Appartement Sirocco

6,6

12 reviews over Appartement Sirocco in het Nederlands

veel voor weinig!

Arjen, 8-9-2008

Beetje oude zooi, maar voor die prijs en als je met weinig tevreden bent prima accomodatie!

Shoonmaak bij aankomst, en halverwege de week nog een keer, aardige eigenaar, gezellige bar en mooi zwembad.

Een aanradar!

TOPPER!

Evelien, 7-9-2008

Was echt een heel leuk appartement! We hadden 2 hele mooie balkons & goede bedden! De eigenaar is een hele lieve en aardige man! Helaas was de badkamer niet helemaal geweldig, te kleine afvoerputjes, waardoor je een zwembad had! Jammer dat hij stopt met jongeren toe te laten..

Maar zeker een aanrader!!

dit nooit meer

ANGELA HUISKES, 15-8-2008

het appartement was niet wat er ons gezegd is.er was geen airco terwijl dat wel is gezegd.de ruimte in het appartement was veel te klein.de hoes lakens van het bed waren niet schoon er zaten allemaal vlekken op.de douche was alleen maar 1 tegel met een gat erin.de wc kon niet doorgespoeld worden en het wc papier wat we hadden gebruikt moesten we ook in een pedaal emmer gooien.het raam wilden we open zetten en toen viel het glas eruit.de grond was zo vies dat we niet eens op onze blote voeten dierven te lopen.en er was helemaal geen woonkamer met een bank erin wat we wel wilden want daarom hebben we ook een appartement gekozen en geen hotel.echt een heel slecht vies vuil oud appartement.en nog maar eens te zeggen.DIT NOOIT MEER.!!!!!!!!!!!

Sirocco !

KN, 22-7-2008

Sirocco ziet er opzich voordat je het complex oploopt van buiten af wel leuk uit...

maar toen we onze kamer binnenkwamen schoten we gewoon in de lach, omdat het er zo slecht uitzag! 2 slaapkamers, een mini keuken met vieze borden en bestek..in de waterkoker en op de kranen zat allemaal kalkaanslag. de douche kan je niet ophangen(heel vervelend) want de badkamer is 1 bij 1 dus alles werd zeiknat ! zelfs in de handdoeken zaten roestvlekken en gaten en onze kamer is maar 2x schoon gemaakt in 2 weken tijd, als je het al schoonmaken kan noemen, want alleen je beddengoed word verschoont en thats it !

Wel een voordeel dat 't lekker dicht bij het centrum ligt en bij starbeach en dat het rustig was als je ff rust nodig had, maar daar is dan ook alles mee gezegd...maar we sliepen er alleen dus het was op zich wel te doen en maakte er ons niet druk over omdat we er toch nooit waren..NOU VEEL PLEZIER ALS JE ERHEEN GAAT ! hahahaha !

Ciao

Gereisd met vrienden in juli 2008

appartemend

j klootwijk, 29-6-2008

kleine kamers kleine douch 1 keer per week werd de kamer schoon gemaakt 1 maal handdoeken gekregen plus lakens verschoond
Gereisd met partner in juni 2008

Nynke, 3-6-2008

Gister terug gekomen. Niet tevreden over Sirocco. Appartement was erg smerig! Haren op de borden, bestek plakte, vloer was niet geveegd, s'ochtends geen warm water, wc liep door, wc was alleen een sproeier, je moest m steeds vasthouden, erg lastig. We kregen maar 1 maal schone handoeken: 2 pp! En het werd maar 1 maal schoongemaakt, maar niet goed. Asbak werd geleegd, vloer werd niet aangeveegd, douche/ wastafel was niet gedaan! Op de donderdag als je zondag aankwam. Verder was het erg klein. Het is een 2 kamerappartement maar geen ruimte voor een tafel omdat er 2 kamers zijn met ieder 2 bedden. De ligging was wel ok, ongeveer 15 min van het centrum van Chersonisoss. Alleen voor een mooi strand moet je naar Stalis of Malia. Ik kom hier niet meer terug!
Gereisd familie in mei 2008

theo, 22-5-2008

Eenvoudig appartement met 2 aparte slaapkamers en 2 terrassen. Binnenkomst in aparte ruimte met keukenblokje.

Geen houder voor handdouche en geen douchegordijn dus vloer na douchen nat. W.c. in badkamer. Week verbleven in app., handdoeken/beddengoed 1x verschoond gekregen.

In de buurt een grote supermarkt en het waterpark dat ook leuk is voor kleinere kinderen. Zwembad bij app. is min. 80 cm. en loopt op tot 250 cm diep.

Ligging is prima, je loopt zo naar Chersonissos, maar ook naar Koutouloufari (leuke eettentjes).

Aardige behulpzame eigenaar.

Gereisd familie in mei 2008

B. ter Haar, 7-5-2008

Het appartement ligt op een mooie plek, vlakbij de kust maar wel op een rustige plek. Het heeft een eigen zwembad. De kamers zijn erg simpel, even als de keuken (uitgebreid koken is niet aan te raden). Wel heb je de beschikking over twee balkons. Geen echte woonkamer. Hier zou je de keuken voor kunnen gebruiken, er staan echters geen meubels in.
Gereisd met partner in april 2008

T.Verhagen , 26-2-2008

leu, gezellig en fijne mensen niet alleen maar hollanders maar zelfs ook grieken, zie je ook nog eens wat anders op je vakantie
    Gereisd familie in februari 2008

Els Soes, 18-2-2008

erg leuk, in 2006 hier geweest, vlakbij starbeach aquapark met veel glijbanen, ideaal met kinderen, appartement erg schoon, vriendelijke eigenaars
      Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sirocco in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sirocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sirocco scoort een 6.58 uit 10 op basis van 12 reviews.