Appartement Esperia Beach ***

Appartement Esperia Beach
Esperia Beach
7,8

33 reviews over Appartement Esperia Beach in het Nederlands

Voor ons een heerlijke plaats.

J.J.Verhaar, 16-6-2015

Uitzicht op zee prachtig. Op ons balkon genoten van de zonnsodergangen. Kamer prima,elke dag schoon gemaakt en nieuw beddengoed plus schone handdoeken.

Personeel aardig en behulpzaam.ontbijt goed, hoewel minder dan voorgaande jaren .als strandliefhebbers een fijne locatie.

Wij hebben er inmiddels 5 jaar doorgebracht en hopen er volgend jaar weer te zijn.

Gereisd met partner in juni 2015

Jammer van het slechte ontbijt

Zikko, 19-10-2014

De kamer was in orde. De badkamer vrij klein maar geen klagen over behalve de losliggende wc-bril. De kamer werd zeer goed schoon gehouden en we kregen ook vaker schone handdoeken dan we nodig vonden. Complimenten voor house-keeping. Het ontbijt (tussen 8 en 10) is ronduit slecht. Dagelijks wel een vies kopje opzij gezet. Koffie was koud en wordt dan eenvoudig verhit tot het kookt. Waarschijnlijk hierdoor was de koffie enorm sterk en niet te drinken. Wij hadden de indruk dat het niet vers was, wordt koffie elke dag opgewarmd? Na 2 keer hebben we dan ook geen koffie meer gedronken. Verder mierzoete ranja-achtige sapjes verkrijgbaar. Elke dag was er 1 warm onderdeel (roerei of gebakken ei). Dit werd in een warmhoudbak gedaan maar die bak werd niet verwarmd. De warmte van het gerecht condenseert tegen het koude deksel waardoor er plasjes water in de bak komt te staan. Wel redelijke keuze in muesli-producten voor in de griekse yoghurt. Keuze uit 2 soorten vleeswaren en 1 soort kaas.
        Gereisd met partner in oktober 2014

slechte prijs/kwaliteitverhouding

J. Havinga, 6-8-2014

De accomodatie ligt gunstig t.o.v. het strand. Helaas is het uitzicht op een regelmatig drukke taxistandplaats en vuilcontainers een tegenvaller.

's Nachts maakt de koelkast van de bar lawaai en is er ook veel (verkeer)(muziek van de bar) lawaai.

Het zwembad wordt niet/slecht schoongehouden.

Paspoorten liggen voor het grijpen in een vaak onbemande receptie die direct aan een doorgaande weg ligt.

Ik heb de eigenaar hierop aangesproken en reageert zeer onprofessioneel. De communicatieve vaardigheden van de eigenaar zijn in het algemeen onvoldoende en dat leverde irritaties op tijdens ons verblijf.

Tijdens het wisselen van beddengoed is een t-shirt verdwenen. Ik heb dit gemeld bij de eigenaar. Verder niets meer van gehoord...

De vrouw achter de bar en schoonmaakster begrepen wel wat 'klantgericht' werken is.

Dit appartement biedt tegen betaling een kamer en faciliteiten. Sfeer en gastvrijheid ontbreken.

Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Esperia Beach bij:

Viel erg tegen, nog niet eerder zo gehad

Claudia Roben, 16-6-2014

Ontbijt erg slecht: droog brood, verdunde koffie, joghurt niet lekker, eenzijdig.

IJsjes zacht, wordt overal op bezuinigd. Uitzicht op taxi's en vuilcontainers.

Geen restaurant. Vlekken in lakens en handdoeken.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Freddy, 11-6-2014

Esperia Beach is een leuk appartement in haar prijsklasse.

Eigenaar Nick en zijn kinderen zijn vriendelijk en behulpzaam, en als je iets vraagt, regelen ze het ook meteen.

We vinden wel dat Nick veel meer kan doen aan de uitstraling en de gezelligheid van het horeca en terras gedeelte.

