7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Lefkoniko Beach*** bij :

128 reviews over Aparthotel Lefkoniko Beach in het Nederlands

Basic hotel

Mandy, 13-8-2017

Het is een goedkoop all in hotel en dat merk je. Ontbijt is niet veel keuze (zelfs patat bij het ontbijt). Zwembad is klein en weinig bedjes die al snel bezet zijn. Overdag als snack alleen hamburger of tosti. Douche is rond 7 uur niet warm meer. Handdoeken krijg je pas later in de namiddag omdat ze andere nog niet droog zijn. Voor avondeten zijn wij iedere avond uit eten geweest. Ligging is wel goed, vlakbij strand en op loopafstand van het oude centrum.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heel erg basic

Anoniem, 15-7-2017

Het hotel is heel erg basic. Wij hadden all inclusive geboekt maar dit kan ik totaal niet aanraden. De lunch en het diner hebben heel weinig variatie en van al het eten is de helft salades en de andere helft bestaat uit 1 soort vlees, 1 soort vis, soort pizza en 2-3 andere dingetjes die wel verschillend zijn elke dag. Het ontbijt was prima (genoeg keuze). Op de laatste dag loopt de all inclusive tot 14 uur en daarna kun je ook niks meer halen. Er zijn geen ijsjes alleen qua snacks tosti's en droge cake. De ligging van het hotel was goed! Je loopt het hotel uit en staat gelijk aan het strand. Als je vanuit het hotel naar links loopt kom je langs erg leuke restaurants/barretjes. Na ongeveer 20 minuten lopen kom je in het oude centrum met erg veel leuke winkeltjes. Op donderdagochtend is in het oude centrum een markt (was leuk alleen heel veel dezelfde spullen). Kamer was prima. Bedden liggen goed. Echter was de douche zo klein dat je ruzie had met het douchegordijn en de badkamer erg nat was omdat het douchegordijn te kort was en dus al het water wegstroomde. Het personeel is oke maar niet erg vriendelijk. Bij een bar kon je je drinken halen maar het was allemaal heel erg basis. Cappuchino was bijvoorbeeld niet inclusief. Het zwembad was wel oke. Best klein en weinig bedjes en het water was erg koud (misschien lag het nog aan de tijd van het jaar). Ik zou niet teruggaan naar dit hotel.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk vakantiehotel

Wilma Kempinga, 25-6-2017

Een goed eenvoudig hotel, schone eenvoudige kamers, leuke ligging 50 meter van de boulevard met vele winkels en restaurants en het strand met ligbedden (2 ligbedjes met parasol voor € 8,00 per dag), vriendelijk personeel, het eten is goed en divers en het buffet wordt regelmatig aangevuld, grote supermarkt aan de overkant van het hotel. Ligt aan een drukke straat kan lawaaierig zijn.
Gereisd met partner in juni 2017

Gewoon goed.

Raymond, 29-5-2017

Voor wat je ervoor betaald is het gewoon prima. Bij aankomst, midden in de nacht, lagen er broodjes en drinken in de koelkast van de kamer. Het all inclusive concept is voldoende voor wat je ervoor betaald.

Algemene conclusie; dit is gewoon een prima verblijf overeenkomstig de prijs. Verwacht geen super de luxe, als je dat wilt zal je iets anders moeten boeken.

Gereisd met partner in mei 2017

Voor dit geld een fraai en leuk Hotel

Jan Bennaars, 8-5-2017

Als je het eten en keer niet lekker vind. Dan naar de Stad. Een Hotel waar de meeste gasten al jaren terug komen. Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer

Sylvia, 12-8-2016

All inclusive is een lachertje. Eten is slecht en heel weinig keus. Ochtend alleen boterham verder geen keus. Eten is koud. Snacks alleen een droog broodje met hamburger.

Hotel verouderd. Hanfoeken eens in 3 dagen als je geluk hebt. Zijn klein en kapot

Servies in hotel is verouderd en past niet bij elkaar. Personeel zeer onvriendelijk.

Gereisd familie in juli 2016

Redelijk

Helena Kunstens, 6-6-2016

Kleine kamers. Kleine badkamers. Schoonmaak goed. Eten goed. Ontzettend veel Russen. Internet is erg slecht. Moeten ze echt verbeteren. Het is 2016😨 voor de All Inclusive gasten: bier in plastic bekers. Water uit de kraan in kannetjes. Niet doen. Anders blijf je naar toilet gaan. Men moet flesjes geven als je daar om vraagt. Voor kinderen is hier absoluut niets te doen. Interieur is aan renovatie toe. Veel kapotte stoelen in en rondom hotel. Ligging is top. Kwartier lopen naar centrum. Personeel is top.
Gereisd met partner in september 2015

Geweldig.

Jan Bennaars, 20-10-2015

Net al;s anders. Gewoon zeer goed. Fijn rustig hotel . Zeker niet duur. En als het eten je een keer niet aanstaat ,gewoon naar het centrum.
Gereisd met partner in september 2015

Prima

ap, 18-9-2015

e wordt in het hotel door de leiding en het personeel benaderd op een zodanige wijze dat je je er direct thuisvoelt. Heb je een vraag dan wordt daar direct op geanticipeerd. Wil je ergens naar toe en heb je een taxi nodig, vraag het de receptie en het wordt onmiddellijk geregeld. We werden thijdens ons verblijf een paar keer verblijt met een fruitschaal die in de ijskast was geplaatst.
Gereisd met vrienden in september 2015

Slecht eten

joris_blok31, 12-8-2015

De lunch praktisch altijd hetzelfde. Vette gyros was het enige dat ik weg kon krijgen samen met wat slappe smaakloze patatjes. En zoals mijn duitse vriend zei toen ik vroeg hoe hij de lunch vond zei hei: "I don't get it.. they even manage to fuck up the chicken nuggets?"

Over het avondeten wil ik niet eens beginnen, dan ben ik morgen nog bezig.

2. Bedden: Waarom niet op de grond?

Het kon erger. Nederlandse vrienden die we er hebben ontmoet hadden een 2 persoons bed van 140 cm breed en staken met hun voeten uit het bed. Toch hebben mijn vriendin en ik (ondanks dat wij wel 2 1-persoonsbedden hadden in onze kamer) zelf bijna ook geen oog dicht gedaan. De bedden waren verschrikkelijk hard en als ik op de grond zou hebben geslapen zou ik bijna geen verschil hebben gevoeld bij wijze van spreken.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lefkoniko Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lefkoniko Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Lefkoniko Beach scoort een 7.36 uit 10 op basis van 128 reviews.