Appartement Seafront ***

6,5

28 reviews over Appartement Seafront in het Nederlands

Nooit meer!

Leo, 6-10-2015

Complex voornamelijk bevolkt door Russen of andere Oost-Europeanen. Sanitair in de 12 dagen dat we er waren niet schoongemaakt en schone lakens bleken echt niet schoon. Eten in buffetvorm afgestemd op oost Europese smaak. Goedkoop en grofstoffelijk. Eten in de restaurants in de omgeving goedkoop maar wel allemaal matig tenzij je van pizza's houdt. Heel veel is afgestemd op Russen; ontelbaar veel dure bontzaken. Straatlawaai dringt door in het appartement.

Als je er van houdt: strand is prima. Rethymnon is een leuke levendige stad.

Gereisd met partner in oktober 2015

DIT NOOI MEER

Simone, 12-9-2014

In 25 jaar dat ik op Griekenland kom heb ik nog nooit zo'n vies hotel/appartementen en zo'n on gastvrij personeel mee gemaakt als bij Sea Front. In de 14 dagen dat wij er waren is de toilet/badkamer niet schoon gemaakt.
Gereisd met partner in augustus 2014

Prima maar niets bijzonders, ligging slecht

Vakantieganger, 13-5-2014

Accommodatie prima en schoon. Inrichting sober maar netjes. Weinig kastruimte, alleen hangkast weinig planken. Geen laden in nachtkastjes. Gebouw is verder netjes onderhouden, zwembad is zeer klein maar heb je ook niet nodig: je zit tenslotte direct aan het strand. Personeel barretje zeer vriendelijk. Strand prima. In directie omgeving valt niets te beleven, of je moet van Russen en bontjassen houden. Gehele straat staat in het teken van Russen. Een auto huren is dan ook een aanrader: stranden richting Chania zijn echt prachtig! De stad Rethymnon is erg gezellig maar Chania heeft toch ons hart gestolen: Prachtige oude stad een aanrader! Dat is dan ook de plaats waar wij ooit nog weer naar teruggaan: Chania én de stranden voor Chania. Dit appartement komen we nooit meer terug, puur om de ligging.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seafront bij:

Fijn appartement in een leuk complex

ed verhagen, 13-6-2013

We hadden een 3 kamer appartement. Dit is ruim en er zit een mega groot terras omheen. Je kunt altijd in de schaduw zitten als je wilt.

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. We waren wel de enige Nederlanders, verder alleen russen, maar wel rustige, veelal gezinnen met kinderen. Het ontbijt kost inmiddels €5 ( hebben we niet genomen )

De stoelen op het strand zijn niet langer gratis, maar kosten € 2,50 per stuk.

De omgeving is prima, supermarkten ( 3) en restaurants (2) en autoverhuur (3)

De bus naar Rethymnon rijdt de hele dag door en kost € 1,20

Een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

boek alleen logies

Erik, 11-3-2013

Met het appaertement is niets mis, maar we hadden logies met ontbijt geboekt. Het ontbijt is erg slecht. De plakken kaas en vleeswaren die na het ontbijt over bleven lagen er de volgende dag nog. Er was 1 gesneden brood en er stond elke daag dezelfde bak met wat toast. Geen enkele variatie. De gekookte eieren bleven ook de hele week in dezelfde schaal staan. Toien we vroegen of we een gebaken ei konden krijgen was het antwoord dat dit wel mogelijk was tegen betaling van € 6,00 (!)
Gereisd met vrienden in september 2012

De vraag is niet of we weer gaan, maar wanneer !

