Hotel Angela Suites Boutique *****

7,5

6 reviews over Hotel Angela Suites Boutique in het Nederlands

Prima hotel !!!

Yolande, 5-8-2011

Het hotel bestaat idd uit 2 gedeelten: een app.complex ad ene zijde van straat en het boutique hotel aan de andere zijde. wij zaten in het hotelgedeelte. Het is een heel mooi complex. Alles is er brandschoon en er wordt dagelijks schoongemaakt en opgeruimd. Het is geen megagroot complex. Hooguit 150 gasten.Tijdens ons 15 daags verblijf waren er veel mensen uit de UK en dat was echt beregezellig. Wij hebben dan ook een hele goede vakantie gehad. Er is niet veel personeel maar iedereen is erg aardig en doet enorm zijn of haar best om het de gasten naar de zin te maken. m.n. Klajd, Nikos, Manos en Costas zijn toppers.

Vwb het eten: dit wordt dagelijks vers bereid: het ontbijt is met veel eigerechten en bacon en beans maar ook veel fruit, granen dadels, honing, yoghurt, melk, cruesli, cornflakes, brood en jam. 's avonds is er immer keuze uit 2 soorten pasta, een soepje, verschillende vleesgerechten,'n visgrecht, salades div. Griekse specialiten Goed hotel voor een prima prijs !!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Geen 5* waardig

Jean & Nadine, 2-3-2011

Perfecte nette kamers met alles erop en eraan, heel vriendelijk en hulpvol personeel.

Goed ontbijtbuffet (geen 5*), Zeer matig avondmaal buffet (geen 3*)

Sisi is een heel gezellig dorp met gezellige taverne een echt Griekse sfeer

Gereisd met partner in juni 2009

Topvakantie!

Irena & Rejean, 16-7-2009

Wij zijn pas terug van 2 weken angela suites. Het is een superluxe hotel en heeft een superligging. Het plaatsje Sissi is een vissersdorp waar weinig Nederlanders te vinden zijn (gelukkig). Echter is het er heel gezellig en zijn de mensen er supervriendelijk. De bekendere plaatsen zoals Malia, Stalis en Chersonissos liggen dichtbij alleen is een auto of een scooter/quad aan te raden aangezien de bussen slechts 1x op een dag langs dit dorp komen.

Het hotel heeft 3 zwembaden waarvan 1 grote met ligbedden, het is er vrij rustig dus geen problemen met stoelen reserveren etc. Wij sliepen in een junior suite welke beschikte over vele luxe. De kamers waren superschoon en we kregen iedere dag schone handdoeken (ook voor zwembad). Het eten is echter 'not so 5 star' maar begrijpelijk aangezien het hotel weinig gasten ontvangt. Engels ontbijt, savonds van alles met tomatensaus! Het personeel is zeer klantvriendelijk en ook heel grappig. Wij hadden het superleuk. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2009

Paola, 7-7-2007

Hotel geboekt om tot rust te komen. Vergeet het maar. Hotel ligt aan een drukke weg, waren constant bezig om de laatste klusjes te klaren. Het ontbijt is heel erg karig, ronduit slecht. Het avondeten varieert tussen verrassend lekker tot slecht. De service, gastvrijheid, communicatie kan je van het management vergeten. De medewerkers zelf zijn wel vriendelijk en bereidwillend, maar het management heeft zelf nog veel te leren. Gedragen zich behoorlijk uit de hoogte. Erg jammer!!
Gereisd anders in juli 2007

Jasper, 7-7-2007

Angela Suites Boutigue Hotels bestaat uit een gloednieuw en een oud gedeelte. Let op, in welke gedeelte je een kamer boekt, want er is een zeer groot verschil tussen beide gedeelten. Het hotel wekt de indruk dat alle kamers in dezelfde stijl uitgevoerd zijn, maar dit was helaas voor ons niet het geval. Het appartement wat wij hadden was weliswaar opnieuw geverfd, maar het bed was kapot, afvoer verstopt, stadionlamp (lees groot halogeenlamp) op je balkon (kon niet uitgezet worden) en er was veel verkeer buiten op straat.

Erg jammer, want als er een beetje meer aandacht aan dit oud gedeelte besteed wordt dan kan je er goed vertoeven. De service dient ook danig onder de loep genomen te worden, want een nieuw hotel is wel erg leuk maar de mensen moeten ook wel goed geinstrueerd worden. Ik vergelijk het hotel maar met een dure mercedes die een motor van een fiat heeft.

Gereisd anders in juli 2007

Henny, 13-9-2006

De appartementen liggen in een rustige omgeving op 5 min. lopen naar Sissi Beach (kiezelstrand). De inrichting is heel compleet (waterkoker, koffiezetapparaat, tosti-ijzer, fohn), het ontbijt, de airco en het kluisje zijn inclusief. Mooi zwembad met meer dan genoeg ligbedden en parasols. Het kleine centrum van Sissi is op 8 minuten loopafstand. Kortom een fantastisch appartement voor een relaxte vakantie
Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Angela Suites Boutique bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angela Suites Boutique in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angela Suites Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angela Suites Boutique scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.