8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Bella Casita*** bij :

53 reviews over Appartement Bella Casita in het Nederlands

nooit meer

De meiden, 28-6-2017

Wij waren in het oude gedeelte . Er was een koffie kan ,maar geen filter (hebben dit zelf gekocht ) Geen koekenpan ,hebben dit aan Steef gevraagd en na 1 dag een gekregen . Airco deed het niet goed ,Doortrekknop van wc na een paar dagen ,deed het ook niet . Wel behulpzaam personeel Douche van een kleine vierkante meter . en meestal koud water . Ja wat moet ik nog meer zeggen Steef was erg stug . ander personeel niet . taverne in het dorpje zijn ook erg goed . Ook een bakker met elke dag vers brood . ( Wij hebben op onze kamer ontbeten Naar strand waren we zo dus dit is een pluspunt . Dag voor vertrek niemand zei wat we met de sleutels moesten doen ,aangezien we vroeg vertrokken . Dus afscheid was ver onder peil . Dit heb ik al mijn jaren nog zo niet meegemaakt . Ik verwacht echt geen super hotelkamer ,maar dit ,nee hier kom ik nooit meer
Gereisd met vrienden in juni 2017

niet meer

Henk, 20-6-2017

We komen al 25 jaar naar Griekenland, ontbijt was onder de Griekse maat, als je extra,s wilde b.v een gekookte ei of omelet moest je die bestellen.Wanneer het ontbijt achter de rug was kwamen ze nog eens met het ei.Onze superieur kamer was prima. Bij Bella Casita hangt geen Griekse sfeer, s.avonds veel geluid overlast van uit de bar soms tot .01.30 uur.

Het zwembad is niet bij het appartement maar aan het einde van de straat en is openbaar, het strand is prima en twee bedjes en een parasol is 5 euro.

Kijkend naar de overige recensies vinden wij de cijfers die gegeven worden naar ons inziens overgewaardeerd. wij herkennen ons daar niet in.

Mocht je een vakantie naar Bella Casita willen boeken, neem dan logies.

De Lidl is op zeer korte afstand, de broodjes zijn verser en je bent goedkoper uit.

Overigens komen de producten van het ontbijt van Bella Casita ook bij de Lidl vandaan.Jam,thee enz..

wij hadden half pension geboekt, hiervoor kregen wij diner kaartjes,geen lopend buffet, we kregen de keuze om te dineren bij Bella Casita of bij een Taverne aan de weg. we hebben allebei uitgeprobeerd, vervolgens de gehele vakantie bij de taverne aan de weg gedineerd, deze was prima en er was meer sfeer. Bij Bella Casita moesten we langer dan een uur wachten op het hoofd menu, dus ook hier traag in de bediening.

Er was niet altijd warm water en er syond niet veel druk op de douche.

Voor de rest een prima vakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustig, goed eten

Joycr, 19-9-2016

Voor het 2e keer dit jaar zijn we hier. Blijft voelen als thuiskomen. Nieuw deze zomer is het restaurant in het hotel. We hebben al op veel plekken gegeten, maar hier krijg je echt goed grieks eten in tegenstelling tot die toeristenvoer plekken. Aanrader!
Gereisd met partner in september 2016

Tweede thuis

Bram, 2-9-2016

Wederom terug geweest naar Steve. Fantastisch onthaal gehad, het voelt net op je thuiskomt. We hebben dit keer rechtstreeks bij Steve geboekt....taxi stond klaar bij de luchthaven. De kamer was prima in orde, deze was luxer dan we vorig jaar hadden. Hij heeft nu ook een restaurant erbij. Het eten is gewoon uitmuntend te noemen. Zwembad is nog hetzelfde als vorig jaar, maar strand gelukkig ook. Steve is ook nog dezelfde persoon, dus service staat bij hem op nummer 1, en dat merk je. Ook in de restaurants eromheen wordt je gelijk herkend, geknuffeld of begroet. Dus in 1 woord wederom Geweldig.
Gereisd familie in augustus 2016

Fantastisch restaurant!

