7,5

44 reviews over Appartement Amandeus in het Nederlands

Ideaal dicht bij de supermarkt en fijn balkon

Ingrid, 1-4-2010

Fijn zwembad en goed eten bij het appartement. Fijn balkon ondanks dat het naast de entree lag.

Vreemd personeel alleen die wel iets te veel indruk wilde maken op vrouwen

Gereisd met vrienden in juni 2005

Grote klasse en service

Peter en Vera Bakker, 2-1-2009

Ik ben het helemaal met Ben de Wit eens ook wij komen er al jaren en de eigenaren Xaris en Katherina en hun zoon Mike staan altijd voor je klaar, ook al is het midden in de nacht.

In onze ogen zijn het een paar toppers en ook het complex ziet er goed en verzorgt uit.

Gereisd met partner in september 2007

leuk hotel niet voor kinderen

lyncelcia, 13-11-2008

leuk hotel lekker rustig om te overnachten

vertier moet je buiten de deur zoeken

het is geen kind vriendelijk hotel zeker het zwembad niet

maar zonder kinderen een aanrader

Gereisd anders in september 2007

het was altijd goed daar

ben de wit , 28-8-2008

ik kom al zo lang bij amandeus en xaris en katerina en mike zijn voor mijn vrienden voor het leven ,als wij in de nacht aan kwamen zaten ze buiten op ons te wachten ,en er was altijd een drankje en wat eten ,en altijd spontaan ,ik heb een keer in herakion meegemaakt dat wij daar liepen en opeens riep er iemand en dat was de moeder van katerina ,en het was gelijk feest ,dus ik kan alleen maar lof praten over die mensen
Gereisd met partner in augustus 2008

christa, 1-8-2006

Gijs, Christa, Peter en Ilon

Een leuk en ruim appartement voor weinig (echt iets voor Nederlanders). Als je als een vorst behandeld wilt worden moet je als een vorst willen betalen! Prima prijs/kwaliteitverhouding. Eten: perfect, zij gebruiken alleen het beste van het beste en dat mag best iets duurder zijn! Wij zijn in 2 jaar tijd 3x in dit appartement geweest en gaan beslist vaker! Een perfecte service van deze 2 keihard werkende en zeer lieve en sociale mensen. Eindcijfer wat ons betreft: een 9,5.

Gereisd anders in augustus 2006

connie van amstel, 20-6-2006

nooit meer amandeus de wc bril was

in 2 stukken en na gebruik wc kwamen de drollen weer omhoog, de douchekop was

gedateert.de troep onder de matrassen

hebben we zelf maar omgeruimt.

trouwens ook 3 grote kakkerlakken gezien

1 binnen op slaapkamer en 2 op balkon

binnen 5 dagen.

Gereisd anders in juni 2006

mar, 10-6-2006

Prima modern app (102),veel privacy (geen naaste balkonburen), helaas keiharde bedden, en een perfecte douche.

Vriendelijke maar zeer commerciele uitbaters. Prijzen van consumpties liggen hoger dan elders in het dorp, maar de ambiance sluit daar niet op aan. (0,5 ltr wijn 6 euro, tov 3,50-4 euro in het dorp). Niet geschikt voor rolstoel ivm vele op en afstapjes in het complex. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Wisselen handdoeken moet vaker.

Gereisd anders in juni 2006

Ivonne & Dennis, 25-5-2006

We zijn net terug van Kreta,app. Amandeus

Zeer rustig gelegen, schoon. heerlijk zwembad. Katerine & Xaris zijn

hartelijke mensen. Voor de prijs mogen

we zeker niet klagen.

Jammer dat er van die all-inn hotelketens een overheersende karakter

gaan krijgen. niet alleen qua uitzicht, maar ook de nostalgische terasjes langs de havens gaan daardoor op den duur verdwijnen. Heel jammer.

Een aanrader is 'Jolly Roger' een leuk

terrasje. iets verder lopen voorbij het haventje.

Gereisd anders in mei 2006

frans en teun, 25-5-2006

even wat rechtzetten over de beoordeling van de dame die geen katerina fan is. nou we hebben in amadeus vorig jaar een geweldige vakantie gehad omdat de mensen op kreta en op de meeste plaatsen erg vriendelijk zijn en laten we voorop stellen er is niets mis met het zwembad en aangezien we ons verblijf zeer genoten hebben kan ik wel zeggen dat er bij het zwembad echt wel meer als 6 zitplaatsen zijn alleen de bar heeft al 10 plaatsen dus als je een beoordeling doet doe het dan wel eerlijk.en ja de appartementen zijn misschien wat minder maar daar is de prijs dan ook wel na dus boek dan de volgende keer een 5 sterrenresort .alleen wat mijn irriteerd in uw beschrijving over yaris en katharina dat uw ze afschilderd als geldwolfen en is er iets mis mee als je een vakantiecomplex runt om iets te willen verdienen. nou ik kan wel zeggen dat drankjes enz echt bij hun niet duur zijn.en ze ons zelfs financeel geholpen hebben zover als ik weet doen geldwolfen dat niet yaris en katharina een 10
          Gereisd met partner in juni 2005

jarmo, 21-2-2006

openbaarlijk zwemmbad met duikplank en poelibadje er warm zee is heel erg schoon
            Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amandeus in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amandeus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Amandeus scoort een 7.5 uit 10 op basis van 44 reviews.