Appartement Mardinik ***

8,6

12 reviews over Appartement Mardinik in het Nederlands

mardinik

cor, 17-11-2008

heel gezellig appartement gezellige familie lekker rustig vlakbij het strand en de oude stad een echte aanraader
Gereisd familie in oktober 2008

Ton, 11-10-2007

prima allemaal, na een keer of 12 er geweest te zijn, bevalt het ons nog steeds,zelfs de buren zowel voor als achter hebben we kontakt mee.
Gereisd familie in oktober 2007

A.J.P. van den Berg, 12-9-2007

Mooie plaats, vlak bij het oude centrum, weliswaar niet direct aan zee, maar lekker rustig.

Elke dag schone, gestreken lakens

Een prima airconditioning (constante bries) zorgde voor een diepe slaap, zonder dat je het koud kreeg.

Attente en soepele eigenaar (familie)

Gereisd met partner in september 2007

M. Hartmans-Hollands, 4-8-2007

Rustige, ruime en nette accomodatie, vriendelijke eigenaar. Jammer dat er geen zwembad, tuin of terras bij is.

W. Buijs, 29-7-2007

Het appartement voldeed aan de verwachtingen. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar en zijn vrouw bij aankomst in het appartement. Ook de schoonmaak en het wisselen van de lakens en handdoeken was prima in orde. Een aanrader.

Sanne, 22-7-2007

Ik ben net terug (5/7/07-19/7/07)

Zoals al vaker genoemd een zeer vriendelijke eigenaar die er altijd wel lijkt te zijn. Ruim en schoon appartement.

Goede loopafstand van het strand en het centrum.

T en M, 31-5-2007

Ik was in mei 2006 met een vriendin in een appartement bij Mardinik

Voordelen: een ruim apprtement met aan twee kanten een balkon, een heel goed bad met een douche, lekker warm water en een goed douchegordijn.

Rustige ligging maar toch vlakbij het strand en op loopafstand van het centrum. Een hele vriendelijke en behulpzame eigenaar. Kortom een prima appartement voor een goede prijs.

Gereisd anders in mei 2007

debby, 28-8-2006

Prima appartement. Wij zijn afgelopen zondag teruggekomen en hebben het erg naar ons zin gehad. De appartementen zijn vrij groot in verhouding met wat je moet betalen. Prijs/Kwaliteit dus zeer goed!! Daarnaast zijn het ontzettend aardige mensen! Het lijkt inderdaad of de eigenaar nooit slaapt, want hij is er altijd en altijd ook even vriendelijk. Airco zat er ook bij inbegrepen. Zelf heb ik deze wel een paar keer uitgezet, aangezien ik hetzelf nogal koud vond... Maar ja, als dat alles is....Prima appartement en een prima lokatie!
        Gereisd anders in augustus 2006

Karen, 27-4-2006

Wij zijn hier in 2004 geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. De eigenaars waren geweldig. Ze stonden altijd klaar voor de gasten.

Het is op loopafstand van het strand en de oude stad van Rethymon.

Gereisd met partner in mei 2004

Thijs, 11-2-2005

Zeer vriendelijke eigenaar die altijd paraat staat (slaapt namelijk nooit). Een kleine 15 minuten lopen langs de boulevard naar het centrum (en naar uitgaansgelegenheden), supermarkt om de hoek, gelegen in een rustig straatje en het strand is op 2 minuten lopen.

Appartement is heel ruim, schoon en netjes. Uitzicht op een binnenplaatsje, geen terras, wel ruime balkons.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mardinik in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mardinik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mardinik scoort een 8.58 uit 10 op basis van 12 reviews.