Beoordelingen Aparthotel La Stella***

1 september 2014

La Stella***
117 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel La Stella***
7 Nikomidias, GR-74100, Rethymnon (Platanes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Stella*** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Stella*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel La Stella scoort een 8,8 uit 10, op basis van 117 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Stella*** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Stella***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel La Stella*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 157 vakantiefoto's van Aparthotel La Stella*** vinden. Je kunt 1 video van Aparthotel La Stella*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Aparthotel La Stella*** met andere accommodaties in Rethymnon (Platanes).
Even geduld a.u.b.

8,7
7,8
7,3
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, aug 2014
"Aanrader"vertalen
m_diepens
9,0

01-09-2014 Voor de 2e keer hier geweest wederom een hele fijne tijd gehad.Maria zorgt in de ochtend voor alles(leuke,vriendelijke spontane vrouw is dat).Artur de barman is ook een hele vriendelijke gezellige man.We hadden een mooie schone kamer sfeer is goed daar.Voelt voor ons als een soort van thuiskomen alles relaxt daar.Ontbijt is goed.Mooie lekkere bedden aan het zwembad.Relaxt muziekje op e achtergrond.Voor tips kun je altijd bij Artur,Maria of Giorgos(sympathieke man ook) terecht.Hoop volgend jaar weer te kunnen gaan.
Maria,Artur and Giorgos thanks for the nice holiday we had with you.
Regards Fam.Diepens

met vrienden, Aug. 2014
"Heel fijn aparthotel met uitmuntende service!"vertalen
Loes
9,0

28-08-2014 La Stella is een kleinschalig hotel waar het heel goed toeven is. Maria en Arthur verstaan de kunst om je onmiddellijk thuis te laten voelen. Klantvriendelijkheid staat bij La Stella hoog in het vaandel en ze staan klaar om te helpen met wat je ook nodig hebt (reistips, autohuur e.d.). Maria zorgt ervoor dat overdag alles tot in de puntjes geregeld is en ’s avonds is het heerlijk toeven aan Arthurs bar.
Wij hadden een heel net tweekamerappartement op de begane grond met een lekker terrasje voor de deur. De bedden zijn heerlijk, de badkamer heel netjes en de douche super. Alles is bovendien heel schoon.
Rondom het zwembad staan comfortabele ligbedden. Het zwembad is niet heel groot, maar biedt de broodnodige verkoeling. Her en der op het terrein zijn fijne afzonderlijke zitjes waar je rustig kan zitten. Kortom: La Stella is een fijne plek om je vakantie op Kreta door te brengen.
Arthur, thanks again for a great time! Cheers from your friends at the post office!

met partner, Juli 2014
"Aanrader"vertalen
W en J
8,0

02-08-2014 De bouwstijl en ontwerp van het complex is geweldig mooi vormgegeven, dat is ook te zeggen voor de inrichting van de lobby en bar; strak en relaxed.
Onze kamer was ruim en keurig ingericht. Hele fijne bedden
We hadden een ruim balkon vanwaar je op de binnenplaats met zwembad keek.
De keuken is voorzien van koffiezetapparaat, waterkoker en koelkast.
Het appartementengebouw ligt aan een drukke weg, waaraan parallel de snelweg ligt!
Als je de deuren open laat staan heb je veel last van verkeerslawaai.
Er is een airco (bijbetaling) op de kamer waardoor we de deuren dicht hebben kunnen laten.
Geluidsoverlast is dan meteen geen probleem meer; heerlijk geslapen verder.
Verblijf in La Stella is erg relaxed en Arthur en Maria zorgen voor een fijne sfeer en zijn zeer klantvriendelijk en professioneel (allebei kanjers)
Het is voor ons een heel fijne vakantie geworden wat voor een groot deel te danken was aan de nette kamer en de 100% inzet van al het personeel
Bedankt La Stella !

met oudere kinderen, Mei 2014
"Prima verblijf."vertalen
Willem
8,0

23-05-2014 La Stella is een prima verblijf, zoals anderen ook al opmerkten is de kleinschaligheid erg prettig. Vriendelijk personeel, Arthur en Maria maken er echt een aangenaame vakantie van en hebben de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. La Stella ligt wel aan een drukke hoofdweg maar daar heb je 's nachts geen last van, het lijkt wel of de Grieken dan niet rijden. Fijn zwembadje. Platanes is 5 minuten wandelen en daar heb je alles bij de hand, barretjes, restaurants, winkeltjes en autoverhuur. De Lidl heeft natuurlijk ook hier zijn intrede gedaan en is nagenoeg de buurman.

