Appartement Princess Irini

Appartement Princess Irini
Princess Irini
9,7

33 reviews over Appartement Princess Irini in het Nederlands

Fijne locatie op een prachtig eiland!

Chris en Marja, 2-10-2017

Wij hebben genoten van ons verblijf in het Irini apart-hotel. Het hotel ligt met de boulevard ertussen direct aan het strand. De kamers zijn modern en met stijl ingericht en het onderhoud tijdens ons verblijf was prima verzorgd.

Het ontbijt dat wij inclusief hadden geboekt, was uitstekend en werd aan tafel opgediend.

Bovendien hebben wij bijzonder genoten van het diner dat wij merendeels bij Irini hebben gebruikt. Wij hebben soms ook bij een ander restaurant gegeten, maar Irini komt voor ons als beste uit de bus. Hulde voor hun kok en persoonlijke bediening.

Met name de kleinschaligheid van dit hotel is ons uitstekend bevallen.De persoonlijke touch van de eigenaren/personeel gaf ons verblijf hier net dat stukje extra dat onze vakantie tot een onvergetelijke maakte.

Gereisd met partner in augustus 2017

kan niet beter

Raymund en marianne, 20-9-2017

rustig .schoon. vriendelijk.onderhouden.stressloos.

op korte afstand heb je alles wat nodig is voor een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in september 2017

Super!!

van Veenendaal, 18-9-2017

Heerlijke week gehad. Super kamer. Mooi ingericht, goed bed,prachtige badkamer en lekker ruim balkon. Ook zo fijn dat de airco en kluisje bij de prijs zijn inbegrepen. Esther, haar familie en crew zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Heerlijk strand voor de deur met goedkope bedjes en parasol. Geen minpuntje te bedenken.
Gereisd met partner in september 2017

geweldig appartement!!

Imke Spoel, 21-8-2017

het personeel is nederlands en de bedden zijn heerlijk!

dat zijn pluspunten omdat, je alles kan vragen over dit mooie eiland,

en goed uitgerust op stap kunt gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voelt als thuis komen!

Pieter en Jolanda, 19-6-2017

Dit fantastisch gelegen, kleinschalige hotel heeft 3 appartementjes en 7 studio´s en een restaurant waar je heerlijk kunt eten! Alle kamers zijn voorzien van een balkon en keukentje met 2 elektrische pitten, basis keukenbenodigdheden voor het geval je zelf iets wilt gaan koken (niet nodig want voor niet teveel kun je fantastisch eten in het bijbehorende restaurant!) waterkoker en koffiezetapparaat met ingebouwd filter.Wij nemen altijd een pak koffie mee om zelf een bakkie te kunnen zetten op gezette tijden en lekker op het balkon op te drinken. Maar één van de aangeboden soorten heerlijke koffie nuttigen op het terras is natuurlijk ook genieten.

De eigenaren Esther en Michalis, maar ook Maria, Thomas en Nicky doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

Wij zijn nu net terug van de 4e keer Princess Irini en de datums voor volgend jaar worden al overlegt!

Gereisd met partner in juni 2017

Helemaal Top

Wim en Adrie Lugtenburg, 2-10-2016

+ Ons appartement dat elke dag werd schoongemaakt

+ Het prima, lekker brede boxspring-bed, de luxe badkamer, het fijne balkon en de vele opbergruimte

+ Het uitstekende eten en prima ontbijt in het restaurant

+ Uitstekende ligging aan gezellige boulevard met heerlijk strand met ligbedden en parasol

+ Alles onder leiding van supervrouw Esther met haar geweldige crew.

- De tijd die daar veel te snel voorbij vliegt !

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische plek

Dirk Bakker, 25-9-2016

13 dagen verbleven: kleinschalig complex, prima appartement, heerlijke bedden, keurige badkamer met een fantastische douche. Iedere dag appartement schoongemaakt. Restaurant/bar aanwezig aan de boulevard, boulevard over en je zit op het strand met bedje/tafel/parasol. Prima bediening en een absolute aanrader. Een dikke 9!
Gereisd met partner in augustus 2016

Wij zijn hier in mei en september geweest

Raymund en Marianne, 25-9-2016

Wij hebben geen minpunten gevonden. Mocht er toch iets zijn,zeg het tegen Esther en de problemen worden opgelost.
Gereisd met partner in september 2016

Het was weer helemaal top

John en Anita van der Hulst, 17-9-2016

Wij zijn voor de tweede keer bij princess irini geweest. Toen we aankwamen herkende ze ons meteen. Dat was heel erg leuk! Alles was weer fantastisch. We hebben weer enorm genoten. Ester en haar man en het personeel zijn geweldig. Het wordt heel moeilijk om wat beters te vinden. Wie weet gaan we volgend jaar wel weer. Een dikke kus voor iedereen van princess irini. Groetjes John en Anita
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch!

Daniella, 15-9-2016

Princess Irini is een pareltje aan de boulevard van Rethymnon. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De bedden liggen heerlijk en de douche is luxe. Wij vonden de balkons alleen wat aan de kleine kant voor 3 volwassenen. Het appartement wordt elke dag schoongemaakt door een hardwerkende en zeer vriendelijke dame. Alle lof voor haar! Het complex ligt aan de boulevard van Rethymnon: de weg oversteken en je bent op het strand. Wij liepen (op een rustig tempo) in ongeveer 35-40 min naar het centrum van de oude stad. Irini heeft ook een eigen restaurant waar je lekker kunt eten. Ideaal voor de lunch op stranddagen. Esther doet haar best om het haar gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Dat is wat ons betreft gelukt! Tot een volgende keer :-)
Gereisd met vrienden in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Princess Irini bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Princess Irini in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Princess Irini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Princess Irini scoort een 9.7 uit 10 op basis van 33 reviews.