Appartement Ilian Beach ***

9,4

59 reviews over Appartement Ilian Beach in het Nederlands

goed appartement

klaas, 19-9-2017

bedden zijn erg goed schoonmaak elke dag behalve zondag uitstekend personeel en goede service mooi strand 2 x standbed en parasol voor 5 euro aanbevolen restaurant 1 + 1 aankomst om 23.30 restaurant was al dicht cafe was nog open de leuke dame achter de bar maakte toast voor ons heerlijk eten en Brinks dark bier
Gereisd met partner in september 2017

Super!

M&M, 15-9-2017

Heerlijke vakantie gehad in Illian Beach. De appartementen liggen aan een mooi zwembad en direct aan het strand. Voor mensen die van het strand houden is dit een perfecte plek om te genieten. De lunch die je kan bestellen is erg lekker en komt Ilias aan je bedje brengen. Wij waren dan ook erg te spreken over Ilias die al onze vragen kon beantwoorden en echt het gevoel van vakantie gaf! De volgende keer zouden wij alleen geen 2 kamer appartement (zonder zeezicht) meer boeken. je zit weg gestopt en je hebt geen uitzicht. De studio's liggen mooier. De kamer was wel super schoon. Al met al een top vakantie!
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk!

Saskia van Steenveldt, 28-8-2017

Heerlijke accommodatie, prachtige en ideale ligging, mooi gras en planten. En zeer vriendelijk personeel. Hebt appartment is basic zoals op de foto's maar echt prima en super schoon. Ook fijne bedden, heerlijk zwembad en gezellige sfeer. Geen negatieve punten kunnen vinden. Ik vind dit echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

geweldig

jan en ester, 5-8-2017

weinig kleren mee . zwemkleren en kleren voor de dag zijn genoeg

zeer schoon!! super aardige mensen , familiebedrijf en dat is goed!!

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi, maar er zijn verbeterpunten

N, 30-7-2017

Verzorgd, rustig gelegen appartementencomplex. Direct aan zee en met zwembad.

Echter niet alle appartementen liggen even mooi, en je bent haast verplicht een airco te nemen i.v.m. de ligging en het ontbreken van een hor in de meeste appartementen. In de 2 kamer appartementen moet er €12,-(!!) per dag worden betaald, daar hier 2 airco's hangen.

Op het strand zijn de ligbedden en parasols voor de eigen gasten niet gratis (in tegenstelling tot veel omliggende complexen).

Bijkomende kosten kunnen dus aardig oplopen, de poolbar is (op het eten na) niet echt goedkoop.

Het complex ligt zelf rustig, lawaai wordt vooral veroorzaakt door de Griekse gasten/familieleden; ook op de parkeerplaats is van vroeg tot laat door aankomende/vertrekkende gasten en leveranciers wel behoorlijk veel geluid.

Het feit dat op Maria na, het personeel zo goed als geen Engels spreekt is ook jammer.

Met zulke waarderingen moet je scherp blijven, en niet denken dat de gasten vanzelf wel hierop afkomen.

NB) 's Nachts is er niemand aanwezig op het complex.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super locatie

Conny van der laan korver, 17-6-2017

Iliana beach heeft een schitterende ligging aan zee, complex word goed onderhouden en is echt schoon en netjes. De accomodatie klopt helemaal met de advertentie
Gereisd met partner in juni 2017

Topper

Piet Groenendijk, 6-5-2017

Echt een aanrader deze appartementen worden door een familie gerund en dat doen ze echt met liefde, hier kom je echt tot rust
Gereisd met partner in mei 2017

Nog eens nagenieten....

Wil verbraak, 17-9-2016

Omdat we in mei 2015 met ons complete gezin zo'n geweldige vakantie hadden gehad bij Ilian Beach wilden we dat in 2016 met ons tweetjes nog wel eens dunnetjes overdoen.

Mijn vrouw was door een aandoening aan haar rechterbeen niet erg mobiel, maar de geweldige zorg, belangstelling en weldadige rust bij Ilian Beach en de medewerkers daar zorgden voor opnieuw een heerlijke vakantie. Voor mijzelf waren wandeltochten naar en door Rethymnon mogelijkheden om eens lekker actief bezig te zijn. Samen gingen we met de bus op stap, naar Rethymnon, maar ook naar familie in Agia Galini. Opnieuw een fantastische vakantie. Zozeer dat we in oktober van dit jaar nog eens even gaan nagenieten daar!!!

Gereisd met partner in juni 2016

derde keer en weer......top !

Annemie en Sjef, 7-9-2016

ligging en onderhoud van de studio,s is perfect.........vriendelijke eigenaren......en ook de rest van het personeel is 100%.

Voordeel is de rustige ligging ,wil je toch de drukte dan loop je zo over de boulevard naar het levendige centrum....

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige vakantieplek

Fam. Ghafour, 23-8-2016

Wat hebben we genoten in Ilian beach app.

Goede ligging, we hadden een studio, ruim genoeg voor 3 pers. en écht zeer schoon, balkon met zij-zeezicht, mooie aangelegde tuin, schoon rustig zwembad, met voldoende ligbedjes, over het grasveld met palmbomen meteen aan het strand.

Een klein stukje lopen naar de boulevard, die je in ongeveer dan in 3 kwartiertjes naarhet gezellige Rethymnon voert.

S'avonds heerlijk uit eten bij 1+1.

We hadden 3 dagen een auto gehuurd (130€ Hoogseizoen) een nissan micra.

Veel gezien en ondernomen, heb je vragen ga naar Maria op de hoek bij restaurant 1+1 ze heeft een travel agency, zij regeld alle vervoer van bus tot auto en ze weet mooie wandelwegen, bv naar Mily.

En als je dan tegen de avond weer in jou studio komt heeft Maria alles netjes gepoetst en de bedden opgemaakt.

Wij kunnen app Iian beach aan iedereen aanbevelen, niet twijfelen gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ilian Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilian Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilian Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ilian Beach scoort een 9.36 uit 10 op basis van 61 reviews.