Marion, 27-8-2016

Niet in de appartementen zelf verbleven maar we hebben er 3 keer gegeten in 1 week. De kok is namelijk een tovenaar! Die is chefkok bij de Grec hotels geweest en heeft zelf een zaak gehad, Nostos. Sinds een week was dit restaurant open en wij superblij omdat we Nostos ook al kenden. Deze man kan echt koken! Smaakbeleving is het. Alles is perfect tot en met de huiswijn aan toe.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig complex, geweldig nieuw restaurant

Jacqueline, 21-8-2016

Sinds kort heeft Steve zijn eigen restaurant geopend bij Bella Casita. De gerechten op de kaart zijn net even anders dan bij andere restaurants, maar wel in dezelfde (lage) prijsklasse. Fantastische kwaliteit gerechten met pure producten bereid en zeer smakelijk opgediend. En met Steve als gastheer ben je echt een avond uit. Ik kan het restaurant echt aanbevelen. Een echte aanwinst voor Platanias, Rethymnon en omgeving.
Gereisd familie in augustus 2016

Prima

Thijs, 29-7-2016

Ruime appartementen goede ligging kleinschalig en ongecompliceerd. Uitstekend ontbijt goede ligging.
Gereisd familie in juli 2016

Wederom genoten

J&D, 18-7-2016

Inmiddels net terug (helaas) van onze derde keer bij Bella Casita. Kan alleen maar bevestigen dat Steve, Marina, Leo, Perris en de rest van de staf er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken, geen vraag is te gek of hij wordt opgelost! Mocht er iets niet naar de zin zijn zal Steve er alles aan doen om dit meteen aan te pakken. Hij voelt zich eerder opgelaten dan dat hij de gast afwimpelt. Ontbijt is ruim voldoende, behalve het gebruikelijke vraagt men dagelijks of je nog graag iets extra uit de keuken wilt (tip: Griekse pannenkoek, met chocolade en banaan). Voor de Nederlanders; dit extraatje is kosteloos! WIFI is gratis, maar alleen rond de bar van redelijk niveau.

Vraag aan Steve om je weg te brengen naar een écht Grieks restaurant, in plaats van de 13 in een dozijn tenten in de hoofdstraat.

Als extra service zal er bij Bella Casita vanaf begin augustus ook een restaurant geopend worden, waar alleen met streekproducten gewerkt zal worden.

Voor ons is het duidelijk; ook volgend jaar komen we terug.

Gereisd met partner in juli 2016

Enorm genoten, van de ligging van de appartementen

A.Mossou, 3-7-2016

De gastvrijheid van Steve( eigenaar) was erg fijn. Ondanks dat wij maar 4 nachten op Bella Casita verbleven, hadden wij het gevoel dat wij er veel langer waren. Dit komt mede door Steve hij benadrukte steeds dat je moest relaxen.

De kleinschaligheid van het appartementen complex vonden wij heel fijn. De appartementen waren gezellig ingericht en schoon. Verder liep je zo naar het strand, winkels, en restaurants. Waar vind je het nog dat je voor € 12,50 p.p. uit eten kunt gaan?

Met de taxi naar Rethymnon is 6 km en zeker de moeite waard.

Een min puntje is misschien dat je moet betalen voor de Wifi.Wij hadden ontbijt er bijgeboekt dit zou wat uitgebreider kunnen .

Gereisd met partner in juni 2016

Myriam,frank, 28-9-2015

Het was een fantastisch verlof .Warm onthaal . .... Leuk appartement ... Beetje gedateerd , vooral de badkamer is aan vernieuwing toe maar toch heel gezellig met het open keukentje ! Zee vlakbij .... Leuke winkeltjes ...gezellige restaurantjes in de buurt .... Maar vooral de hartelijkheid van Steve ( de manager) was hart verwarmend . Hier komen we zeker terug .
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bella Casita scoort een 8.31 uit 10 op basis van 56 reviews.