Aparthotel La Stella Apartments & Suites ***

Aparthotel La Stella Apartments & Suites
La Stella Apartments & Suites
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Stella Apartments & Suites bij:

148 reviews over Aparthotel La Stella Apartments & Suites in het Nederlands

Geweldig!

Peggy, 20-9-2017

Tja wat valt er nog te zeggen alle positieve reacties zijn waar. Volop gezelligheid in een leuk complex en een super mooie omgeving. Voor de jongeren loop een km verder bij Baja beach club lig je iets duurder maar erg relaxed
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig hotel

Erik, 25-6-2017

Overdag soms lekker rustig bij het zwembad, s'avonds gezellig aan de bar met andere buitenlandse gasten. Strand op loopafstand van het hotel. Vele gezellige restaurantjes in de omgeving. Relatief dicht bij drukke weg.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie

Lion, 22-6-2017

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij La Stella. Zoals iedereen beaamd, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook erg leuk tegen ons zoontje van 3 jaar. Fijn appartement, goed gestyled, elke dag schoongemaakt en schoon beddengoed/ handdoeken. Wij vonden de bedden erg hard, maar ieder heeft zo z'n voorkeur. Wij zaten op de begane grond en vond het soms wel vochtig in het huisje.

Kinderzwembad stelt niet veel voor maar het grote zwembad begint niet diep waar kinderen ook gewoon kunnen lopen.

Ontbijt was erg lekker en altijd genoeg keuze. Ook als je wat gezonder wilt ontbijten met bijvoorbeeld Griekse yoghurt, muesli en fruit.

Het strand is ongeveer 10 minuten lopen op vakantietempo. Op het hele strand betaal je €5.00 voor 2 bedjes + parasol. En als je bij strandtent Poseidon (waar je erg lekker kan eten) ligt, krijg je 20% korting op je bestelling (behalve de ijsjes).

Het dorpje is heeft veel leuke restaurantjes en winkeltjes maar door de drukke autoweg ertussendoor kan je niet heel relaxed slenteren.

Mocht de moussaka en souvlaki je je neus uitkomen zou ik zeker Upano (boven de supermarkt) aanraden. Geen standaard griekse gerechten, geweldige styling in "Ibiza club" stijl, wijn ook heerlijk, iets duurder dan de meeste griekse restaurants maar goedkoop voor Nederlandse begrippen.

Rethymnon is een heel leuk stadje. Taxi kost €9.00 per ritje maar je kan ook de bus nemen. Eten in de haven is heel erg leuk en sfeervol. De obers willen wel heel graag dat je verse vis komt uitzoeken. Werkelijk heerlijk gegeten maar daar was de prijs ook naar. Zou van te voren de prijs vragen zodat je niet, zoals wij, voor een verrassing komt te staan.

Verder is het handig om te weten;

- Lidl is om de hoek.

- Je niet met pin of creditcard kan betalen bij la Stella.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Superleuk Hotel

Charlotte van der Pluijm, 6-6-2017

La Stella is een prachtig appartementencomplex, met een centrale bar en zwembad als ontmoetingsplek. Heel goed servicegericht personeel dat jou de leukste vakantie wil bezorgen. Centraal gelegen, vlakbij het strand en net iets buiten het oude centrum met gezellige boulevard. Absolute aanrader!
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige locatie

Saskia, 4-6-2017

La stella is een top locatie als je van kleinschalig houdt met persoonlijke aandacht indien gewenst.

Personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam.

Wij waren er 8 dagen en hadden 5 dagen een huur auto om wat te touren enz

Er is vlakbij een straat met winkels en bars en restaurantjes gezellig maar geen stad zoals Rethymnon. Hier rij je met 10 minuten makkelijk naar toe of met uw of taxi ook goed te doen.

La stella heeft zelf een prima zwembad, leuke artikelen met een superleuke barman die de mensen altijd weet te vermaken ook kan je bij hem terecht voor tips over eiland.

Suites zijn keurig netjes en prima qua ruimte alles erop en eraan. Dagelijks schoonmaak en om de dag nieuwe handdoeken en beddengoed.

