Aparthotel Sunrise Studios & Apartments ***

Aparthotel Sunrise Studios & Apartments
Sunrise Studios & Apartments

1 review over Aparthotel Sunrise Studios & Apartments in het Nederlands

Geweldig personeel, fantastisch uitzicht.

Sylvia, 10-8-2014

Twee heerlijke weken gehad in Sunrise. De min punten zijn dat het complex dicht bij een drukke weg ligt, op een berg en wat verder van winkels en restaurantjes. Wij hebben een auto gehuurd (iets wat we wel aanbevelen) en het fantastisch gehad. Het strandje op loopafstand is klein maar wel heerlijk rustig. Bedjes en parasol zijn gratis bij het kopen van een drankje.

Het personeel is geweldig. Ze hebben ons zelfs naar de supermarkt en geldautomaat gereden.

We hadden een twee kamer appartement geboekt. Met kleine kinderen was dit prima te doen. Een lekker rustig zwembad, gezellige bar en een geweldig uitzicht over de zee.

Een ideale plek om na een dagje toeren terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunrise Studios & Apartments in Sfakaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunrise Studios & Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sunrise Studios & Apartments scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.