Beoordelingen Appartement Petradi Beach****

30 september 2014

Petradi Beach****
197 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Petradi Beach****
Stamathioudaki 79, GR-74100, Rethymnon (Platanes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petradi Beach**** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petradi Beach**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Petradi Beach scoort een 8,0 uit 10, op basis van 197 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petradi Beach**** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petradi Beach****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Petradi Beach**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 273 vakantiefoto's van Appartement Petradi Beach**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Appartement Petradi Beach**** met andere accommodaties in Rethymnon (Platanes).
Even geduld a.u.b.

7,6
7,7
7,2
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Leuk complexje met 2 gezichten"vertalen
Hoogevener
8,0

22-09-2014 De zeezijde is geweldig! Wij zaten echter gedurende 5 nachten aan de straatzijde en hadden veel hinder van het voorbij racende zware verkeer. Als je geen moeite hebt om de studio alleen voor het slapen te gebruiken en alles met screen en schuifdeur af te sluiten, geen gebruik maakt van terras dan is het een het een goedkopere optie. Wij boekten via Duitse touroperator een studio A2A, dit blijkt een"best beschikbare" kamer te zijn , in ons geval een kamer die voldeed aan de beschrijving van een 2S(budgetkamer aan straat-zijde) , je betaald er alleen wel meer voor, de kans op een zeekant app.als "best beschikbaar "is zeker in het hoogseizoen (wij zitten er half sept) erg klein want het is sinds de renovatie een geliefde stek. Na veel gepraat konden we na 4 dgn verhuizen naar de zeekant: een verademing! Over het personeel niets dan lof, schoonmaak is prima,kleine mankementen werden direct gerepareerd. Ontbijt is goed met voldoende keuze. Prima gratis wifi tot op het strand.

met partner, Sept. 2014
"Geweldige plek"vertalen
Conrad Dufour
8,0

15-09-2014 Dit meeste hotels in Rethymnon liggen aan de andere kant van het fort. Dit wordt ook wel Beach Boulevard genoemd. Dit hotel ligt dus aan de linkerkant en ruim een km van het oude centrum verwijderd. Waar bij andere hotels tussen het strand en het hotel nog een drukke weg zit, ligt Petradi Beach direct aan zee. (de weg loopt achterlangs).

We hebben begrepen dat het hotel afgelopen jaar een opknapbeurt heeft gehad. Alles zag er goed en netjes uit. De kamer die we hadden had geen extreme luxe, maar was schoon en goed. De schoonmaakster ordent ook je spullen, wat bij ons wel eens nodig was. Alleen de douche is wat krap.

Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam.

Gezien de rust die die je daar krijgt en de kwaliteit van het hotel, is dit een echte aanrader!!

met partner, Aug. 2014
"Fantastisch!!!"vertalen
Netty
10,0

29-08-2014 Petradi Beach Lounge Hotel is precies zoals in de brochure! Fantastisch hotel gelegen aan een privéstrand. Geweldig personeel dat alles doet om je verblijf zo leuk mogelijk te maken. Bediening tot op het strand waar er zelfs een pad is aangebracht tussen de stenen om het de gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Ontbijt: Voor ieder wat wils ook het overige eten is erg goed. Elke dag schoonmaak van de kamer, schone handdoeken. Wij kwamen pas om 00:00 uur aan maar toch nog een korte rondleiding gekregen van manager Katarina! Super. Leuke barman Nikos en overdag Helena. Kortom: een heerlijke vakantie door gebracht in Petrada. Zeker voor herhaling vatbaar en dat hebben we nog nooit van een accommodatie gezegd.

met een groep, Aug. 2014
"Mooi appartement maar administratie klopt niet"vertalen
Barbara
5,0
8,0

26-08-2014 Petradi Beach is een mooi appartementencomplex met een fijn zwembad en een lekker strand erbij. Supermarkt zit wel in de buurt. Het eten is erg lekker. Wij kwamen alleen aan en toen bleek dat er voor de eerste 2 nachten geen kamer voor ons beschikbaar was. We zijn toen naar een ander appartement gebracht door de hoteleigenaar wat erg oud was met slechte bedden. Daar hebben we 1 nacht geslapen en de 2e nacht hebben we een vierpersoonskamer gekregen in Petradi Beacht (we hadden 2 tweepersoonskamers geboekt met zeezicht). De derde dag hebben we eindelijk de juiste kamers gekregen waarvan 1 kamer heel laag gelegen was waardoor er geen zeezicht was en naast de ontbijt ruimte wat voor veel geluidsoverlast 's ochtends vroeg zorgde. Wij waren in die periode niet de enige die problemen hadden met de kamers, veel gasten hadden zoiets soortgelijks meegemaakt of straatkant gekregen ipv zeezicht. Jammer want het is een mooi hotel alleen door dit gedoe raad ik het niemand aan.

met partner, Juli 2014
"Wat een geweldig hotel"vertalen
Dennis Houtveen
9,0

02-08-2014 Me vriendin en ik hebben samen onze eerste vakantie gehad bij Petradi Beach. En het was een ge-wel-dige vakantie! Mensen heel heel erg vriendelijk heel erg behulpzaam! En werken zich helemaalaten kapot om het de gasten zo comfortabel te maken! 1 minpuntje is dat de douch aan de kleine kant is. Verder echt een top verblijf gehad.. vooral de barmannen Billy & Nicos waren geweldig! Het was echt een top vakantie. Het eten was erg lekker en goed ! Ontbijt is simpel maar wel super goed.

