8,5

12 reviews over Aparthotel May (Beach) in het Nederlands

HeerlijkHotel

Marc&Jacqueline, 9-7-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad!Zeer gastvrij, vriendelijk personeel, die ook oprecht interesse in je hadden ( M.A.W: je bent er geen nummer) een hotel wat met verve door de fam.wordt gerund.

Fijn zwembad, mooie tuin met vold schaduwrijke plekjes, een poolbar waar ook de lunch werd geserveerd ! Kamer aan zwembadzijde was helemaal in orde, netjes, niets over te klagen!

Je kan Kreta niet zomaar in 1 vakantie helemaal bekijken, maar hier zit je wel centraal op het eiland. Het hotel ligt vlakbij het strand waar een superleuke Baja Beach club is!

Het eten is afwisselend, erg Grieks, en voor elk wat wils.Ontbijt, lunch en diner...echt top! In onze periode was er ook een BBQ in de tuin, dit was werkelijk heerlijk en zag er prachtig uit. Voor animatie moet je in dit hotel niet zijn, maar dat is ook waar wij geen behoefte aan hebben.Dus geen gemis voor ons.

Met de plaatselijke bus ben je zo in het levendige Rhetimon. Kortom een aanrader voor een fijne, relaxte vakantie. Alle lof!

Gereisd met partner in juni 2017

Ronduit super!

Bob, 9-7-2017

Een prachtig kleinschalig familie-hotel met ruim 100 kamers. Wij (echtpaar met vrienden-paar) kregen zeer recent gerenoveerde kamers: ruim met goede bedden, een keurige badkamer met (hoek)douchecabine (andere kamer een inloopdouche met stortdouche) en perfecte schoonmaakservice. Iedere dag werden de handdoeken verschoond. Tegen borg van € 5,00 waren strandlakens te leen. Het eten was bijzonder goed (all-inclusive): we zijn er 12 dagen geweest en iedere dag was er iets anders en voor ieder wat wils. Eén avond werd er een bbq georganiseerd en zelfs aan het einde van de avond was er nog voldoende eten aanwezig. Het personeel was allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Een mooi zwembad in een prachtig aangelegde tuin met ruim voldoende bedjes. Goedwerkende Wifi en airco aanwezig; beide zijn kosteloos. Op ongeveer 200 meter lopen is een schoon zandstrand waar je eventueel voor €6 p/dag 2 bedjes met parasol, tafeltje en extra stoel kunt huren. Rethymnon ligt op 4 km afstand van het hotel. De bushalte is op ca 100 meter van het hotel: een buskaartje is te koop schuin tegenover de bushalte en kost € 1,10 en de prijs van een taxi voor die rit is gemiddeld € 8,00. We waren vaker in de omgeving van Rethymnon op vakantie geweest en hebben opnieuw hiervoor gekozen vanwege de gezelligheid. Samengevat; een heerlijke vakantie in een prachtig hotel. Een enorme aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Hartverwarmend persoonlijk

Frank de Haan, 22-6-2017

Een echt familiehotel, met hardwerkend personeel, dat vriendelijk blijft. De verblijven zijn royaal, netjes en schoon. Er is een mooie tuin rond het zwembad (25 m.). Lekker dicht bij het strand (200 m. lopen), waar je met een parasol van het hotel heen kunt of ter plekke ligbedden en parasol kan huren (3 euro p.p.). Bushalte op loopafstand ( 1.30 euro naar Rethymnon). Je kan na ruim een kilometer wandelen langs de weg verder over de boulevard naar het oude centrum (ca. 4 km.). Gezelligheid in de lobby. Ruime ontbijttijden en wat krappere dinertijd (tot 21.00 uur).
Gereisd familie in juni 2017

Geweldige sfeer!!

Annemie, 13-5-2017

Ik vond alles goed: mooie kamers, zeer familiale sfeer, zeer vriendelijk en klantgericht. Goed personeel. Prachtige locatie, niet grootschalig. Op loopafstand van het strand. Lekker eten (buffetkeuze). Prima animatie, mooi zwembad met ligweide met voldoende schaduw en bar. Echt een fantastische vakantie gehad.
Gereisd familie in juli 2016

zeer goed

karin, 28-8-2015

Mooie tuin , minder goed zijn de kamers aan de straatzijde ' lawaai van verkeer
Gereisd anders in juni 2015

Echt een super vakantie

Harm & Sandra, 17-9-2008

We zijn net terug uit Hotel May en kan er weinig anders van maken dan dat het super was....

De kamer was groot en heel schoon, de badkamer ook en het balkon ook. Iedere dag schone handdoeken en beddengoed en gratis airco op de kamer.

Het dorpje waar het heel gezellig is en waar je heerlijk kan eten ligt op loopafstand. Voor 90 cent pp sta je ook midden in het centrum van Rethymnon.

Het personeel maakt hele lange dagen, maar ondanks dat blijven ze aardig. Het strand is ook op loopafstand, maar dit is wel met kiezelstenen i.p.v. zand, dus best pijnlijk aan je voeten.

Als je all inclusive zit doen ze wel iets minder moeite om je te bedienen dan bij mensen die wel moeten betalen, maar dit is ergens wel logisch...

Verder als ik nog een keer richting Rethymnon zou gaan zou ik zeker dit hotel weer overwegen, en dat wil wat zeggen...

Gereisd met partner in september 2008

Loes, 18-9-2007

September 2007. Onze zeer slechte beoordeling van hotel May komt voor 80% door het gedrag van eigenaar . Een zeer driftig heerschap, niet voor reden vatbaar en een kleine oplichter die om 15 euro (!) een schreeuwende scheldpartij begon. Iedereen die naar dit hotel gaat dient een nota van al zijn betalingen te bewaren om bovenstaande te voorkomen. Verder is hotel May wat verouderd en niet alles werkt goed. Wel een mooie tuin en zwembad.
Gereisd met partner in september 2007

Roorda, 24-7-2007

mooi hotel, we zouden eerst in ander hotel maar zijn daarna in dit hotel geplaatst. Rustig hotel, vriendeijk personeel. Schone kamers. Eten wat eenzijdig. Mooie tuine en zwembad met veel ruimte.
Gereisd anders in juli 2007

Hans v Kekem, 22-7-2007

dit hotel heeft een mooie tuin en vriendelijk personeel als er problemen zijn worden ze direkt opgelost
Gereisd anders in juni 2007

Toon, 19-7-2007

Wij zouden eerst in een ander hotel verblijven maar werden in dit hotel ondergebracht. Het eten was hier zeer lekker (vrij belgische keuken), er was plaats aan het zwembad en de mensen waren zeer vriendelijk. De kamers waren iets verouderd maar wel zeer proper. Ik vind dus 3-sterren te weinig voor dit hotel.
Gereisd anders in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel May (Beach)*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel May (Beach) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel May (Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel May (Beach) scoort een 8.49 uit 10 op basis van 14 reviews.