7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rimondi Grand Resort & Spa***** bij :

150 reviews over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa in het Nederlands

Wij komen zeker terug

Ron Janssen, 16-8-2017

Overheelijke uitgebreide buffetten,

Mooie zwembaden, leuken glijbanen, lekkere cocktails.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk!

Fam. van den Oord- Gewin, 10-8-2017

Heerlijk ontspannen vakantie gehad. Super vriendelijke, hardwerkende mensen. Eten zeer goed, voldoende variatie,

wel erg warm in de eetzaal, maar buiten ook vaak een plekje kunnen vinden.

Strand ook leuk, voor maar € 2,50 een bedje incl. flesje water. Shuttle gaat zowiezo ieder half uur, indien nodig vaker.

Auto huren is een aanrader ter afwisseling want het hotel ligt wel wat afgelegen maar dat is bekend! Een super uitzicht op de bergen en de zee. Met de bus naar Rethimnon is ook prima te doen, 30 min en je staat in het centrum. Mooie oude straatjes met leuke winkeltjes.

Wij hadden een huisje met privé zwembad, onze kinderen vonden dit geweldig ( 11-13). Verder Weining animatie maar dat vinden wij juist heerlijk niet de hele dag gevraagd worden om mee te doen met waterpolo, volleybal oid...

Kortom, zeker een aanrader....!

Geweldig hotel

Leclere H, 10-8-2017

Zeer vriendlijk personeel, prima locatie,mooie kamer.
Gereisd familie in augustus 2017

Wat een prettige en aangename verrassing!

Patrick van der Schaaf, 8-8-2017

Meteen bij aankomst vriendelijke en professionele staff. Goed engels sprekend. Het ligt op een heuvel met een fantastisch uitzicht over zee. Keurige kamer ( wij hadden een appartement met eigen zwembadje, aanrader! Iedere dag netjes schoongemaakt. Eten in het restaurant overvloedig, veelzijdig en van prima kwaliteit. Klein nadeel is de afstand tot het vliegveld van Heraklion ( 1 uur) maar een heerlijke ontspannen vakantie gehad. Zwembaden schoon, goed verzorgd. De spa waar je de handdoeken tegen een borg van €10 haalt is ook echt super ! ook hier weer zeer vriendelijke staff ! Verwacht hier geen fulltime entertainment of schreeuwerige animatie. Gewoon een heerlijke relax plek!
Gereisd familie in augustus 2017

Decock Carlos

Decock Carlos, 6-8-2017

Alle mensen die in het resort werken zijn super vriendelijk. Super service.

Een uitstekend hotel. Prachtige locatie. Zeer ruime kenze uit eten en dranken. Moioe grote kamers met uitzicht op zee. We kommen zeker nog terug

Gereisd met partner in augustus 2017

Top!

Spruit, 4-8-2017

Wat een fijn verblijf! Allereerst het warme welkom als je midden in de nacht arriveert. Op de kamer liggen bronwater, vers fruit en broodjes klaar, voor het geval je trek hebt na de reis. Kamers heel netjes en schoon. Fijne airco. Niets is kapot! Daar houden wij van :-)

Het complex zelf is ook heel netjes, schoon. Prima zwembaden, ook hier weer fijn dat alles heel is. Geen kapotte randjes of tegels. Alles spik en span. Voldoende bedjes en parasols.

Het eten is ook prima. Keuze genoeg, elke dag kun je wat anders kiezen. En altijd lekker vers en fris.

Ook de spa is heel prettig. Wij hebben gebruikgemaakt van de zeer betaalbare massages en facials. Heel goed! Je kunt ook de sauna en jacuzzi gebruiken. Nogmaals: ook hier alles perfect geregeld en schoon. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn echt heel tevreden!

Aanrader

DejoMar, 1-8-2017

Erg goed hotel met mooie locatie. Dichtbij de zee, de bezienswaardigheden. Prima ruime kamer. Dese mensen doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam en comfortabel mogelijk te laten zijn. Echt niets negatiefs aan te merken op dit hotel.
Gereisd met partner in januari 2017

vriendelijk personeel

Veronica, 31-7-2017

Wij verbleven in dit hotel gedurende 12 nachten en het is een geweldig startpunt voor de bezienswaardigheden van Kreta.  Mooi gelegen hotel tegen een bergwand. Mooie kamers veelal met uitzicht op zee. We hebben genoten van een geweldige vakantie,gevarieerd aanbod aan eten ,zeer proper hotel , maar ook vooral zeer vriendelijk personeel.

Prima locatie, prima hotel.

Prima

Sach, 31-7-2017

Mooi hotel met goede verzorging uitstekend eten en zeer schoon.

Goeie verzorging van de kamers met mooi uitzicht over de zee en geen geluidsoverlast.

et hotel is een echte aanrader! De medewerkers doen zo veel mogelijk hun best om alles zo goed mogelijk voor je te doen!

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie kamer met uitzicht op zee

Jan Smith, 31-7-2017

Dit hotel ligt slechts op 1 uur van de luchthaven

Super hotel. Mooie kamer met uitzicht op zee. Vriendelijke mensen en zeer behulpzaam . Eten is prima van kwaliteit en uitgebreid. Alles is mogelijk. Zelfs toen we op de dag van vertrek om 03.00 uur 's ochtends wilde ontbijten.

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rimondi Grand Resort & Spa in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rimondi Grand Resort & Spa scoort een 7.79 uit 10 op basis van 189 reviews.