Appartement Petradi Beach ****

7,9

214 reviews over Appartement Petradi Beach in het Nederlands

Erg fijn

Sterre, 27-7-2017

Wij hebben een erg fijne vakantie gehad bij Petradi Beach Hotel.

Bij aankomst alles goed en snel geregeld. We werden vriendelijk naar onze kamer gebracht. Onze kamer had veel lawaai van de drukke weg maar we hadden wel prachtig zeezicht wat alles weer goed maakte. Het hotel zit een stukje van het centrum maar de receptie belde voor ons een taxi die binnen een paar minuten voor het hotel stond. In de buurt een koffietentje, supermarktjes en griekse afhaal. De ligging aan het strand is fantastisch. Ontbijten aan het strand en het hebben van een privéstrand is ons erg bevallen. Er zijn altijd bedjes genoeg om op te leggen en er wordt niet gedaan aan handdoekje leggen. De zee heeft aan het begin wat stenen maar is daarna erg fijn om in te zwemmen.

De kamer was aan de kleine kant. We hadden het 1 kamer appartement. De keuken is klein, je kan er een simpele maaltijd in maken maar meer niet. Verder binnen geen bank of zoiets. Maar met mooi weer hoef je toch niet binnen te zitten. De douche ook klein maar modern en schoon. Elke dag werd er goed schoongemaakt en de handdoeken verwisseld. Op de uit-check dag konden we gebruik maken van douche en handdoeken service van het hotel.

De sfeer is rustig en er is privacy. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen enkele avond mensen tot laat aan de bar gezien of gehoord. Vooral een plek om te komen voor rust. Voor jongere kinderen niet veel te doen, voor oudere kinderen wel leuk.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima accommodatie aan het strand

Kim, 25-7-2017

Fijne vakantie gehad, het centrum is verder dan de beschrijving je doet geloven. Met de taxi ben je er binnen 5min, lopen 3 kwartier. Centrum (old town) is leuk en sfeervol maar heb je na 3 avonden ook wel helemaal bekeken.

Kamers zijn niet geheel ruim, bed, kast,kitchenette, badkamer is netjes maar niet heel ruim. Wel lekker schoon, van maandag tot vrijdag wordt er elke dag schoongemaakt.

Personeel is vriendelijk, wil best een hoop voor je doen. Vraag om zeezicht zijde want je zit aan een hele drukke straat.

Want ons opviel is dat de receptie in het weekend op avond dicht is, voor mensen die dan in de avond of nacht aankomen is een envelop met kamernummers achtergelaten op de deur.

Aanrader in oldtown, kouzoulo heerlijk eten! Wij hebben er bijna elke avond gegeten.

Gereisd met partner in juli 2017

Twee zijde

tommiekissa, 8-7-2017

Vanuit het hotel loop je zo het strand op, waar ze eigen ligbedden hebben.

Heerlijk rustig.

Aan de andere zijde van het hotel ligt een drukke weg.

Het verkeer raast hier al vroeg in de ochtend over.

Afhankelijk van de kamer kun je hier veel last van ondervinden.

Hotel is vaak volgeboekt dus kamer wisselingen zijn niet mogelijk.

Uitstekende bedden.

De ligging is 20 minuten lopen vanaf het oude centrum en is goed te belopen.

Gereisd met partner in mei 2017

Lekker kleinschalig hotel

Karin Timmermans, 12-5-2017

Super hotelletje, kwartiertje lopen uit het centrum.

Voor 5 euro sta je met de taxi in de oude stad.

Vriendelijke mensen. Alles om het je naar de zin te maken.

Niet vechten om een bedje 's ochtends.

Ontbijt elke dag weer andere Griekse gerechten.

Strand, zwembad, restaurantje, loungen en bar binnen slechts enkele meters.

Kortom: heerlijk adres voor een relaxte vakantie!

Gereisd met partner in mei 2017

Aardig personeel, slechte manager

Marieke, 29-9-2015

Na 5 dagen pas de kamer waarvoor we betaald hebben. Eerste dagen aan straatkant, daar wil je Niet zitten. Manager vond ons kinderachtig, dat wij bleven vragen waarvoor wij betaald hadden (zeezicht). Ander personeel erg aardig. De meeste gasten hadden hier last van.
Gereisd met partner in september 2015

Alles netjes verzorgd

Carin en Evert, 9-9-2015

Wij hadden een kamer met zeezicht was fantastisch want aan de straatkant is volgens mij echt niet fijn. Als je in het appartement boven moet slapen is dat niet echt fijn want daar is het bloedheet.
Gereisd met partner in september 2015

Super accommodatie!

Eline Janssen, 5-9-2015

Wij hebben het prima naar onze zin gehad bij petradi beach. De 2 pers. kamers zijn wat soberder als op de plaatjes in de reisgids maar op de te kleine douche na zijn het prima kamers. De bedden zijn erg comfortabel. Het personeel is super vriendelijk! Zij werken hard en zorgen er voor dat je een aangenaam verblijf hebt. Verder wordt er erg nauwkeurig gepoetst. Het centrum van rethymnon is te voet prima te bereiken. Kortom; een echte aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2015

Mwah.

Koen Achterberg, 15-8-2015

Bij regen lekt het binnen heel erg. De bar is uitermate slecht. Een restaurant is hier niet aanwezig, terwijl ze zelf stug volhouden van wel. De ligging is wel goed, direct aan een strandje. De stad is wel een eindje weg.

Kamers worden dagelijks, behalve op zondag, opgeruimd. Beddengoed wordt slechts 1 maal per week verschoond, zeep en dergelijke wordt voor 1 dag uitgelegd, ongeacht de duur van het verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2015

Wij hadden het fantastisch!

Esther Verbraak, 18-7-2015

We zijn net terug van 15 dagen Petradi Beach. Na verschillende ervaringen te hebben gelezen, moet ik zeggen dat wij het fantastisch hebben gehad! Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Onze kamer was nog niet beschikbaar, dus gaf ze ons een rondleiding door het hotel en bood ons een drankje aan. Wij hadden een kamer aan de straatkant, dit is inderdaad wat gehorig. Maar voor ons geen probleem we sliepen er alleen en wij hadden er geen last van. De kamer is wat gedateerd maar schoon en praktisch! 3 x per week schone lakens en we kregen iedere dag schone handdoeken. Schoonmakers deden goed hun werk en waren zeer vriendelijk. Iedere dag een begroeting en zelfs met ons vertrek kwam ze nog even gedag zeggen!! Het centrum is ongeveer 20 min lopen en taxi kost je 5€, erg gezellig centrum met goede eettentjes. Ga eens de zijstraatjes in, minder toeristisch!! Wij hebben het super gehad!!!
Gereisd met partner in juli 2015

Appartement met het mooiste uitzicht

Elvira, 25-6-2015

De ligging van dit appartementen complex is super! Direct aan het strand zonder weg ertussen zoals in het centrum van Rethymnon.

Vanuit je bed hoor je de golven in de zee tegen de kust aan klotsen. Heerlijk geluid!

Kamer aan de straatzijde moet je inderdaad niet hebben, erg drukke straat met veel herrie van voorbij razend verkeer. Het complex ligt ook 1,5 km van het centrum vandaan en loopt niet echt leuk langs de drukke weg.

Huur een auto en je kan makkelijk parkeren in het centrum.

De westkant is echt prachtig.

Gereisd anders in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Petradi Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petradi Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petradi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Petradi Beach scoort een 7.9 uit 10 op basis van 215 reviews.