6,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alexandros bij :

3 reviews over Hotel Alexandros in het Nederlands

Schoon, Redelijk geprijsd en Saai hotel.

Rick, 13-8-2008

Toen we om 02.00 arriveerde kregen we een welkomstdrankje wat we achteraf mochten afrekenen! Schone redelijk ruime kamer, met op je balkon de buiten unit van de airc( 6 euro pd) die de hete lucht overje blaast, uitzicht aan alle kanten 3x niks, rondom rotzooi. Ontbijt stelt niets voor, personeel blinkt uit in niets doen, alleen de schoonmaaksters werken.Zwembad is wel perfect. Naar dorp is ong 10 minuten lopen, je kan er voor ong. 20,00 pp perfect eten met alles er op en aan! Verder is er in Sissi niet veel te beleven, huur bij Malia cars in het dorp voor een zeer redelijke prijs een auto en ga op zoek naar leuke strandjes, want het strand bij Sissi is echt niks.Nu is het dorp nog wel leuk, maar over 5 jaar is waarschijnlijk alles volgebouwd en is Sissi ook vergeven van de dronken Britten op Quad's.Prijzen in het dorp zijn redelijkl, alleen kleding is aan de prijs. Hotel voor rustzoekers tot eind juli, dan komen de grieken en britten massaal.Eens maar nooit weer Alexandros.
    Gereisd met partner in juli 2008

Afknapper

Martine&Michel, 24-7-2008

we kwamen hier terecht na 2weken eilandhoppen voor een kamer bètaalden we 56 euro per nacht inch airco en ontbijt wat natuurlijk niet al te veel is desondanks washet een regelrechte afknapper defamilie van het hotel ligt onderuit gezakt bij de receptie en het onbijt bestond uit zweetkaas met blauwe eieren en warme sinaasappelsap.Het hotel ligt aan het eind van Sissi,toch hoor je hier midden in de nacht de bussen komen en gaan.we zijn hier dus maar 1 nacht gebleven.
    Gereisd anders in juli 2008

Michelle den Hartog, 17-6-2008

Mooi hotel met fijn zwembad. Bij de receptie de mededeling dat het niet is toegestaan 's avonds de stoelen bij het zwembad dmv een handdoek te 'reserveren'; altijd plek dus. Kamers zijn ruim en worden grondig schoongemaakt. Airconditioning kan je los erbij aanschaffen; is aan te raden als er muggen zijn. Keiharde matrassen maar eigenlijk geen last van gehad. Wij hadden een fijn ruim balkon met uitzicht op het zwembad. Ontbijt is eenvoudig, maar met vers brood en lekkere yoghurt. Avondeten hebben we niet gedaan bij het hotel, maar de middagsnacks (tosti, salade) waren goedkoop en lekker. Oh en de koffie bij het ontbijt is niet te drinken, maar dat zal wel Grieks zijn.
    Gereisd met vrienden in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alexandros bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexandros in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexandros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexandros scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.