Appartement Harriet ***

Harriet
7,2

6 reviews over Appartement Harriet in het Nederlands

Maartje, Ronald en Luuk, 1-7-2007

Wij (2 volwassenen en een 2-jarige peuter) zijn net terug van een goede vakantie in Mokatis Village. Wij zaten in het Trefon gebouw. De ligging is perfect. Dichtbij het strand en zwembad voor de deur. Bloementuin rondom Trefon is zeer mooi. Minpuntje was het appartement in het Trefon gebouw. Het appartement was vrij klein, zeer kleine woonkamer en 2 woonlagen verbonden door een lange steile trap wat natuurlijk niet handig is met een ondernemend kind. Weinig geluidsoverlast. Leuke bbq avonden en aardig personeel. Wellicht komen wij nog eens terug naar dit plekje.
    Gereisd anders in juli 2007

Irene, 23-6-2007

We hadden Harriët geboekt maar kwamen in Bueno terecht.Volgens mij maakt het niet uit wat je bij Motakis boekt ze plaatsen je waar wat vrij is.In ons geval viel het goed uit we zaten aan de achterkant.Aan de wegkant zou ik niet willen zitten,want de bar is tot laat open met alle geluiden van dien.Om 4u 's morgensvroeg komt de vuilnisman en dat gaat ook niet geluidloos.Ons app.had goede bedden maar het was absoluut niet schoon De ijskast hebben we opnieuw laten schoonmaken.De dagelijkse schoonmaak is ook een wasse neus.Een bezem,een dweiltje en het was klaar.De mensen zijn wel heel erg aardig. Het onbijt was redelijk.De enige variatie die er was,dat je de ene dag een gekookt ei had,dan een spiegelei en de dag daarop een roerei.Voor de rest niet veel variatie.Al met al hebben we 8 fijne dagen gehad,want wat zit je nu in je appartement.Het strand was dichtbij en we hadden prachtig weer.
      Gereisd anders in juni 2007

Mark,Elly en Jaimy, 3-9-2006

Wij zijn twee weken in Harriet geweest en hebben vreselijk genoten.Service is prima,mensen zijn erg aardig en behulpzaam en ons appartement was net de hoofdprijs in een loterij.Achter de appartementen Harriet staat een nieuw gebouw met een zwembad achter deze appartementen en daar zaten wij dus met zn drietjes.Ons achterterras liep over in het zwembad en 's avonds,met verlichte lampen in het bad,waanden we ons in de serie "Dynasty".Appartement zeer ruim en alles schoon en nieuw.Eten in het plaatsje ook erg gezellig en goed.Kortom een top vakantie,voor 6 euro zit je met de taxi in Rethymnon,een hele leuke stad met een mooi oud gedeelte en een heerlijk zandstrand.Negatieve verhalen over Motakis Village worden waarschijnlijk geschreven door mensen die in het dagelijkse leven al negatief zijn en altijd wel wat te zeuren hebben.
        Gereisd anders in september 2006

Fam. Gruiters, 9-5-2006

We zaten in het mooie Trefon, met veel bloemen op 70 m van strand en (extra)zwembad. Groot schoon appartement, badkamer wat gedateerd, iedere 2 dagen schone handdoeken,zeezicht,groot balkon (4-pers.app.), ontbijtbuffet ruim voldoende. Hulpvaardige manager en hostess. Enige minpunt: keiharde bedden, 2.pers.bed smal/dekentjes. Complex heeft goede indruk gemaakt.
          Gereisd anders in mei 2006

graagopreis, 4-10-2005

Harriet is onderdeel van Motakis Village. Als je dit boekt via Touroperator, zoals wij hebben gedaan, kun je in een van de andere appartementencomplexen terecht komen en da's misschien maar goed ook. Harriet zag er nog het minste uit; ik zou kiezen voor Bueno of gewoon helemaal niet voor MV of Platanes. Kreta heeft zoveel meer te bieden. Voor verdere info kijk bij Motakis Village.
            Gereisd anders in oktober 2005

de Jong, 27-4-2005

Mooi appartement, vriendelijke bediening, aardige mensen, schoon, mooie omgeving. Een aanrader dus!
              Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Harriet in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Harriet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Harriet scoort een 7.17 uit 10 op basis van 6 reviews.