Appartement Elina ***

7,1

7 reviews over Appartement Elina in het Nederlands

Prima

Annejet, 21-8-2012

wij verbleven 12 dagen in hotel/appartement Elina. wij hadden een appartement en het was allemaal prima! jammer dat de airco tegen betaling was en dat deze airco het boven bijna niet koud kreeg! het personeel was bijzonder vriendelijk en de ligging was uitstekend! verder was het appartement erg schoon en zag het er netjes uit. het beddengoed werd 3 x verschoond in deze 2 dagen en we hadden ongeveer elke dag schone handdoeken. we hebben 1 keer ontbeten in het hotel, dit is echt geen aanrader. verder was het allemaal prima en hebben we 12 leuke dagen gehad!!
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Prima!

sandra, 6-8-2012

Het was er super schoon en erg dichtbij strand,restaurants,supermarkten,apothekenen banken enz. Kortom alles wat je nodig hebt was om de hoek. Het was een prima en ruime appartement en we hebben totaal geen geluidsoverlast gehad.Het personeel is super vriendelijk. Kortom een prima plek voor een leuke vakantie! Echter is het zwembad erg klein dus voor kinderen is er weinig te beleven maar het strand is om de hoek. Het restaurant voor het ontbijt zag er niet bijzonder uit dus hebben wij gekozen om gebruik te maken van alle facaliteiten om de hoek(bakker enz)
Gereisd met vrienden in juli 2012

prettig appartement.

Brigitte, 30-7-2008

Wij zijn inmiddels 2x bij Elina geweest, voor het zwembad hoef je niet te gaan, maar de straat uit en je hebt een heerlijk strand tot je beschikking. Appartementen zijn prima in orde personeel super vriendelijk. Absoluut geen last van de verkeersdrukte, zowel niet op het balkon als binnen! Het enige dat jammer is is dat er en internet cafe gevestigd is wat bij onze 1e x niet zo was waardoor het terras wat minder gezellig was! Gelukkig mag er gerookt worden (en rook stijgt op en komt niet onder een deur door!) Wij vinden het wel een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2008

Patricia, 4-1-2008

Appartementen Elina staat aan een druk kruispunt. Je had geen last van het lawaai, je kon elkaar prima verstaan op het balkon. Als je de schuifdeur dicht deed was het binnen zo goed als stil. Het appartement was superschoon. Nadeel was dat er veel in het gebouw werd gerookt. De sigarettenstank kwam onder de deur door. Wij legden 's avonds altijd een deken voor de deur. De eetzaal was buiten op het binnenplaatsje bij het piepkleine zwembadje, onder een overkapping. Hier stonden niet meer dan drie tafeltjes. Het ontbijt was elke ochtend hetzelfde: ham, kaas, een ei, jam en honing. Pas vers brood als het vorige op was. De eigenaars en de drie medewerkers zijn zeer vriendelijk. Het strand en winkelboulevard lag aan het einde van de straat, ongeveer 5 minuten lopen.

Het oude centrum was ongeveer 15 minuten lopen. Prima te doen.

Gereisd met partner in januari 2008

Roos en Jonathan, 28-3-2007

Wij zaten op de tweede etage aan de zijkant van het complex en hebben twee weken lang zeer slecht geslapen. Door de warmte moesten we met de deuren open slapen wat in dit complex onmogelijk is. Wij hebben met oordopjes geslapen en zelfs daar hoorde we het verkeer doorheen. Toeterende auto's en bussen zorgde ervoor dat wij tijdens ons ontbijt elkaar niet konden verstaan.

Wij zijn een jong stel dus zijn erg veel gewend wat dit betreft.

In dit complex is geen sprake van een zwembad met ligterras/bedden. Dit staat wel in de gids maar in het zwembad past met moeite een luchtbed en het is ingebouwd door vier muren (geen zon dus).

Het appartement ligt niet ver van het strand maar zeker niet in het centrum. Vanaf het appartement is het zeker nog 20 minuten lopen voordat je in het echte centrum bent.

Kortom: Wij raden dit appartement zeker af, helemaal voor de prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd anders in maart 2007

Anouk, 13-9-2006

Appartement Elina is zeer gunstig gelegen. Het ligt dicht bij het strand en vlak bij het centrum / boulevard.

Het appartement was zeer ruim en werd goed schoongemaakt.

Het ligt wel aan een drukke weg, maar hier hadden wij geen last van in ons appartement. Wij zaten op de eerste verdieping. Als we op het balkon zaten konden we elkaar goed verstaan en binnen in het appartement had je helemaal geen geluidsoverlast van het verkeer.

Wat ons betreft, een goed appartement!

Gereisd anders in september 2006

jack en anneke, 16-2-2006

voor alle duidelijkheid:elina is een apartementencomplex.

het is gelegen op het drukste verkeerskruispunt van de stad, waar al het plaatselijk verkeer incl. bussen langskomen.het is dus verschrikkelijk luidruchtig en geeft erg veel geluidsoverlast. zittend op het balkon{3e verdieping] is het niet mogelijk normaal met elkaar te praten.wij zaten hier in oktober, dus buiten het seizoen.

dit is belangrijk om te weten voor een ieder die daar naar toe gaat.

ligt t.o van strand en centrum prima gelegen. er wordt goed schoongemaakt,vriendelijke eigenaars.

ruime app, maar enigzins gedateerd

Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elina in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elina scoort een 7.11 uit 10 op basis van 7 reviews.