Appartement John-Mari ***

Appartement John-Mari
John-Mari
7,1

14 reviews over Appartement John-Mari in het Nederlands

goed voor week zon relax

P. Peeters, 7-12-2009

Niets overdreven, je moet houden van de humor van de eigenaar.

Vooral niet te veel verwachten, daarvoor is het 2 ster appt.

Gereisd met partner in augustus 2002

Leonique, 16-5-2006

Het is een heel leuk en gezellig appartement, wij komen hier al 6 jaar en soms 2 keer per jaar. Kamers zijn oke en het zwembad is schoon en heerlijk om te zwemmen ik doe dit iedere morgen. Kamers worden drie keer per week schoon gemaakt enzo ook het beddegoed en handdoeken en als je wilt kan dit iedere dag. De kerkklok daar wen je vanzelf aan, er is in ieder hotel of appartement wel wat. George is erg vriendelijk en behulpzaam. En zo midden tussen de grieken is heel gezellig, de mensen in de straat zijn vriendelijk zo ook de mensen in de supermarkt, zijn altijd weer blij als ze je zien.
    Gereisd anders in mei 2006

ronald, 14-10-2005

wij zijn 2 keer in john-Mari geweest,dit is echt een fantastich app:

alles is netjes en schoon,jorgas(george)

de eigenaar is een beetje afstandelijk maar namate je hem leert kennen is het een geweldige vent.de weg er na toe is inderdaad een steile weg,maar als je zonder kinderen bent en niet bang om te rijden zou ik zeggen huur bij jorgas een scooter voor een paar eur"s,het zwembad is ook heerlijk klein maar fijn.

de kerkklokken hoor je na 3 dagen niet meer,John-Mari is een aanrader

Gereisd anders in oktober 2005

Françoise, 29-8-2005

John-Mari is een accommodatie die uit het drukke centrum ligt midden in een woonwijk.Je ziet er de kinderen voetballen op het schoolplein en de kerk ligt letterlijk langs de deur!

Je hebt ook door de vele Grieken van het vasteland die John-Mari bezoeken, niet het idee in een Hollandse enclave te logeren.

Het personeel is aardig en zakelijk: verwacht er geen "entertainment" of i.d.

Al met al een aanrader als je niet temiddden van andere toeristen wil zitten en het dagelijkse Griekse leven wil meemaken.

De sterk hellende weg er naar toe, en de geluiden moet je er maar voor op de koop toe nemen.Wij zouden er zo weer naar terug gaan.

Gereisd anders in augustus 2005

Aimee, 6-7-2005

Ik heb het naar mijn zin in John Mari. Aardig personeel, nette appartementen, ik moet zeggen dat ik weinig gemerkt heb van vieze dingen. Wat de ligging betreft wist ik vantevoren dat het een eindje lopen is naar strand/centrum. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Kerkklokken zijn inderdaad wel irritant ja. Voor de rest wel aan te raden!
          Gereisd anders in juli 2005

Fam Verdonk, 26-12-2004

voor de tweede keer bij john mari geweest.george is super vriendelijk voor kinderen,ook de rest van het pers is vriendelijk.zwembad is schoon en netjes,net als de kamers.Aangezien wij zelf goed met george kunnen opschieten gaan wij in 2005 weeeer naar john mari.
            Gereisd anders in december 2004

Arjan en Rebekka Nouwen, 29-9-2004

We komen net terug van 15 dagen John Mari. Het was een prima appartement. We hadden een twee-kamer appartement. De weg ernaar toe was inderdaad erg steil, maar dat went wel. Het zwembad vonden we prima. Het was goed schoon. Het appartement vonden wij erg gezellig en hebben vaak op het balkon gezeten. In de gids stond dat er 2x per week werd schoongemaakt, maar bij ons was het zelfs 3x per week. Prima te doen.

De manager was wel wat stug, maar als 'ie je eenmaal een beetje kende, viel het erg mee. We hebben gewoon leuk met hem zitten lachen.

Wij vinden John Mari een echte aanrader

Gereisd anders in september 2004

Fam. A. van Dijk, 19-8-2004

Onze eerste indruk was goed, de appartementen zijn ruim en goed. Het zwembad ziet er ook goed uit. De behoorlijk hellende weg naar boven is, voor de wat jongere mensen, goed te doen. Heb je last van knieen, benen e.d. absoluut niet doen. Wat echt een verschrikking is, is de "manager" een zeer nukkige man die op geen enkele manier enige toenadering zoekt, en voor de andere vrouw is elke stap te veel en ook zeer onvriendelijk.Van kinderen moeten ze al helemaal niets hebben, onze kinderen waren doodsbang voor hem. De schoonmaak van de kamers is slecht. Het appartement ligt midden in een woonwijk en is vooral 's avonds erg lawaaierig en de kerkklokken behoorlijk luid.Wij zijn reeds 10 keer op Kreta geweest maar gaan absoluut niet weer naar John-Mari
                Gereisd anders in augustus 2004

louise, 3-6-2004

Vre-se-lijk slecht. Zo smerig dat wij geklaagd hebben bij de reisleiding nadat we zelf de boel hadden ontsmet met chloor. We hebben voor het eerst in ons leven thuis een brief geschreven naar de touroperator. We kregen zelfs geld terug omdat het zo ontzettend smerig was (ons bad was met de toiletborstel schoongemaakt !!!!). Die kerkklokken boeiden ons niet, die hebben we thuis ook. Onvriendelijk, ongezellig, en bovenal ontzettend goor. 's Avonds konden wij op het balkon geen gesprek voeren boven de spelende kinderen uit. We hadden onze twijfels als toen we boekten, hadden we toen maar van deze site geweten, dan hadden we ons gevoel gevolgd. Ik kan het echt niemand aanraden (het zwembad hebben we gezien de hygiënische omstandigheden niet eens geprobeerd)
                  Gereisd anders in juni 2004

Tineke, 13-5-2004

Een prima ruim appartement,3x schoon bedlinnen in 1 week, centrale ligging.

10 minuten wandelen naar de oude stad.

Kerkklokken waren wel hard, maar van zeer korte duur.School met voetbalveldje naast het gebouw, maar hier hadden we geen overlast van.

Wij vonden de Griekse eigenaar een zeer vriendelijke man. Er was ook een nederlands sprekende medewerkster aanwezig.Vanuit het centrum kon je op 2 manieren bij het app. komen. Linksom was minder steil en goed te doen.Prima vakantie gehad.

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement John-Mari in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement John-Mari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement John-Mari scoort een 7.07 uit 10 op basis van 14 reviews.