7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Castello Bianco bij :

14 reviews over Appartement Castello Bianco in het Nederlands

Leuk hotel met vriendelijke personeel.

Maresa, 5-8-2017

Een kleinschalig hotel. Appartementen zien er prima uit. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De douche is wat minder. Erg verouderd. Water stond bij ons een keer tot de keuken. Het personeel is erg aardig. Doen alles om het naar je zin te maken. Zelfs toen we in de ochtend moesten uitchecken kregen we in de avond nog een kamer om te douchen en om te kleden voor het vertrek. Toen de bus kwam, kwamen ze ons zelfs uitzwaaien en een prettige reis wensen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Helaas de drukke doorgaande weg.

Wim, 26-6-2017

Mooi gerenoveerd appartement. Vriendelijke medewerkers. Een ideaal plaatje, maar langs het appartement loopt een zeer drukke doorgaande weg met 24 uur zwaar verkeer. Deze weg is helaas door het hele appartementengebouw te horen. En zeker in de kamers die recht op deze weg uitkijken heb je geen moment rust. Buiten deze weg alleen maar lof.
Gereisd met partner in juni 2017

Leuk, verzorgd appartement vlakbij Rethymnon!

Mark, 20-11-2009

Midden in de zomer geboekt via Jiba!

Toen we aankwamen moesten we wel even slikken.. Het ligt namelijk heel dicht aan de snelweg. En tot onze teleurstelling hadden we ook nog eens een appartement, waarvan het balkon met uitzicht op diezelfde snelweg.

Toch hebben we hier weinig van gemerkt en een heerlijke vakantie gehad.

Goed zwembad, nog geen 5 min. lopen tot het strand (tunneltje onder snelweg door), hele goede service, personeel altijd vrolijk en tot alles bereid, Lidl om de hoek en een heleboel lekkere restaurants in de buurt (goed, voor weinig!) Aanrader: 'Remember'! (pizza's, Nederlandse eigenaar!)

Het plaatsje Platanes waar dit appartementencomplex ligt, ligt net buiten Rethymnon. Het is best rustig maar wel toeristisch, zeker als je kijkt naar het naastgelegen dorpje Adelianos Kampos. Je vindt daar een heleboel souvenir winkeltjes. Deze afstand is te lopen.

Verder is Rethymnon een geweldig mooie stad! HEEL makkelijk met de bus te bereiken.. Kreta heeft ons verrast!

Gereisd met partner in juli 2008

Prima Appartement als je geen hoge eisen hebt

Myra, 3-6-2009

ben hier met 13 man geweest in sseptember 2008. Hele vriendelijke mensen, we waren in de vakantie 5 jaar getrouwd en onze kamer was mooi versierd we kregen zelf een fles champagne en een heerlijke taart!!! Muziek stond niet te hard. Als je ziet wat je betaald voor 15 dagen mag je toch niet te veel zeuren over wat je daar krijgt zoasls ik al veel heb gelezen. Het is maar wat je eisen zijn. Je komt er over het algemeen toch alleen om te slapen en verder ben je op pad om wat van het eiland te zien!!!!!
    Gereisd met vrienden in juni 2009

eenvoudig en simpel, maar oke

w van cappellen, 25-9-2008

al het broodnodige is aanwezig, appartement was ruim, keuken is eenvoudig, maar voldoende, douche klein maar oke. Het is alleen jammer dat de eerste rij appartementen vlak aan de snelweg liggen, dus nogal wat geluidsoverlast, welke snachts echter geen problemen op leverde.

Het onbijt is eenvoudig, iedere dag hetzelfde, maar voor mij oke. Personeel en eigenaar is vriendelijk behulpzaam.

Afstand tot aan centrum is makkelijk aan te lopen, een paar honderd meter, net zoals het strand wat ongeveer 500 meter is.

Al met al is de prijs kwaliteit verhouding oke, en heb ik niets te klagen gehad.

Voor mensen die alleen maar in het complex willen blijven is het geen aanrader, echter in vergelijking met andere complexen die ik gezien heb aldaar, ben je hier niet slecht af.

Gereisd met partner in september 2008

Oké

Sandra van Geenen, 20-8-2008

1,5 uur rijden vanaf vliegveld Chania. Het is een vrij simpel appartement vlakbij de snelweg. Het strand ligt niet ver van het appartement. De muziek stond wat hard de eerste dag maar toen daar iets van gezegd werd ging het geluid zachter. Om 01.00 uur ging de muziek meestal uit. Appartement werd goed schoongemaakt maar schone handdoeken hebben wij helaas maar 1 keer mogen ontvangen. Er is weinig bestek en er zijn weinig pannen om mee te koken. Het personeel is aardig, vooral de manager is erg behulpzaam Het ontbijt is wel goed. Elke dag vers brood, ham, kaas, jam, honing, cake, je kunt brood roosteren, er is thee en koffie, er is jus d'orange maar dat is net limonade, ook is er melk en zijn er cornflakes, af en toe werd er een ei gebakken of gekookt. Allemaal prima om de dag mee te beginnen. Disco's zitten er niet veel in de buurt maar je kunt met de taxi naar Rethymnon, dat is 7 euro.
    Gereisd met vrienden in augustus 2008

mw. janssens, 2-8-2008

kamers ruim, ligging belabberd aan snelweg met veel verkeer, van 'smorgens vroeg tot 'savonds keiharde muziek schallend over het hele complex.
    Gereisd anders in augustus 2008

tonny en wim, 17-10-2007

Moet er nog een cruiseboot komen, vroegen wij ons af. Een énorm ontbijt- buffet alleen voor ons tweetjes.Goed complex (jammer ,dichtbij de autoweg kan op 't balkon lawaaig zijn.ff wennen) Alles goed schoongehouden.Fijn zwembad.Héel héel vriendelijk personeel.Op een middag kwamen we terug in ons appartement en zagen ons bed speciaal op gemaakt (zie de foto). Via tunneltje onder de weg door zo in het centrun en strand.
    Gereisd met partner in september 2007

Natalie, 10-9-2007

Nadat wij eerst in Constantin hadden gezeten gingen wij de 2de week van onze vakantie hier vieren. En wat een verschil. Hier waren de mensen aardig. Hier mocht je lawaai maken! Ook 's avonds laat nog in het zwembad spelen. Heerlijk. We hadden een 4 personenappartement een een studio en beiden zijn ons prima bevallen!

het enige nadeel is dat we gewend waren om 5 min van het centrum van rethymnon af te zitten, nu moet je voor circa 6 per taxi naar het centrum toe.

Als we een keer terug gaan, zan zeker hier!

Gereisd anders in augustus 2007

Ria, 14-8-2007

Leuke vakantie gehad op een fantastisch eiland.

De inrichting van de appartementen zijn wat achterhaald en zouden opgewaardeerd moeten worden. De leiding is erg vriendelijk. Korte afstanden tot het centrum en het strand.

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castello Bianco in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castello Bianco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Castello Bianco scoort een 7.58 uit 10 op basis van 14 reviews.