1 review over Appartement Dominica in het Nederlands

zeer fijne ligging

mariska, 5-10-2014

Heerlijk rustig compex maar wel van alles in de directe omgeving, restaurants, bakker, supermarkt allemaal op loop afstand. Super vriendelijke eigenaars. Wandelen naar Rethymnon over de boulevard vonden wij erg gezellig om te doen, ongeveer 45 minuten en met taxi voor 5 euro in een paar minuten. Strand direct aan complex, je hoeft geen drukke weg over. Wij hadden een zeer ruime kamer. Zwembad klein maar heerlijk rustig en schoon, altijd bedjes bij het zwembad beschikbaar. Wij hebben er 2 heerlijke weken gehad en zouden graag nog een keer terug gaan.
Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dominica in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dominica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dominica scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.