Jos & Ellen, 18-6-2012

Wij zijn juni 2012 hier geweest en kunnen niet anders zeggen dan dat het geweldig was. De eigenaren en het personeel zijn uitermate vriendelijk. Een compliment voor het barpersoneel, ontzettend aardig en gastvrij. Je voelt je bij hen meteen thuis, alsof we oude bekenden waren maar we kwamen toch echt voor het eerst. Wij hadden kamer met zeezicht. 's-Nachts sliepen we met de schuifpui open, je hoorde de zee en daar keek je ook op. De prijzen van consumpties e.d. zijn niet hoog. Wij lagen dagelijks op het strand op ligstoelen met parasol. Hiervoor moet je in principe betalen, maar als je een consumptie bestelt ( en deze worden gebracht ) zijn de stoelen gratis. Kortom: service. Aan de straatkant loop je langs vele eetgelegenheden en winkeltjes. Voor ieder wat wils. Uit eten is absoluut niet duur. Wij hebben een dag een auto gehuurd, naar het zuiden gereden, het palmenstrand en mooie baaien bezocht. Het klinkt allemaal positief, maar alles was ook positief ! Komen zeker terug hier.
Gereisd met partner in juni 2012

Gekregen wat we hadden verwacht. Een aanrader.

Thieu en Toos van den Boom, 17-7-2010

Wij, Toos en Thieu, zijn van 11 juni t/m 25 juni in dit fijne appartement geweest. Het heeft een mooie ligging en de balkons hebben zeezicht. De appartementen zijn eenvoudig maar netjes alleen de keuken inrichting is iets minder, er zijn 2 kookplaten en een koelkast met vriesvak. Er wordt elke dag gepoetst muv zondags. Leg de gebruikte handdoeken op de grond en je krijgt weer nieuwe. Als je aan het strand, achter het appartement, een drankje neemt hoef je niets te betalen voor de strandstoelen.

Het personeel in erg vriendelijk en doet er alles aan dat je van een onvergetelijke vacantie kunt genieten. Wij hadden 12 dagen een auto om het ongerepte binnenland en de gastvrije Griek te bezoeken. Kortom een prima appertement.

Gereisd met partner in juni 2010

Zeer relaxt, voor herhaling vatbaar

Erik&Martine, 5-7-2010

Het was voor ons een perfecte vakantie. De ligging was erg goed. Als je het zwembad in ging, kon je ook de zee zien. Ook waren erg mooie palmbomen, wat het plaatje compleet maakte. Rethymnon, was goed. Je kon lekker struinen langs de winkeltjes en lekker eten voor weinig geld. Het personeel was heel relaxt en vriendelijk. We voelden ons echt op ons gemak. Verder was de kamer wel erg primitief, zoals het koffiezetapparaat waar je een half uur op moest wachten totdat het klaar was. Maar dit heeft ook wel wat. Maar het appartement was schoon, dat vinden wij wel heel belangrijk. We hebben een deel van Kreta gezien. Ontzettend mooi. Niet verwacht dat er zulke indrukwekkende bergen zijn. We hebben echt genoten. Echt een aanrader voor een heerlijke vakantie. Erik&Martine
Gereisd met partner in juni 2010

Vrijwel op het strand gelegen.

hj + partner, 10-10-2009

Jammer dat de 3 regendagen van Kreta net in onze vakantie vielen.

Half pension was toch wel veel van hetzelfde, maar ja voor 11 euro per persoon per dag toch wel makkelijk,

Gereisd met partner in september 2009

Absolute aanrader!

Natalie Sebel, 23-8-2009

Wij zijn zojuist terug van 2 weken in appt. Seafront en hebben een geweldige tijd gehad! We hadden met 2 gezinnen 2 3-kamer appartementen geboekt maar omdat we aangegeven hadden dat we naast elkaar wilden hadden ze ons in plaats daarvan 4 studios gegeven die per 2 met elkaar verbonden waren dus 4 badkamers en kitchenettes i.p.v. van 2. De studios waren ruim,prachtig zijzicht naar zee. M,u.v. zondag iedere dag schoonmaak en schone handdoeken en 2x p.w. ook verschoning v.d. bedden. Verder uitstekende service, je hoefde maar iets te vragen en het werd geregeld! Met name de zoon van de eigenaar, Dimitri, is zeer vriendelijk en staat met van alles klaar. Leuk complex aan het strand en ook vlak bij leuke winkels, restaurants etc. - ga zeker een keer naar restaurant Alexandros, prima service en lekker eten tegen een zeer betaalbare prijs. Een aanrader dus, en wij gaan zeker een keer terug!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Seafront bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seafront in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seafront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Seafront scoort een 6.5 uit 10 op basis van 28 reviews.