Appartement Marino's Beach ***

Ontzettend mooie, vernieuwde kamer

George, 29-9-2017

Mooie ligging

Vriendelijk personeel

Vooral de vernieuwde kamers zijn echt geweldig

Gereisd met partner in juli 2017

Thuis komen na 10 Jaar

Lia, 27-9-2017

Prachtig het nieuwe gedeelte bij Marino's mooi aangekleed, ruim, badkamer lekker ruim, enige nadeel deze appartementen liggen aan de voorkant al heel vroeg komt de vuilniswagen de containers legen, dit maakt nogal herrie als je de schuifdeuren open hebt, omdat je niet met airco wil slapen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Nette en schone accomodatie direct aan het strand

Jolanda Bosgraaf, 27-9-2017

* Er is werkelijk geen minpunt in onze ogen te vinden voor ons appartement

goed hotel als uitgaanspunt voor leuke uitstapjes.

Zo kan je goedkoop met bus rechtstreeks naar Retymnon (€1.60) taxi terug is ong €9.00.

Mooiste om iets van het eiland te zien is een auto te huren voor een paar dagen. Wij hadden een cabrio. zeker een aanrader gezien de temperatuur daar.

leuke uitstapjes (uitgaande vanuit Rethymnon)

Retymnons leuke oude Griekse en gezellige steegjes voor souveniers en lekker eten,

1 Chania gezellig vissersdorpje (1 uur rijden)

2 Imboskloof is ong 3 uur wandelen door een kloof

3 Chora Sfakion is vissersdorpje bij de kliffen ruige zee

4 Plakias (palmbomenstrand) 300 trappen naar beneden voor prachtig strand

5 Preveli bezichtigen van klooster

6 Spilli is gezellig bergdorpje. via smalle wegen kom je daar, maar de moeite waard

Samariakloof is ong 7 uur wandelen door een kloof

Agios Nikolaos het lepraeiland. Heel indrukwekkend de historie daar €20 boottocht er heen + €8.00 entree op het eiland om het "dorp" te bezichtigen (2,5 uur rijden)

Heraklion leuke gezellige oude straten en goed voor kopen van souveniers (1 uur rijden)

Knossos zijn archeologische opgravingen te zien in het museum

Elafonisi een prachtig "roze" zandstrand (3,5 uur rijden)

Santorini (eiland) prachtige huizen met blauw" "ronde" daken tegen de rotsen aan gebouwd. verkozen tot 1 van de mooiste eilanden (2,5 uur varen)

Door nrs 1 t/m 6 in deze volgorde te rijden heb je een hele leuke dagtrip. (deden wij vanuit Rethymnon)

Leuk idee als souvenier is een ketting te laten maken met daaraan je naam in het Grieks van jou of een ander. Zit een goede juwelier in Rethymnon "Tesoro Juwels"

Veel reisplezier

Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marino's Beach bij:

Prima hotel met mooie tuin en zwembad aan de zee.

Rob & Caroline, 8-9-2017

Het hotel ligt heerlijk rustig in een zijstraat van de hoofdweg direct aan het strand. De 2-Kamer appartementen zijn lekker ruim en voorzien van een kleine keuken met koelkast. Er zijn ook nieuwere appartementen in een aparte vleugel die uitkijken over het parkeerterrein. Wij hadden appartementen met vrienden nummer 108 en 109. Die kijken uit over bouwland. De badkamer is enigszins gedateerd en niet veilig voor wat oudere gasten. Het zitbad met douche heeft een rare instap met glazen wand. Het ontbijt is verder prima. Wij vlogen op Heraklion. Dan is de transfertijd ruim 1,5 uur. Aanbeveling is via Chania te vliegen.
Gereisd met partner in september 2017

Gezellig, niet al te groot complex.

Inge, 28-8-2017

Ik ben samen met mijn dochter in mei geweest. Toen was het nog heerlijk rustig..de nwe.app.zijn ruim,en de bedden liggen prima! Wij hebben 2 dagen auto gehuurd...aanrader! Is prima te doen door de bergen..erg mooi.

Wij misten wel een parasol op het terras...dus eind vd middag was het daar erg warm...

Gereisd anders in mei 2017

Matige plek!

Maxime, 18-8-2017

Het hotel ziet er leuk uit met een mooie tuin! Redelijk groot zwembad wat ook heel diep wordt dus je kan lekker duiken! Het ontbijt is wel goed verzorgd en het restaurantje ziet er goed uit. Er zijn altijd genoeg bedjes waar je niet vroeg voor hoeft op te staan om er je handdoeken op te leggen. Ik vind de douche/badkamer alleen heel klein en niet zo schoon. Gammele wasbak en een vieze douchegordijn. Ik verblijf dan ook in het 'oude' gedeelte, dus de kamer is praktisch en niet heel mooi. Wat ik ook jammer vind is dat in de avond het strand helemaal afgesloten is en je nergens in het hotel een drankje kan halen... de WiFi is ook heel slecht! Vooral op de kamers. Je zit wel lekker direct aan het strand en de mensen zijn vriendelijk.
Gereisd anders in augustus 2017

we hebben geweldig genoten

Ton van Schaik, 8-7-2017

Goed ontbijt , kamers schoon en alles aanwezig, goede bedden . Vriendelijke mensen en alles op korte afstand : mooi zwembad met ligweide , daarachter goed restaurant daarachter zee met ligbedden(tegen betaling) goed verzorgt!
Gereisd met partner in juni 2017

super hotel op een top locatie

antoinette, 1-7-2017

Net terug van 12 dagen marinos beach.

Alles is super schoon.

De familie en het personeel zijn heel vriendelijk.

Wij hadden een 1 kamer appartement, de kamer is ruim,, goede bedden, alleen de badkamer is erg klein.

Her hotel ligt aan zee.

Het eten is erg lekker, wij hebben er elke middag geluncht met uitzicht op zee en zwembad.

Op de kamer, bij het zwembad en aan zee gratis wifi.

100 meter vanaf het hotel een ruime keuze aan restaurants waar je heerlijk kunt eten. Overal zijn ze heel vriendelijk.

Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Een aanrader van de eerste orde

Sjoerd en Monique, 27-6-2017

Het gehele complex is superschoon en erg mooi en goed onderhouden. Een fantastisch grieks ontbijt. Mooi groot zwembad en hier ook weer superschoon. Het personeel is erg vriendelijk. Goede bedden, prachtige tuinen en het complex ligt direct aan het strand. Wij hadden een 2 kamer suite in het nieuw aangebouwde gedeelte.

Eén ding vonden wij erg storend. Dat zijn de handdoeken die 's morgens om 08.00 uur al neergelegd worden. Het komt ook voor dat de gasten de hele dag weg zijn en bij terugkomst hun ligbed in gebruik nemen.

Super!

Leonie, 8-6-2017

Supercomplex! Personeel en eigenaren heel vriendelijk. Ligging fantastisch, pal aan het strand. Ontbijt onder afdak met uitzicht op zee. Heel ruim zwembad. Ligt 100 meter van doorgaande weg met winkels en restaurants. Meerdere supermarkten in de buurt waaronder een Lidl, maar uit eten is zo goedkoop dat we nauwelijks in de supermarkt zijn geweest.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marino's Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marino's Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marino's Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marino's Beach scoort een 8.59 uit 10 op basis van 245 reviews.