8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Marino's Beach*** bij :

237 reviews over Appartement Marino's Beach in het Nederlands

Matige plek!

Maxime, 18-8-2017

Het hotel ziet er leuk uit met een mooie tuin! Redelijk groot zwembad wat ook heel diep wordt dus je kan lekker duiken! Het ontbijt is wel goed verzorgd en het restaurantje ziet er goed uit. Er zijn altijd genoeg bedjes waar je niet vroeg voor hoeft op te staan om er je handdoeken op te leggen. Ik vind de douche/badkamer alleen heel klein en niet zo schoon. Gammele wasbak en een vieze douchegordijn. Ik verblijf dan ook in het 'oude' gedeelte, dus de kamer is praktisch en niet heel mooi. Wat ik ook jammer vind is dat in de avond het strand helemaal afgesloten is en je nergens in het hotel een drankje kan halen... de WiFi is ook heel slecht! Vooral op de kamers. Je zit wel lekker direct aan het strand en de mensen zijn vriendelijk.
Gereisd anders in augustus 2017

we hebben geweldig genoten

Ton van Schaik, 8-7-2017

Goed ontbijt , kamers schoon en alles aanwezig, goede bedden . Vriendelijke mensen en alles op korte afstand : mooi zwembad met ligweide , daarachter goed restaurant daarachter zee met ligbedden(tegen betaling) goed verzorgt!
Gereisd met partner in juni 2017

super hotel op een top locatie

antoinette, 1-7-2017

Net terug van 12 dagen marinos beach.

Alles is super schoon.

De familie en het personeel zijn heel vriendelijk.

Wij hadden een 1 kamer appartement, de kamer is ruim,, goede bedden, alleen de badkamer is erg klein.

Her hotel ligt aan zee.

Het eten is erg lekker, wij hebben er elke middag geluncht met uitzicht op zee en zwembad.

Op de kamer, bij het zwembad en aan zee gratis wifi.

100 meter vanaf het hotel een ruime keuze aan restaurants waar je heerlijk kunt eten. Overal zijn ze heel vriendelijk.

Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Een aanrader van de eerste orde

Sjoerd en Monique, 27-6-2017

Het gehele complex is superschoon en erg mooi en goed onderhouden. Een fantastisch grieks ontbijt. Mooi groot zwembad en hier ook weer superschoon. Het personeel is erg vriendelijk. Goede bedden, prachtige tuinen en het complex ligt direct aan het strand. Wij hadden een 2 kamer suite in het nieuw aangebouwde gedeelte.

Eén ding vonden wij erg storend. Dat zijn de handdoeken die 's morgens om 08.00 uur al neergelegd worden. Het komt ook voor dat de gasten de hele dag weg zijn en bij terugkomst hun ligbed in gebruik nemen.

Super!

Leonie, 8-6-2017

Supercomplex! Personeel en eigenaren heel vriendelijk. Ligging fantastisch, pal aan het strand. Ontbijt onder afdak met uitzicht op zee. Heel ruim zwembad. Ligt 100 meter van doorgaande weg met winkels en restaurants. Meerdere supermarkten in de buurt waaronder een Lidl, maar uit eten is zo goedkoop dat we nauwelijks in de supermarkt zijn geweest.

Super vakantie

Anja van nijnatten, 4-6-2017

Wij( we waren met 9 personen) hebben hier heerlijk genoten van onze vakantie. We kwamen laat in de avond aan en werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar en zijn dochter. De kamers zijn mooi en ruim en er werd elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken weggelegd.Alleen de badkamer was wat aan de kleine kant en het was niet makkelijk om in en uit bad te stappen ivm indeling.verder een top accomodatie..gelijk aan het strand en een mooi ruim zwembad erbij. Wat wil je nog meer! Het ontbijt was heerlijk en altijd genoeg variatie. Het personeel was heel erg vriendelijk en spontaan. Je merkte dat iedereen er met plezier werkt. Dicht bij het hotel zijn genoeg restaurantjes om heerlijk te eten en volop winkeltjes. Een echte aanrader marinos beach en zeker de moeite waard. Een top familie hotel .
Gereisd met vrienden in mei 2017

heerlijk

maartje, 2-5-2017

Heel fijn hotel. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. douche was zeker wat aan de kleine kant. maar kamers waren prima. Je moet niet vergeten dat het een 3 sterren hotel is en geen 5. De prijs/kwaliteit verhouding was gewoon super goed. Ontbijt was lekker maar niet bijzonder ik misten vooral wat vers fruit. wij hadden een kamer aan de zijkant waardoor we uitzicht hadden op de zee maar ook op land en de schapen naast hotel. ligging was ook heel fijn rustig gelegen maar toch op loopafstand van alles wat je nodig hebt.
Gereisd familie in april 2017

Fijne appartementen in leuke omgeving

Rogier_Anneke, 26-9-2016

Leuke appartementen in Platanias, een voorstad van Rethymnon. Aan het strand (strandbedjes tegen betaling), mooi groot zwembad en relaxte tuin met ligbedden en parasols. Ontbijten en lunch buiten. Ontbijt niet uitgebreid, maar goed. Appartementen netjes ingericht. Buiten het hotel een aantal goede restaurants en een aantal winkels. Autoverhuur ook om de hoek. Bushalte op 300 meter, met de bus naar Rethymnon kost ongeveer € 2,00. Prima te doen.
Gereisd met partner in september 2015

Gezellig kleinschalig complex met goede service.

hein-anita, 21-9-2016

Marinos Beach is een mooi gelegen kleinschalig complex. Het wordt gerund door een zeer vriendelijke familie. Ze staan de hele dag voor je klaar. Het ligt direct aan het strand. Er zijn voldoende gratis ligbedden beschikbaar bij het zwembad in de mooie tuin. Voor een ligbedje bij het strand betaal je een kleine vergoeding. Het ontbijt 's morgens is prima. Er is voldoende keuze. Zelfs traditionele Griekse producten ontbreken niet. Het 1-kamerappartement was voor ons groot genoeg. Alleen de douche had wat ruimer mogen zijn. Verder hadden wij een mooi groot balkon. In de buurt van het complex zijn voldoende gezellige en goede restaurantjes te vinden. Ook bevinden zich er enkele supermarkten. Een kleintje vlakbij het hotel en een mooie grote supermarkt iets verder in de straat gelegen. Wij hebben hier een zeer geslaagde vakantie gehad.
Gereisd met partner in september 2016

Goed appartement/hotel op een mooie locatie.

m_heindrichs, 10-9-2016

Marinos appartementen ligt direct aan zee. hierdoor heb je geen enkele last van verkeer. Ontbijten kun je met uitzicht op zee, heerlijk! Er zijn nieuwe en oudere appartementen. Wij hadden een ouder appartement. Daar was niks mis mee, de bekende standaard inrichting. Prima bedden, airco en een wat kleine badkamer. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Het ontbijt is ruim voldoende. er is genoeg keuze in brood en beleg, tomaat, komkommer, eitjes, fruit, griekse zoetigheden (lekker!) en de bekend griekse yoghurt. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Een fijn familie hotel met een ongedwongen sfeer.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marino's Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marino's Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marino's Beach scoort een 8.59 uit 10 op basis van 240 reviews.