Beoordelingen Appartement Petradi Beach****

26 juli 2014

Petradi Beach****
190 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Petradi Beach****
Stamathioudaki 79, GR-74100, Rethymnon (Platanes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petradi Beach**** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petradi Beach**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Petradi Beach scoort een 8,0 uit 10, op basis van 190 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petradi Beach**** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petradi Beach****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Petradi Beach**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 250 vakantiefoto's van Appartement Petradi Beach**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Appartement Petradi Beach**** met andere accommodaties in Rethymnon (Platanes).
Even geduld a.u.b.

7,5
7,7
7,2
8,6
Toon score en beoordelingen van:
Juni 2014
"Fantastische plek"vertalen
Karin/Marga Wesseli...
10,0
9,0

18-06-2014 Appartement Petradi Beach is ons super goed bevallen.
In werkelijkheid vergeleken met de brochure is het veel mooier!
Alles is mooi wit, de bedden zijn super goed,
Alles is ingericht op een loungesfeer, gewoon geweldig!
Mooie ligbedden/zitbanken lounge.Heerlijk een prive-strand.
Mooie plek om te ontbijten aan het strand.
Een heerlijke bar waar je geweldig wordt verwend door het barpersoneel met heerlijke cocktails/ borreltjes! Complimenten voor al het personeel die vanaf s'morgens vroeg tot in de kleine uurtjes heel hard werken en altijd vriendelijk blijven!
Kortom...wij hebben genoten!!!

met partner, Juni 2014
"Absolute aanrader!"vertalen
Eric Sellmeijer
8,0

24-06-2014 van 16 - 23 juni gelogeerd in het Petradi Beach Hotel. Fantastische plek om te verblijven. We hadden een appartement met zeezicht geboekt en die kregen we ook. Prachtig uitzicht op het fort en zee. Alles schoon en netjes. Dagelijkse verschoning van handdoeken en bedlinnen. Geweldig vriendelijk en hard werkend personeel, van manager tot interieurverzorgers. Privé-strand pal naast het zwembad, met personeel dat van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor je klaar staat. En dat vooral met veel humor en altijd tussen de bedrijvigheid door nog even tijd voor een praatje. Echt genieten als je een dagje gewoon op het hotelterrein blijft. De bar is van alle lekkernijen voorzien en het eten is van ontbijt tot lunch en diner perfect verzorgd. Een absolute aanrader!

Juni 2014
"Fantastische plek !!!"vertalen
Marga van Olffen
10,0
9,0

18-06-2014 Het Petradi Beach Lounge Hotel ziet er gewéldig uit.
Rondom het heerlijke zwembad en aan het strand is alles heel erg smaakvol ingericht, met witte meubels (strandbedjes, parasols, lounge-banken, lounge-bedden, etc.). Er is een erg leuke buitenbar bij. Laat je daar verleiden door de prachtigste cocktail-creaties die door de gezellige barmannen (Nikos en Manos) met veel liefde worden gemaakt.
De slaapkamers zijn uitgerust met nieuwe bedden/uitstekende matrassen.
Het personeel van Petradi Beach Hotel (25 min. lopen van het oude centrum van ontzettend gezellige Rethymnon) werkt ontzettend hard, maakt veel uren, maar is altijd uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Kortom.....een adres om te onthouden en om graag terug te komen !!!

met partner, Mei 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
jeroen
9,0

10-06-2014 Dit appartementen-hotel heeft in 2014 een complete make-over gehad: het heet nu ook: Petradi Beach Lounge Hotel, met de nadruk op lounge. Nagenoeg alles is wit geschilderd, ook de rieten parasols, nieuwe witte strandbedjes, witte stoelhoezen, de bar is naar de andere kant van het zwembad gegaan. Grote matrassen op het strand en aan het zwembad versterken het gevoel van het Loungen, inclusief de lounge-muziek die de hele dag te horen is, dat komt op een gegeven moment wel je neus uit. Maar unieke ligging, de nieuwe matrassen, het vriendelijke personeel, het royale ontbijt, en de goede, betaalbare keuken maken alles goed. De ligging pal aan het strand is geweldig, weg van de drukte van de stad zelf. Een wandeling naar de stad Rethymnon is goed te doen (25 minuten), daar kun je de drukte opzoeken om later elkaar evt. weer op te zoeken aan de poolbar. Kamers met zeezicht liggen veelal in de schaduw, wat erg prettig is. Kamers aan de straatzijde liggen aan de drukke weg en hebben volop zon.

