Appartement Bella Mare

Appartement Bella Mare
Bella Mare
7,5

126 reviews over Appartement Bella Mare in het Nederlands

klaar voor de renovatie, volgend jaar weer top

benno wittebrood, 2-9-2017

Wij waren voor de tweede maal bij Bella Mare en inderdaad het is allemaal een oude boel, het is wel goed schoon, heeft een zeer goede ligging en bedden en de mensen doen er alles voor je. Navraag aan de chef leerde dat hun ook hebben ingezien dat de appartementen verouderd zijn en dat er deze winter een complete renovatie van de kamers en het complex gaat plaats vinden. hopelijk zien we dit niet terug in de prijs volgend jaar want dan blijft dit een van de voordeligste plekken waar je kan zijn in het mooie rethymnon.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

erg simpel en verouderd appartement

E Jansen, 24-7-2017

Om te beginnen met het grootste pluspunt is de locatie. In 2 minuten lopen sta je op het strand en op de boulevard. Als je dan nog eens 10 minuten loopt sta je midden in het centrum van Rethymnon waar het vooral 's avonds erg gezellig is. Genoeg restaurants en barretjes waar je gezellig wat kunt eten en drinken.

Na hetzelfde appartement zullen wij niet meer teruggaan. Het appartement is simpel ingericht, airco kun je bij aankomst kopen, badkamer erg verouderd. Het douchegordijn zitten een aantal vlekken op, de toiletbril kon niet omhoog blijven staan en de toiletknop ging om de drie keer doorspoelen vastzitten. Wanneer wij dit melden bij de receptie word het snel gemaakt, maar zit vervolgens weer na een aantal keer doorspoelen vast. Dit was elke dag waar wij tegenaan liepen. Ook viel regelmatig de stroom eruit bij onze kamer, personeel erg behulpzaam en loopt gelijk mee om het er weer op te zetten. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk en er is 24 uur iemand bij de receptie aanwezig. Ook zit er een zwembadje bij, deze is niet heel groot, maar wel schoon. Prima om na een dagje strand nog even in te zitten. Wel is het in de zomer erg warm om bij het zwembad te liggen, omdat het tussen de gebouwen in ligt en hierdoor geen wind staat. Het appartement zelf, vonden wij niks bijzonders en best wel een beetje vies.

Gereisd met partner in juli 2017

mooie lokatie

dientje, 19-6-2017

Leuk appartementencomplex wat op internet niet zo goed overkomt, ze doen zichzelf tekort. Alles was gewoon goed, zeker een aanrader
Gereisd met partner in juni 2017

Prima prijs kwaliteitverhouding

A, 12-9-2016

De kamer was ruim, schoon en netjes.

De ligging is perfect. Je bent binnen een paar minuten in de oude stad en na een paar stappen sta je op het strand.

Verder is het personeel erg vriendelijk, op de oudere vrouw na.

Het ontbijt viel ons zwaar tegen. We hebben dit dan ook bij de reisleiding gemeld.

Voor de rest een prima hotel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Super genoten!!

Judith Senders, 12-8-2016

Bella mare, in 1 woord super!! Met twee kinderen daar geweest (5 en 7).Zwembad is super voor kinderen omdat ze er in een groot deel kunnen staan, gaat tot 1,60 meter.fijn dat het rond vijf uur in de schaduw ligt (nog 34 gr).Personeel vriendelijk en heel behulpzaam.Mijn kind was hard gevallen en er moest een dokter bijkomen.Dit werd meteen door de dames geregeld, ook een taxi kwam voorrijden en er werd vertaald.....erg fijn!!!!

Een goede dag kan er altijd vanaf, zelf natuurlijk ook wat zeggen want ze zien je niet altijd langslopen omdat de balie zo hoog is en ze er achter zitten.....

appartementen zijn ruim en heel erg schoon..Centrum is makkelijk te lopen, ook op slippers.Mijn zoontje van zeven liep dit zonder te klagen (15 min)Leuk centrum.strand op 30 meter.Zand en geen stenen in de zee.Je kan heel ver de zee in lopen en loopt geleidelijk af.Tot volgend jaar!! fam senders

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Aanrader

Yvonne, 8-8-2016

Bella Mare is een zeer prettig appartement met een geweldige ligging.

Dichtbij het strand, winkeltjes en restaurantjes.

Wandeling naar het oude centrum van Rethymnon via de boulevard in 10 minuten.

Kamers elke dag schoongemaakt en schone handdoeken (behalve op zondag)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goede locatie voor actieve vakantie

P. Beekmans, 3-9-2015

Hotel is prima. personeel heel aardig. kan altijd een woordje vanaf. kamer is sober, en hotel zelf weinig te doen. zwembad klein maar prima om even af te koelen. enige keren dat we in het hotel zijn geweest is om te slapen. overdag voldoende te doen in de omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2015

prima, schoon en ruim hotel!

benno wittebrood, 16-8-2015

Wij zijn voor de 3e keer naar Rethymno geweest en dit keer in hotel Bella Mare. Gezien de eerdere commentaren waren we op het ergste voorbereid qua ontvangst maar wat een onzin. Keihard werkende mensen die je dag en nacht vriendelijk te woord staan en helpen als je iets wilt weten. Altijd good morning of beter Kali mera, niets op aan te merken daar bij de balie. Het appartement zelf was brandschoon, zeer ruim en had naar Griekse maatstaven goede bedden. De badkamer was uiteraard na het douchen nat maar dat heb ik in 25 jaar nog niet anders meegemaakt. Wel zit er goede afwatering in de vloer en een centrale afzuiging in het plafond die het met 10 minuten weer droog maken. als je zelf wat vloerdoeken meeneem is het prima te doen. . Resume in mijn ogen een zeer goed verblijf op een mooie ligging qua strand, stad en winkels (supermarkt in de straat, bakker een straat verder aan de hoofdweg) waar als ik weer naar Rethymno ga ik zeker weer ga kijken of het vrij is.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Gaat wel

Sonja, 4-8-2015

App was goed netjes en vriendelijke schoonmakers

de mensen aan de balie sjacherijnig kan geen goede dag af

Zwembad was vies en te veel gloor

De bedden kei hard jammer .

Gereisd met partner in juni 2015

Prima hotel en zeer gastvrij

Marle, 6-8-2014

De ligging van het hotel is top! Tegenover het hotel is de zee en als je via touroperator boekt is het ook zeer ideaal als je vragen hebt, het touroperator kantoor is 1 straat verderop. Verder is het vlakbij de spar (1 straat verder) en andere winkeltjes. Je bent snel op de Boulevard richting het oude centrum. Ideaal. Er rijden ook veel taxi's voorbij.

Het hotel: Zeer nette, schone en ruime kamers, ik kan er niks slechts over zeggen behalve dat de bedden een beetje hard liggen.. Maarja dat is eenmaal anders in het buitenland, daar lig je niet op je auping bed.

Het personeel van het hotel is ook top! Ze zijn inderdaad niet veel op je gericht als je langsloopt .. maar toen wij onze vlucht hadden gemist (om bepaalde redenen) , hebben we 2 extra nachten in het hotel mogen blijven. Wat een gastvrijheid en service! Daar kan nog menig Nederlands hotel een puntje aan zuigen.

Dit hotel verdiend zeker een goede recensie.

Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bella Mare bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Mare in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bella Mare scoort een 7.51 uit 10 op basis van 127 reviews.