Pluspunten:

Goede schoonmaak

Airco gratis

Redelijk ontbijt

Bediening, met name Irine, spontaan en behulpzaam

Nette kamers

Straat over steken en je staat op het strand

Minpunten:

Zeer kleine badkamer (in ons appartement)

Ongezellig horeca gedeelte en terras

Ruimte rond zwembad zeer beperkt

Taxi standplaats aan de overkant van de straat, dus weinig privacy op balkon en in je kamer

Conclusie is: leuk appartement in haar prijsklasse maar er kan nog best wat verbeterd worden.

We hopen dat dit gebeurt dan komen we zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijk appartement voor een nette prijs

wilja, 23-5-2014

Appartement Esperia Beach*** ligt aan het strand dat gerund wordt door een Griekse familie. Het heeft slechts 16 kamers, maar daarom is de persoonlijke service van de mensen die er werken goed te merken. De eigenaar heeft nieuwe keukenapparatuur aangeschaft en de ruime kamers worden goed schoongemaakt. Het ontbijt is prima, er is keuze uit diverse soorten beleg (zoet en hartig), sap, koffie, thee, cake, yoghurt en fruit. Ondanks dat het appartement buiten het centrum van Rethymnon ligt, zijn er in de directe omgeving genoeg restaurants om te eten of af te halen. Er worden geen extra kosten berekend voor de airconditioning. Die hadden wij ook niet nodig voor deze periode van het jaar. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Geen luxe appartementen, maar wel erg netjes en schoon.
        Gereisd met partner in mei 2014

Top appartement op mooie lokatie!

mariette, 28-5-2013

Wij zijn net terug van een heerlijk weekje Kreta met verblijf in Esperia Beach! We hebben het er super gehad, heel aardige eigenaar Nick en medewerkers die alles voor je doen om het naar je zin te maken. Elke ochtend lekker ontbijtje met zeezicht! Kamers elke dag goed schoongemaakt, prima bedden, hele goede douche. Prima ligging appartement, je steekt de weg over en je zit op het strand! Kleinschalig app. complex maar daarom juist zo leuk! We komen hier zeker nog eens terug!
        Gereisd met partner in mei 2013

prima accomodatie, centraal gelegen.

Wil en Trees, 26-5-2013

Ontspannen en vriendeljk personeel.

Goed en relaxed ontbijt, goed om te onthaasten.

Prima uitzicht, branding van de zee te horen en verder geen container of vrachtwagen overlast.

20 minuten lopen naar centrum goed te doen.

Gereisd met partner in mei 2013

hele mooie locatie.

fam. linthorst, 8-5-2013

Esperia Beach is ons uitstekend bevallen. Heel vriendelijk personeel en eigenaar.Heerlijk ontbijt. Appartement wordt elke dag schoongemaakt. Superschoon en heerlijke bedden. Boven en beneden airco, dus prima slapen. Geen lawaai in de nacht buiten. Gewoon super. Echt een aanrader.
        Gereisd met partner in april 2013

Super locatie voor echte ontspanning

Ans - Hans en Esther Martens, 21-8-2012

Esperia Beach is een kleinschalig appartementencomplex.

Bij aankomst voel je je er direct thuis.

De appartementen zijn ruim en zeer schoon.

Leuke en gezellige bar met goede lunchgerechten.

Strand ligt direct tegenover het appartement. Met eigen ligbedden en parasol.

De eigenaar Nick en barman Mario zijn geweldige mensen en doen er alles aan om het verblijf zo plezierig mogelijk te maken en staan altijd voor je klaar. Dit geld tevens ook voor de andere personeels leden.

De omgeving is rustig, maar alles is bij de hand, zoals winkels restaurants etc.

Voor wat meer drukte neem je de taxi voor het appartement naar het centrum.

Dit is 5 minuten rijden. Hier vindt je scala aan winkels en restaurants.

De bevolking is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er goed.

Kortom wie van een gezellige en niet- opdringerige atmosfeer houd is dit een aanrader.

Wij danken Nick, Mario, Maria en de huishoudelijke hulp voor een geweldige vakantie en wensen hun veel succes toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Esperia Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Esperia Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Esperia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Esperia Beach scoort een 7.82 uit 10 op basis van 35 reviews.