Zeker de moeite waard om erheen te gaan!

Juni 2014
"Fantastische plek"vertalen
Karin/Marga Wesseli...
9,0

18-06-2014 Appartement Petradi Beach is ons super goed bevallen.
In werkelijkheid vergeleken met de brochure is het veel mooier!
Alles is mooi wit, de bedden zijn super goed,
Alles is ingericht op een loungesfeer, gewoon geweldig!
Mooie ligbedden/zitbanken lounge.Heerlijk een prive-strand.
Mooie plek om te ontbijten aan het strand.
Een heerlijke bar waar je geweldig wordt verwend door het barpersoneel met heerlijke cocktails/ borreltjes! Complimenten voor al het personeel die vanaf s'morgens vroeg tot in de kleine uurtjes heel hard werken en altijd vriendelijk blijven!
Kortom...wij hebben genoten!!!

met partner, Juni 2014
"Absolute aanrader!"vertalen
Eric Sellmeijer
8,0

24-06-2014 van 16 - 23 juni gelogeerd in het Petradi Beach Hotel. Fantastische plek om te verblijven. We hadden een appartement met zeezicht geboekt en die kregen we ook. Prachtig uitzicht op het fort en zee. Alles schoon en netjes. Dagelijkse verschoning van handdoeken en bedlinnen. Geweldig vriendelijk en hard werkend personeel, van manager tot interieurverzorgers. Privé-strand pal naast het zwembad, met personeel dat van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor je klaar staat. En dat vooral met veel humor en altijd tussen de bedrijvigheid door nog even tijd voor een praatje. Echt genieten als je een dagje gewoon op het hotelterrein blijft. De bar is van alle lekkernijen voorzien en het eten is van ontbijt tot lunch en diner perfect verzorgd. Een absolute aanrader!

Juni 2014
"Fantastische plek !!!"vertalen
Marga van Olffen
9,0

18-06-2014 Het Petradi Beach Lounge Hotel ziet er gewéldig uit.
Rondom het heerlijke zwembad en aan het strand is alles heel erg smaakvol ingericht, met witte meubels (strandbedjes, parasols, lounge-banken, lounge-bedden, etc.). Er is een erg leuke buitenbar bij. Laat je daar verleiden door de prachtigste cocktail-creaties die door de gezellige barmannen (Nikos en Manos) met veel liefde worden gemaakt.
De slaapkamers zijn uitgerust met nieuwe bedden/uitstekende matrassen.
Het personeel van Petradi Beach Hotel (25 min. lopen van het oude centrum van ontzettend gezellige Rethymnon) werkt ontzettend hard, maakt veel uren, maar is altijd uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Kortom.....een adres om te onthouden en om graag terug te komen !!!

met partner, Mei 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
jeroen
9,0

10-06-2014 Dit appartementen-hotel heeft in 2014 een complete make-over gehad: het heet nu ook: Petradi Beach Lounge Hotel, met de nadruk op lounge. Nagenoeg alles is wit geschilderd, ook de rieten parasols, nieuwe witte strandbedjes, witte stoelhoezen, de bar is naar de andere kant van het zwembad gegaan. Grote matrassen op het strand en aan het zwembad versterken het gevoel van het Loungen, inclusief de lounge-muziek die de hele dag te horen is, dat komt op een gegeven moment wel je neus uit. Maar unieke ligging, de nieuwe matrassen, het vriendelijke personeel, het royale ontbijt, en de goede, betaalbare keuken maken alles goed. De ligging pal aan het strand is geweldig, weg van de drukte van de stad zelf. Een wandeling naar de stad Rethymnon is goed te doen (25 minuten), daar kun je de drukte opzoeken om later elkaar evt. weer op te zoeken aan de poolbar. Kamers met zeezicht liggen veelal in de schaduw, wat erg prettig is. Kamers aan de straatzijde liggen aan de drukke weg en hebben volop zon.

met partner, Mei 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
bonfem
9,0

29-05-2014 In mei 2014 heerlijk weekje weg geweest. Petradi beach ligt net buiten het centrum van Rethymnon. De afstand is goed te lopen, behalve als je slecht ter been bent. Wij kregen een kamer met zeezicht. Die zijn echt aan te raden; 's avonds nog een drankje op het balkon met een hemels uitzicht. De straatkant van het hotel ligt vlak aan een drukke doorgaande weg. Het hotel is afgelopen winter opgeknapt en alles is fris wit geverfd. Alleen in de badkamer wordt duidelijk dat het oud is. De service van het personeel is super vriendelijk en kleine reparaties werden gelijk gedaan. Ontbijten buiten, met uitzicht over zee is werelds. Wij hebben een heerlijke week gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?