met partner, Okt. 2013
"Gewoon appartement niks bijzonders"vertalen
Rene-Ans
7,0

22-10-2013 Ik snap niet waar de hoge aardering vandaan komt het complex ligt tegen de snelweg en het uitzicht is beperkt trots dat ik 2 hoog zat over wc naar de douche klimmen de bedden waren oke de keuken met een 2 pits losstaande kookplaatje stelt echt niks voor 2 bedbanken in de kamer zonder kusssens kan je haast niet op zitten
Het personeel niks als lof
barman leuke gast en met goede tips
jammer einde seizoen geen snacks
geen tapbier geen sterke drank en geen vers sinasappelsap
Elke dag plakje kaas en plakje ham en eieren bij ontbijt

met partner, Sept. 2013
"Gezellige accomodatie!!!"vertalen
Henriet Hulzebos
7,0

19-10-2013 Net een weekje terug na 2 weken LaStella. Een leuk, kleinschalig appartementencomplex net buiten het drukke gedeelte van Platanes. Het appartement was goed, de douche aan de kleine kant, maar de bedden waren geweldig. Tijdens ons verblijf ging de airco stuk, masr deze was vrij vlot weer gemaakt. Het personeel was erg vriendelijk en stond altijd voor je klaar. De verse sinaasappelsap van Artur was heerlijk. Een geweldige barman, met leuke verhalen. Veel tips gekregen over wat te zien en te doen. Giorgos, Artur, Orschi en Katarina, bedankt voor een leuke vakantie. Groetjes: Alex en Henriet

"Lekker stekje"vertalen
Marco en Debby
6,0

11-09-2013 Wij zijn afgelopen nacht teruggekomen en hebben ons uitstekend vermaakt. De kamer was top, we hadden een twee kamerappartement aan de voorkant( 104), waar je in Griekenland nog wel eens last kan hebben, is van de bedden(vaak te hard), hier niet, heerlijk geslapen, geen last gehad van de relatieve drukke weg, wifi op het balkon. Absoluut voldoende ruimte. Dorp is om de hoek, het strand op een kleine 5 a 10 minuten lopen, normaliter zoeken wij altijd een barretje in het dorp om na een stranddag een borrel te halen, dat is hier volledig overbodig, de bar in het hotel en de eerder al genoemde kleinschaligheid door andere reizigers, zorgt ervoor dat je met plezier naar la Stella teruggaat. Arthur de barman is een leuke gast, die goed in het leven staat, waar je echt mee kan lachen. Arthur ik weet dat je dit vertaald, maar bedankt voor de afzakkertjes en dat je ons naar het vliegveld hebt gebracht. Urshi jij ook bedankt voor je gezelligheid.

met vrienden, Aug. 2013
"Super vakantie!!!"vertalen
Jaap Bos
10,0

04-09-2013 We kwamen er aan en kregen vanwege een overboeking na 1 dag een studio ter compensatie voor de rest van de dagen de suite. Erg veel geluk mee gehad, want het was fantastisch. Echter al sliep je daar in het magazijn had je volgens mij nog een top vakantie gehad. Dat kwam voornamelijk door de kleinschaligheid waardoor je automatisch contact krijg met de rest van de gasten. Orshi (tot 4 aan het werk) en Giorgios de eigenaar zijn erg aardig. Vanaf 4 kwam stond Arthur achter de bar. Wat een gast, helemaal dubbel gelegen. Arthur if you are reading this: thanks again for an amazing time man. Arne says: Orshi 10 / Arthur 1. You know he likes wood haha.

"Prima accomodatie"vertalen
Henk
8,0

24-11-2013 Prima accomodatie, rustig gelegen. Op loopafstand van winkelstraat en taverne's ed. Strand ook prima te belopen. Lidl vlakbij. Zeer goede bedden.
Badkamer erg krap. Alles schoon. Kookplaat stelt niets voor. Koken geen optie. Sfeer is prima. Zeer behulpzaam personeel. Bar en lounge prima maar niet rookvrij. Er wordt geen rekening gehouden met niet rokers. Dit vonden wij een minpunt.

"Echt super!!"vertalen
N & B
10,0

28-08-2013 Net terug van 2 weken La Stella, heel erg genoten van onze vakantie! Arthur en Orshi zijn super leuke mensen, je kan ze echt alles vragen. Het appartement is zeer netjes en meer dan 3 sterren waardig. heerlijk rustig! Alle verwachtingen ver overtroffen. Zeker een dikke 10 waard!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?