Appartement Mary ( Platanes ) ***

Appartement Mary ( Platanes )
Mary ( Platanes )
9,2

WebsiteLink naar website

333 reviews over Appartement Mary ( Platanes ) in het Nederlands

Supere relaxt

Rick, 14-10-2017

Supervriendelijke mensen niets is teveel, warme sfeer en service staat hier nog hoog in het vaandelr.

Ligt direct aan het pad naar het strand.

Gereisd met vrienden in september 2017

A second Home!

Eva & Alex, 9-10-2017

Een geweldige plek! Strand zeer dicht bij! Rethymnon op 10 min. Afstand met de taxi waarvoor je €9.- betaalt! Een 10 voor service door een geweldig team! Iedere ochtend een hele leuke goedemorgen krijgen met een geweldige en gemeende lach van Manuela! Geweldige barman genaamd Giorgos!! Waardoor je iedere avond lekker blijft hangen bij de bar en een hele leuke avond mee hebt! Dit plekje is zeker voor herhaling vatbaar!!!! And maybe till next year!!
Gereisd met partner in oktober 2017

Super Service.!

Perry., 4-10-2017

Fantastisch complex met geweldige mensen.
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Fam Messemaker, 15-9-2017

Alles is top geregeld. De familie zorgt ervoor dat je als gast het super naar je zin hebt. Vriendelijk, behulpzaam, en schoon staat bovenaan. Het ontvangst iedere keer wanneer je binnen stapt geeft je het vakantie gevoel wat je niet overal tegenkomt. Fenomenaal!!! Wij willen dit zeker nogmaals meemaken.
Gereisd met partner in september 2017

Voor 2e keer dit jaar, geweldig

Jaap enTineke, 7-9-2017

Gezellig hotel met gedreven en uitermate vriendelijke eigenaar, familie en personeel. Niets is teveel, in alle redelijkheid is alles mogelijk.

Genoeg keuze bij het ontbijt en een heel gezellige barman.

Zullen zeker nog een of meerdere keren terugkomen.

Aanbeveling is indien mogelijk op Chania te vliegen, rustiger vliegveld en kortere afstand naar accommodatie.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig en hartelijk verblijf gehad!

Nick, 31-8-2017

Heel net hotel met goede service en alles was hygiënisch. De handdoeken en kamer werden netjes om de 2 dagen schoongemaakt en het ontbijt was gevarieerd genoeg om iets te kiezen. Het zwembad is wel wat aan de kleine kant en nodigt niet echt uit om in te zwemmen, maar is meer bedoeld om even af te koelen. Wel zijn er veel kinderen in het kleine zwembad actief. De ligging van het hotel is best goed, omdat het strand op 2 minuten lopen ligt en er zijn goede strandbedjes te huur. Een tip is wel: loop iets verder het strand af naar Baja beachclub, want daar heb je strandbedden met matrassen en overdekte mogelijkheden. Een minpunt vond ik wel, dat je 10 minuten de bus moet pakken om naar Rethymnon te gaan en soms duurt het lang voordat de bus komt. Lopen is geen optie tenzij je een actieve vakantie zoekt. De hoofdstraat bij het hotel is leuk om is doorheen te lopen, maar na 2 a 3 dagen heb je het daar wel gezien. Mijn laatste tip: huur een auto en ontdek het eiland. Met name Elafonissi beach!
Gereisd met partner in augustus 2017

GE-WEL-DIG

Ruben & Manon, 28-8-2017

Bij aankomst heel gastvrij ontvangen met een welkomst drankje. Alles top voor elkaar & de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Ons appartement zag er tip top uit en we raden het iedereen aan. Ook de cocktails vonden wij hier het lekkerst! Wie weet tot een volgende keer :)
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch hotel , via vrienden getipt .

Angelique,Charis en Natalie., 12-8-2017

Dit hotel is echt aan te bevelen, de vriendelijke sfeer van Kostas en zijn familie / team, een perfecte locatie, strand, tavernes en winkels op loop afstand. Het fantastiche ontbijt en alle andere lekkere snacks. De gezellige bar en de hygiene in en rond dit prachtig net mooi gerenoveerde hotel is in een woord een heerlijke vakantie voor ons geweest .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig

Nynke van Aart, 12-8-2017

Het voelt bijna als thuiskomen bij hele goede vrienden. Dit was voor ons de eerste keer hier en het was super. Alles was schoon. De kamer werd om de dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ze willen alles voor je doen, zolang jouw verblijf perfect word. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug. De barman was top, hij maakte lekkere drankjes. Zwembad is misschien wat klein, maar voor het aantal gasten is het ruim voldoende. Wij hebben ons hier prima vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top vakantie !!!!

Sascha landwehr, 9-8-2017

We komen hier voor de 7e jaar ,en het voelt als thuiskomen

Personeel super vriendelijk en erg gast vrij, ze doen er alles aan ,zodat je hier een prettig verblijf hebt

Kamers zijn super schoon !!!! Ontbijt zeer goed

Er zijn genoeg bedjes bij het zwembad ,handdoekje leggen van tevoren is niet nodig

Het hotel wordt gerund door een zeer gastvrije familie

Links van het hotel loop je de straat uit ,naar het strand,rechts loop je de straat uit ,kom je uit in de straat met winkeltjes en restaurants

Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mary ( Platanes ) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mary ( Platanes ) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mary ( Platanes ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mary ( Platanes ) scoort een 9.19 uit 10 op basis van 340 reviews.