met partner, Mei 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
bonfem
9,0

29-05-2014 In mei 2014 heerlijk weekje weg geweest. Petradi beach ligt net buiten het centrum van Rethymnon. De afstand is goed te lopen, behalve als je slecht ter been bent. Wij kregen een kamer met zeezicht. Die zijn echt aan te raden; 's avonds nog een drankje op het balkon met een hemels uitzicht. De straatkant van het hotel ligt vlak aan een drukke doorgaande weg. Het hotel is afgelopen winter opgeknapt en alles is fris wit geverfd. Alleen in de badkamer wordt duidelijk dat het oud is. De service van het personeel is super vriendelijk en kleine reparaties werden gelijk gedaan. Ontbijten buiten, met uitzicht over zee is werelds. Wij hebben een heerlijke week gehad!

met vrienden, Mei 2014
"Prima plek in rethymnon!"vertalen
tessa bavelaar
7,0

17-06-2014 Wij zijn hier geweest eind mei. Petradi Beach is een mooi appartementen complex direct aan zee gelegen. S morgens zalig met je voetjes bijna in het zand ontbijten, hoe fijner kun je de dag beginnen! De kamer is afsluitbaar met 2 deuren, dus eventuele overlast van verkeersgeluiden of de bar is prima buiten te sluiten. Er is een vrijliggend looppad naar rethymon, ook een vrijliggend fietspad. Dus wij hebben voor een week fietsen gehuurd, kan in dorp of via receptie. Dus via de "red line"zalig de hele week langs de kust gefiets. In Rethymnon ben je met de fiets in 10 mimuutjes. Katharina, de hotelmanager is een super vriendelijke vrouw.

met partner, Okt. 2013
"Kleinschalig complex"vertalen
nelly hut
8,0

13-10-2013 Goed ontbijten aan zee is een leuk begin van de dag .
Niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

met vrienden, Sept. 2013
"Aan het strand, maar..."vertalen
Sandra
5,0

08-10-2013 Een weekje weg zonder kids, wat hadden we er zin in! Wat een tegenvaller ): De ligging aan het strand is geweldig, maar de kamer die we kregen verschrikkelijk. Klein, vies, gedateerd. Gelijk terug naar de receptie, toen kregen we een kamer in de kelder (we hadden zeezicht geboekt!), verder waren alle kamers vol. Wat frustrerend was is dat iedere gast tegen dezelfde problemen aanliep. De barman is vriendelijk idd, maar vooral wanneer je aan de bar plaatsneemt. De ligging is natuurlijk heerlijk zo aan het strand, de weg naar Rethymnon is goed te lopen, maar wel saai (ietwat uitgestorven). Het eten bij de accomodatie is heerlijk en prima betaalbaar.

met partner, Sept. 2013
"Nooit meer Petradi Beach"vertalen
G. Deynen
5,0

26-10-2013 Wat een ellende. We kwamen aan en het was overboekt. Meteen werd er een taxi gebeld die ons, voor een nacht, naar het Jason Hotel in Rythymnon(zelfde eigenaar) bracht. We hadden straatkant geboekt maar we zouden de volgende dag een mooie kamer met zeezicht krijgen. Nou dat hebben we geweten. Een oud hok in het gebouw ernaast met een doorgezakt matras, een airco die niet werkte, een tv die de beste tijd gehad had en een balkondeur die niet op slot ging. Een douche met een gordijntje wat niet paste dus al het water liep de wc ruimte in. Na klagen kregen we andere matrassen erbij. Die waren muf en smerig met kringen en werden onder de doorgezakte matrassen gelegd, wat natuurlijk helemaal niet goed lag. Al met al een grote ellende. We waren niet de enigen met klachten. De meeste gasten waar je mee sprak waren helemaal niet tevreden. Dus denk drie keer na voor je een hier kamer boekt.

met een groep, Sept. 2013
"Geweldig"vertalen
Stephanie
8,0

25-09-2013 Super vakantie gehad op petradi beach, mede door barman babis!! Volgend kaar zeker weer terug

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?