mooi strand met ruim voldoende strandzetels ook mogelijkheid tot watersporten (waterfiets / cano...) .Watersandalen zijn noodzakelijk ! Gezellig zwembad met voldoende ligbedjes en parasols waar je rustig kan liggen . De all-in is zeker OK . Kamers heel netjes maar zéér basic (meer opbergruimte (kasten) zou handiger zijn (pluspunt: koelkast is aanwezig), badkamer proper maar is aan renovatie toe (=verouderd) ! Elke dag propere handdoeken en lakens aanwezig . Hotel Grecotel Meli Palace is zeker een plek om terug te keren , een echte aanrader ! Proficiat aan het management en al het personeel van Hotel Grecotel Meli Palace ! Merci , het was aangenaam . We hebben er samen met onze vrienden en de kinderen van genoten !
Gereisd met vrienden in juli 2016

in 1 woord geweldig!!!!!!

de Vries, 5-8-2016

Een hele mooie vakantie gehad!! Het eten was perfect, het personeel was perfect, de service was perfect en de kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel

Jan Callebaut, 7-8-2012

Afgelegen hotel, niet zo ideaal voor wie veel uitstappen wil doen, echter wel prachtig gelegen in het groen. De kamers zijn eenvoudig ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid, het middag- en avondmaal missen echter wel wat afwisseling en is niet altijd voldoende warm.

Ideaal hotel voor wie een weekje rust wil.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Super echt een aanrader

Jacqueline, 18-8-2011

We zijn hier negen dagen geweest nadat we overboekt waren in Vasia Beach.

Nou echt wat hebben wij het getroffen. We kwamen om negen uur s'avonds aan mochten eerst gaan eten en dan inchecken. De koffers werden naar de kamer gebracht. De kluisjes gratis. Het personeel is echt super vriendelijk tot aan de hoogste baas toe. Iedereen doet zijn best om het naar je zin te maken. Het ligt wat verder afgelegen maar een wandeling van 4 kilometer is goed voor de conditie. En als je op vakantieg gaat kan je ook nog wel een taxi voor 6 euro betalen als je niet wilt lopen. En je hebt een prive strand en je kan er goed inlopen met een beetje stevige waterschoen.

Ik vind dit hotel een echte aanrader

Absoluut geweldig

Bo, 18-8-2011

Ook door een overboeking in dit hotel terecht gekomen. We dachten dat het hotel minder zou zijn. Maar na vergelijk met het oorspronkelijke hotel was dit hotel geweldig! Een privé-strand, erg goede service, aardig personeel. Mooie verzorgde kamers, handdoekenwissels iedere dag. Bar aan het strand. Heerlijk en heel gevarieerd eten. Leuk annimatieteam (vooral voor de kinderen). Enige nadeel is dat het dorpje Sissi op 20min afstand lopen is. Maar je kunt dit dorp net als het strand van Malia ook via de bergen bereiken (dit is een leukere route).

Ook hebben we de Samaria kloof gelopen. De kloof op zich is geweldig en aan te raden (mits conditie goed is) alleen vanaf dit hotel viel de busreis erg tegen (5uur heen, 4,5uur terug)

Gereisd met partner in augustus 2011

een klein stukje paradijs op aarde

familie rousseeuw van gelderen, 17-8-2011

door overboeking kwamen we bij mali palace terecht en wat een heerlijk toeval was dit,de kamer was goed,de schoonmaak uitstekend,de ligging van de kamer perfect,het personeel was uitmuntend aardeg en behulpzaam, en over het team van de entertainment zijn we helemaal tevreden wat een leuk stel. op wat kleine dingetjes na (zoals bebording om de weg in het hotel te vinden ontbraken) was onze vacantie op en top 1 groot feest, we gaan er zeker nog eens terug

Fantastische gastvrijheid!

Martijn, 16-8-2011

Wat een aanrader! Bij aankomst werden wij, ondanks dat we te vroeg waren, zeer goed ontvangen. Iedereen is zeer behulpzaam, en dat gaat vanzelfsprekend. Het eten is ruim opgezet, en er is voldoende keus. Opvallend is de rust, ook bij een vol hotel, bij bv het zwembad en de bars. Er is een prive-zandstrand, maar wel met kiezels in het ondiepe water. Nadeel is de ligging t.o.v. het centrum, dit is zo'n 20 min. lopen. Kinderen kunnen de hele dag ijs en drinken pakken, en een polsbandje is (nog) niet nodig. Alles gaat op goed vertrouwen, wat een fijn gevoel geeft. Kamers zijn vooral heel schoon, en alles wordt dagelijks vervangen. Dat geldt overigens voor het gehele complex. Het personeel rent de benen onder het lijf vandaan om iedereen te plezieren. Wij vertrokken voldaan, en hoefde de kamer niet bij te boeken voor de rest van de dag, konden gebruik maken van een douche-kamer, en alle all-in voorzieningen. Als ik weer kies voor Kreta, is dit ze-ker het Hotel waar ik zal verblijven. TOP!

prima hotel goede service

Henk en Alida, 14-8-2011

In verband met een overboeking werden we hier ondergebracht. Afwachten wat dit alternatief was, nu kunnen we zeggen dat we zeer tevreden zijn. De service was goed, het personeel vriendelijk. Lekker eten met veel variatie, ook de bediening was goed.

We waren tevreden over de kamer en gezegd werd dat dit beter wordt in verband met een renovatie.

Tijdens het verblijf kreeg ik een ongeval waardoor een operatie noodzakelijk was. Het personeel heeft alles op alles gezet om ons te helpen en met hun hulp zijn wij in staat geweest om eerder naar Nederland terug te keren. Buiten een aanrader voor een mooie vakantie een goede organisatie bij calamiteiten.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecotel Meli Palace in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecotel Meli Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grecotel Meli Palace scoort een 9.03 uit 10 op basis van 12 reviews.