Hotel Georgianna ***

4,7

Matig

3 reviews over Hotel Georgianna in het Nederlands

Maria, 12-4-2005

Was nooit zo geweldig,ik vond het gewoon eng in de "kelder" waar ik sliep maar goed nieuws! Het hele hotel is opgeknapt en is nu 10x beter! De ligging is natuurlijk fantastisch, pal aan het strand. Voor iedereen die gaat wel 1 tip neem waterschientjes mee als je niet tegen kiezelsteentjes kan. ;-)
Gereisd anders in april 2005

Daphne, 15-9-2004

Hotelkamer netjes schoon, wel erg gehorig zeker op de Griekse avond. Hotel is wel aan renovatie toe. Verder vriendelijk personeel, maar ontbijten en dineren in het soutterain?! Verder is kwaliteit van het eten verschillend, 1x was het naar onze smaak niets, je kunt uit 5 shaving dishes iets kiezen. Een kakkerlak gezien, maar niet op kamer. Vraag bij boeking naar voorkeur zeezicht! Voor deze prijs goed te doen.
Gereisd anders in september 2004

Lia, 3-9-2004

Een heel slecht hotel. Onze kamer was vies toen we aankwamen. We hebben direct een fles bleekwater gekocht om de toilet en douche schoon te maken. We hebben andere Nederlandse gasten gesproken en die hadden grote kakkerlakken op de kamer! Eten in een kelder zonder daglicht?! Schandalig om mensen onder te brengen in zo'n accomodatie! Wij zijn op ons verzoek naar een andere accomodatie gegaan.

Kakkerlakken en wij gaan niet goed samen!

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Georgianna in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Georgianna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Georgianna scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.