Beoordelingen Aparthotel May (Beach)***

23 oktober 2014

May (Beach)***
9 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel May (Beach)***
122, Machis Kritis Str., 74100, Rethymnon (Platanes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel May (Beach)*** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel May (Beach)*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel May (Beach) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 9 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel May (Beach)*** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel May (Beach)***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel May (Beach)*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 12 vakantiefoto's van Aparthotel May (Beach)*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Aparthotel May (Beach)*** met andere accommodaties in Rethymnon (Platanes).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

7 beoordelingen over May (Beach)***

9 beoordelingen
6,3
6,3
5,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2008
"Echt een super vakantie"vertalen
Harm & Sandra
4,0

17-09-2008 We zijn net terug uit Hotel May en kan er weinig anders van maken dan dat het super was....

De kamer was groot en heel schoon, de badkamer ook en het balkon ook. Iedere dag schone handdoeken en beddengoed en gratis airco op de kamer.

Het dorpje waar het heel gezellig is en waar je heerlijk kan eten ligt op loopafstand. Voor 90 cent pp sta je ook midden in het centrum van Rethymnon.

Het personeel maakt hele lange dagen, maar ondanks dat blijven ze aardig. Het strand is ook op loopafstand, maar dit is wel met kiezelstenen i.p.v. zand, dus best pijnlijk aan je voeten.

Als je all inclusive zit doen ze wel iets minder moeite om je te bedienen dan bij mensen die wel moeten betalen, maar dit is ergens wel logisch...

Verder als ik nog een keer richting Rethymnon zou gaan zou ik zeker dit hotel weer overwegen, en dat wil wat zeggen...

Loes
1,0

18-09-2007 September 2007. Onze zeer slechte beoordeling van hotel May komt voor 80% door het gedrag van eigenaar . Een zeer driftig heerschap, niet voor reden vatbaar en een kleine oplichter die om 15 euro (!) een schreeuwende scheldpartij begon. Iedereen die naar dit hotel gaat dient een nota van al zijn betalingen te bewaren om bovenstaande te voorkomen. Verder is hotel May wat verouderd en niet alles werkt goed. Wel een mooie tuin en zwembad.

Familie
Roorda
6,0

24-07-2007 mooi hotel, we zouden eerst in ander hotel maar zijn daarna in dit hotel geplaatst. Rustig hotel, vriendeijk personeel. Schone kamers. Eten wat eenzijdig. Mooie tuine en zwembad met veel ruimte.

De beste prijzen en last minutes voor Aparthotel May (Beach)*** bij:

Familie
Toon
10,0
9,0

19-07-2007 Wij zouden eerst in een ander hotel verblijven maar werden in dit hotel ondergebracht. Het eten was hier zeer lekker (vrij belgische keuken), er was plaats aan het zwembad en de mensen waren zeer vriendelijk. De kamers waren iets verouderd maar wel zeer proper. Ik vind dus 3-sterren te weinig voor dit hotel.

Familie, Juni 2007
Hans v Kekem
7,0

22-07-2007 dit hotel heeft een mooie tuin en vriendelijk personeel als er problemen zijn worden ze direkt opgelost

Met partner, Mei 2007
klok
6,0

30-06-2007 mooi hotel, verzorgde indruk, het hotel is prima onderhouden en het personeel erg vriendelijk!
aan de kamers werd inderdaad alleen het hoognodige gedaan. wel elke dag schone handdoeken en 1/2x per week werd het bed verschoond.het is maar net wat je verwachtingen zijn wat dat betrefd anders moet je een 5-sterren hotel nemen.het verhaal van de bbq klopt idd, het was onze laatste dag, dus voor ons kwam het prima uit dat we tussen de middag nog konden eten! verder lag het hotel op loopafstand van Platanas (een leuk plaatsje met veel restaurantjes) en met de bus zo'n 5/10min van Rethymnon.ook prima te doen. Wel zaten er bijna alleen maar duitsers in dit hotel.waar wij overigens geen last van hebben gehad.

Annelies

21-09-2005 Hotel aan voorkant: onverzorgde indruk
Hotel achterkant: uitstekend verzorgd, mooie tuin + zwembad.
Kamers: verouderd en er wordt niet gepoetst
Dichtbij strand
Service personeel OK, eten OK maar iets meer afwisseling mag.
Wij hadden half-pension (warme maaltijd 's avonds). 1 dag werd er BBQ georganiseerd als half pension moest je 5 euro extra betalen en indien je niet wenste om eraan deel te nemen kon je 's middags eten krijgen. Wij zijn hier niet op ingegaan omdat we niet aan de BBQ wilde deelnemen en hadden geen zin om 's middags terug te komen naar hotel (we maken meestal dagtochten). Dit vonden we toch wel niet kunnen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?