9,7

Uitstekend

29 reviews over Appartement Princess Irini in het Nederlands

Voelt als thuis komen!

Pieter en Jolanda, 19-6-2017

Dit fantastisch gelegen, kleinschalige hotel heeft 3 appartementjes en 7 studio´s en een restaurant waar je heerlijk kunt eten! Alle kamers zijn voorzien van een balkon en keukentje met 2 elektrische pitten, basis keukenbenodigdheden voor het geval je zelf iets wilt gaan koken (niet nodig want voor niet teveel kun je fantastisch eten in het bijbehorende restaurant!) waterkoker en koffiezetapparaat met ingebouwd filter.Wij nemen altijd een pak koffie mee om zelf een bakkie te kunnen zetten op gezette tijden en lekker op het balkon op te drinken. Maar één van de aangeboden soorten heerlijke koffie nuttigen op het terras is natuurlijk ook genieten.

De eigenaren Esther en Michalis, maar ook Maria, Thomas en Nicky doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

Wij zijn nu net terug van de 4e keer Princess Irini en de datums voor volgend jaar worden al overlegt!

Gereisd met partner in juni 2017

Helemaal Top

Wim en Adrie Lugtenburg, 2-10-2016

+ Ons appartement dat elke dag werd schoongemaakt

+ Het prima, lekker brede boxspring-bed, de luxe badkamer, het fijne balkon en de vele opbergruimte

+ Het uitstekende eten en prima ontbijt in het restaurant

+ Uitstekende ligging aan gezellige boulevard met heerlijk strand met ligbedden en parasol

+ Alles onder leiding van supervrouw Esther met haar geweldige crew.

- De tijd die daar veel te snel voorbij vliegt !

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische plek

Dirk Bakker, 25-9-2016

13 dagen verbleven: kleinschalig complex, prima appartement, heerlijke bedden, keurige badkamer met een fantastische douche. Iedere dag appartement schoongemaakt. Restaurant/bar aanwezig aan de boulevard, boulevard over en je zit op het strand met bedje/tafel/parasol. Prima bediening en een absolute aanrader. Een dikke 9!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Princess Irini bij :

Wij zijn hier in mei en september geweest

Raymund en Marianne, 25-9-2016

Wij hebben geen minpunten gevonden. Mocht er toch iets zijn,zeg het tegen Esther en de problemen worden opgelost.
Gereisd met partner in september 2016

Het was weer helemaal top

John en Anita van der Hulst, 17-9-2016

Wij zijn voor de tweede keer bij princess irini geweest. Toen we aankwamen herkende ze ons meteen. Dat was heel erg leuk! Alles was weer fantastisch. We hebben weer enorm genoten. Ester en haar man en het personeel zijn geweldig. Het wordt heel moeilijk om wat beters te vinden. Wie weet gaan we volgend jaar wel weer. Een dikke kus voor iedereen van princess irini. Groetjes John en Anita

Fantastisch!

Daniella, 15-9-2016

Princess Irini is een pareltje aan de boulevard van Rethymnon. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De bedden liggen heerlijk en de douche is luxe. Wij vonden de balkons alleen wat aan de kleine kant voor 3 volwassenen. Het appartement wordt elke dag schoongemaakt door een hardwerkende en zeer vriendelijke dame. Alle lof voor haar! Het complex ligt aan de boulevard van Rethymnon: de weg oversteken en je bent op het strand. Wij liepen (op een rustig tempo) in ongeveer 35-40 min naar het centrum van de oude stad. Irini heeft ook een eigen restaurant waar je lekker kunt eten. Ideaal voor de lunch op stranddagen. Esther doet haar best om het haar gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Dat is wat ons betreft gelukt! Tot een volgende keer :-)
Gereisd met vrienden in augustus 2016

kruipend terug

linda bolt, 9-9-2016

wij jacob en linda zijn in augustus naar princess irini geweest

het was in 1 woord geweldig

hebben nog nooit zo,n fijn appartement gehad met hele lieve mensen

wij spreken ons dank uit naar esther en haar man ,tomas niki. maria

en niet vergeten de schoonmaakster geweldig

bij het afscheid heeft mijn vrouw vele tranen gelaten zo zwaar vond ze het om

afscheid te nemen

Supercomlex

Annet Veerman, 1-8-2016

We hebben het ontzettend naar onze zin gehad en werden echt verwend. Zelden zo'n mooi, verzorgd en schoon appartement meegemaakt. Heerlijk gegeten en mooi strand voor de deur. Hele leuke lieve mensen en Esther verdient de warme douche. Dank je wel gr Peter en Annet.
Gereisd met partner in juli 2016

Top!

Jacqueline Oepkes-van Vliet, 11-7-2016

Irini: Modern appartement, heerlijke bedden, elke dag schone handdoeken. Airco.Ligging fantastisch, loopt zo naar Rethymon over de boulevard. Even de weg oversteken van het appartement en het strand. Geen last van het verkeer bij appartement. Restaurant heerlijk eten!! Vriendelijk personeel met elke dag een glimlach, niks is hun teveel!! Esther eigenaresse (Nederlands) zorgt dat alles naar wens is. Verteld met veel plezier leuke uitstapjes te doen. Auto regelt ze voor je om te huren enz. Heerlijke, gezellige vakantie gehad en komen zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2016

perfect appartement aan mooi strand gelegen.

Daan en Matthy, 5-6-2016

Kleinschalig mooi, ruim en schoon appartementen complex. Perfecte service van Esther en haar crew. Dagelijkse schoonmaak en handdoeken wissel. Goed strand voor de deur. Rethymnon is aan te lopen, edoch voldoende leuke eettentjes in de nabijheid. Zeker een auto huren om Kreta te verkennen. Daar er geen zwembad is vinden wij het iets minder geschikt voor gezinnen met kinderen, strand is wel aan de overkant van de straat. Wij bevelen dit complex aan.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Princess Irini bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Princess Irini in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Princess Irini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Princess Irini scoort een 9.74 uit 10 op basis van 29 reviews.