Ik zeg, top locatie en zeker aan te raden en om vaker heen te gaan.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne vakantie gehad!

Sterre, 15-9-2016

Een week verbleven in La Stella, vriendelijk ontvangen bij aankomst we werden begeleid naar de kamer. Kamer modern ingericht, bedden waren heerlijk. Badkamer prima, wel erg benauwd hokje. Er stond ook nog een tandenborstel bakje van de vorige (paar?) gasten met een laag aanslag, dat was even wat minder. Vloeren werden naar mijn idee ook niet gedaan overal stof in de hoeken. Ontbijt was goed, niet uitgebreid maar prima. Heerlijk rustig kleinschalig appartement. Bij zwembad weinig plek maar zijn nooit veel mensen want in 500 m zit je op t strand. Goede faciliteiten om je op te knappen als je een late vlucht heb en je kamer al uit moet.

Het plaatsje zelf vond ik persoonlijk niet heel boeiend, maar voor €1,30 zit je 15 minuten in de bus naar Rethymnon waar je tal van restaurants en leuke winkels hebt. Voor €8 gingen wij savons met de taxi terug naar La Stella.

Gereisd anders in september 2016

Geweldig

Anita, 2-9-2016

Voor de 4de keer in 2 jaar tijd naar La Stella toe gegaan, dit keer met vrienden uit Engeland en er waren nog 2 overgekomen uit Engeland. Een onbezorgde, relaxte vakantie gehad. Wanneer we hier naar toe gaan weten we dat we een relaxte vakantie hebben maar ook een vakantie met heel veel plezier. We kunnen goed opschieten met al het personeel en wij zijn ook erg blij met al hun tips en weetjes, ze willen alles wel voor je doen wat je maar nodig hebt. Pak en beet 7 a 8 km van Rethymnon vandaan waar je per bus voor nog geen 2 euro heen kan of met een taxi van 8 euro. De kamers zijn altijd keurig schoon en wisseling van handdoeken en beddengoed is netjes geregeld, mocht je wat extra nodig hebben is dat ook altijd mogelijk. Dit jaar met Babi (barman)wezen druiven plukken op zijn boerderij, ook om te kijken hoe Raki wordt gemaakt. Fantastische ervaring om mee te mogen maken! Wij vinden het zelf erg leuk om de locale dingen te zien en te eten, de gastvrijheid en de gezelligheid van de grieken is geweldig! Wij raden deze plek aan om heen te gaan!!!!! :)
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke vakantie, prima service!

Joep, 17-8-2016

Accomodatie is verzorgd, kamer schoon, badkamer mooi maar erg klein, werknemers erg vriendelijk. Vlaams sprekende dame in de ochtend. Babis is aanwezig in de middag, raki vloeit rijkelijk! Belangrijker nog is de informatie en tips die hij je over de streek kan geven. Mede hierdoor hebben we overal heerlijk gegeten en de mooiste stranden gezien.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Dit niet weer

Janneke, 3-8-2016

Hotel is prachtig. Maar kwamen half 1 in de nacht, moe van de reis aan. Kregen wij te horen dat hotel overboekt was. Werd taxi gebeld en naar andere hotel (wat gedateerd en niet echt schoon ) gebracht voor 2 nachten. Nog gezin werd met 3 kinderen ook naar dat hotel gebracht. En een gezin kreeg 2 kamer appartement terwijl 3 kamers geboekt was. Werd geen compensatie gedaan. Voor de kinderen is het erg saai in het hotel.
Gereisd anders in juli 2016

Sfeervol kleinschalig complex.

Monique Hesselink, 3-8-2016

Acht dagen heerlijk genoten in het sfeervolle apartotel La Stella. Vriendelijk personeel. Mooi gezellig kleinschalig complex. Superschoon. Hotel ligt centraal, wel aan drukke weg, maar geen probleem

Veel leuke mensen ontmoet in het hotel. Echte aanrader. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Stella Apartments & Suites in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Stella Apartments & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel La Stella Apartments & Suites scoort een 8.7 uit 10 op basis van 151 reviews.