6,4

Matig

3 reviews over Hotel Rethymno Bay in het Nederlands

E. Arkesteijn, 14-7-2006

Wij zijn geweest van 9 juni tot 19 juni 2006. Prijs/kwaliteisverhouding vonden wij prima. Het eten was goed en voldoende keus. Personeel was erg vriendelijk. Zwembad was schoon. Ruime kamers met prima bedden. Wel een erg kleine doucheruimte. Zandstrand op 1 minuut loopafstand. Oude centrum ca. 20 minuten lopen. Een echte aanrader!
Gereisd anders in juli 2006

Van de Walle Marino, 10-9-2005

Wij zijn geweest van 25/08/2005 tot 07/09/2005. We vonden het een goed hotel, verhouding prijs/kwaliteit.

Degenen die kritiek hebben moeten maar een 5***** hotel boeken. Luxe moet betaald worden.

Gereisd anders in september 2005

H.C. Dommers, 2-9-2004

De nieuwe eigenaar (sinds 2002) is onvriendelijk en het eten is aanmerkelijk slechter geworden (2002. Het jaar daarvoor was het uitstekend (prijs/kwaliteit)
Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rethymno Bay in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rethymno Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rethymno Bay scoort een 6.4 uit 10 op basis van 5 reviews.