Hotel Golden Sand *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Sand bij:

3 reviews over Hotel Golden Sand in het Nederlands

Gelukkig maar 4 dagen

kastanjeboom, 28-4-2013

We waren gelukkig maar voor 4 nachten (en dan verder Kreta door). Hotel is wel mooi, kamers netjes. We hadden een kamer achtreraan, maar wie vooraan slaapt zit vlakbij de grote baan. Zwembad ruim en aangenaam. Directe toegang tot het strand.

Eten is echt geen 5 sterren waard. Bijna steeds quasi hetzelfde. Bediening is een ramp. Personeel doet zijn best maar is onderbezet en niet opgeleid.

We hoorden van Belgen die er al 14 dagen waren dat ze 14 dagen hetzelfde gegeten hebben...

Snacks aan het zwembad stellen weinig voor.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

niet voor om naar terug te gaan

l breur, 26-8-2012

het hotel ziet er wel verzorgd uit het, uit zicht is goed de ruimte bij het zwembad is ruimschoots en je hoef niet te vechten voor een ligbed. in de buurt van het hotel 2 restaurants en 2 winkeltjes die door de crisis niet echt veel te bieden hebben zeg gerust maar niks. het personeel is redelijk en doet zijn best maar doordat ze met te weinig zijn kunnen ze het niet aan het hotel is zeker niet zijn prijs waard. het eten is echt niet wat je van een 4 sterren hotel verwacht de kamers zijn oke met wel hele harde bedden en doordat er later een stuk aangebouwd is hebben sommigge kamers uitzicht op een muur. de kamers worden elke dag schoon gemaakt maar niet echt geweldig veel zand en andermans haren.
Gereisd met partner in augustus 2012

Teleurstellend

Michel, 5-6-2012

Op eerste zicht een mooi hotel met mooie kamers. Hotel staat in een rustige omgeving direct aan het strand. Er wordt iedere dag schoongemaakt en je krijgt schone handdoeken. Echter de service van het personeel was matig. Het eten was praktisch iedere dag van hetzelfde en absoluut geen vijf sterren waard, hetgeen wat aan drinken werd aangeboden was aangelengd. De eerste morgen zagen we inplaats van de geboekte kamer met zeezicht, de muur van de eetzaal. Dit werd dan weer netjes opgelost en kregen we een kamer met zeezicht. In de brochure staat deze later gebouwde eetzaal niet op de foto's. Ook is er geen wifi in het hele hotel zoals vermeld maar alleen bij de main bar. De vermelde animatie was er ook niet.

Al met al was dit een hotel waar wij niet meer terug zullen komen, geen vijf maar drie sterren hotel.

Gereisd met partner in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Sand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Sand in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Sand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Sand scoort een 4.5 uit 10 op basis van 4 reviews.