Appartement Bella Casita ***

8,2

55 reviews over Appartement Bella Casita in het Nederlands

niet meer

wil, 9-10-2017

Als je in het (oude) bijgebouw geplaatst wordt ben je niet blij.

in de keuken werkt alleen de warmwaterkraan (met koud water) alles is zeer verouderd, de douchekranen zijn zwart aan de onderkant van het vuil,in de twee weken dat wij er waren is het vloertje in de douch/w.c. geen enkele keer schoongemaakt, ik heb zelf regelmatig met w.c.papier de haren weggeveegd.

Het sprei op het bed zit vol met oude vlekken. Wij hebben 1x gegeten bij het restaurant, het was goed maar het is een modern sfeerloos restaurant met harde popmuziek, dus hebben we verder de gezellige restaurants opgezocht waar we óók heerlijk hebben gegeten.Wij komen al sinds 1980 naar diverse Griekse eilanden, en als je de douchekop niet op kan hangen, of er is geen koffieapparaat dan weten we dat dat normaal is en soms is het komisch zoals de afzuigkap (als die er is) náást de kookplaat. is geen punt. Maar deze keer waren wij niet blij.Je moet voor de prijs die je betaald óf in het hoofdgebouw komen en anders zéker € 200,00 minder betalen. Al met al hebben we het naar ons zin gehad omdat wij toch wel ons gang gaan. Maar hier gaan wij niet meer naartoe.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige locatie, appartement prima

Oke, 28-8-2017

De ligging is geweldig in een mooi verzorgd straatje, alleen maar laagbouw, veel bloemen en groen. Trapveldje voor de kids naast het app. Zwembad 50 meter lopen, zwembad bar met kleine gerechten. Pablo runt het zwembad en het strand. Goede vent! Na het zwembad loop je het strand op, voolop ruimte om een bedje te huren, ook hier zorg Pablo voor. 5 euro, voor 2 ligbedden, parasol en tafeltje. Pablo komt langs met de kaart zodat je wat kunt bestellen, hij brengt het bij je.

Regelmatig rode vlag op het strand. Auto gehuurd langs de weg, goede prijs,prima auto, geschikte kerel, klein winkeltje.

Neem een taxi naar het centrum voor 8 euro. Bus kost 1,30 per persoon. Volop restaurants langs de weg, 5 min lopen. Goed eten. Ik zou geen diner boeken bij bella casita. Er is afgelopen jaar verbouwd en de Griekse sfeer is er absoluut niet. Alleen maar loungemuziek, ook bij ontbijt helaas. Helaas vonden wij Steve niet zo gastvrij zoals hieronder genoemd, het lijkt of hij veel aan zijn hoofd heeft. Ontbijt erg basic, 2 weken lang dezelfde kaas 1 soort en 1 soort worst. Geen variatie! je kunt wel allerlei soorten ei-gerechten vragen waar je even op moet wachten. NIet alles staat klaar op de bar alles moet je vragen, jus,glazen, water....misschien omdat je anders 2x jus pakt?

Leuke trips naar de andere kant van het eiland gemaakt, links van Rhetymon goede snorkelplekken, Rhetymon zelf langs de boulevard is helemaal volgebouwd! Zonde, centrum is nog steeds erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

nooit meer

De meiden, 28-6-2017

Wij waren in het oude gedeelte . Er was een koffie kan ,maar geen filter (hebben dit zelf gekocht ) Geen koekenpan ,hebben dit aan Steef gevraagd en na 1 dag een gekregen . Airco deed het niet goed ,Doortrekknop van wc na een paar dagen ,deed het ook niet . Wel behulpzaam personeel Douche van een kleine vierkante meter . en meestal koud water . Ja wat moet ik nog meer zeggen Steef was erg stug . ander personeel niet . taverne in het dorpje zijn ook erg goed . Ook een bakker met elke dag vers brood . ( Wij hebben op onze kamer ontbeten Naar strand waren we zo dus dit is een pluspunt . Dag voor vertrek niemand zei wat we met de sleutels moesten doen ,aangezien we vroeg vertrokken . Dus afscheid was ver onder peil . Dit heb ik al mijn jaren nog zo niet meegemaakt . Ik verwacht echt geen super hotelkamer ,maar dit ,nee hier kom ik nooit meer
Gereisd met vrienden in juni 2017

niet meer

Henk, 20-6-2017

We komen al 25 jaar naar Griekenland, ontbijt was onder de Griekse maat, als je extra,s wilde b.v een gekookte ei of omelet moest je die bestellen.Wanneer het ontbijt achter de rug was kwamen ze nog eens met het ei.Onze superieur kamer was prima. Bij Bella Casita hangt geen Griekse sfeer, s.avonds veel geluid overlast van uit de bar soms tot .01.30 uur.

Het zwembad is niet bij het appartement maar aan het einde van de straat en is openbaar, het strand is prima en twee bedjes en een parasol is 5 euro.

Kijkend naar de overige recensies vinden wij de cijfers die gegeven worden naar ons inziens overgewaardeerd. wij herkennen ons daar niet in.

Mocht je een vakantie naar Bella Casita willen boeken, neem dan logies.

De Lidl is op zeer korte afstand, de broodjes zijn verser en je bent goedkoper uit.

Overigens komen de producten van het ontbijt van Bella Casita ook bij de Lidl vandaan.Jam,thee enz..

wij hadden half pension geboekt, hiervoor kregen wij diner kaartjes,geen lopend buffet, we kregen de keuze om te dineren bij Bella Casita of bij een Taverne aan de weg. we hebben allebei uitgeprobeerd, vervolgens de gehele vakantie bij de taverne aan de weg gedineerd, deze was prima en er was meer sfeer. Bij Bella Casita moesten we langer dan een uur wachten op het hoofd menu, dus ook hier traag in de bediening.

Er was niet altijd warm water en er syond niet veel druk op de douche.

Voor de rest een prima vakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustig, goed eten

Joycr, 19-9-2016

Voor het 2e keer dit jaar zijn we hier. Blijft voelen als thuiskomen. Nieuw deze zomer is het restaurant in het hotel. We hebben al op veel plekken gegeten, maar hier krijg je echt goed grieks eten in tegenstelling tot die toeristenvoer plekken. Aanrader!
Gereisd met partner in september 2016

Tweede thuis

Bram, 2-9-2016

Wederom terug geweest naar Steve. Fantastisch onthaal gehad, het voelt net op je thuiskomt. We hebben dit keer rechtstreeks bij Steve geboekt....taxi stond klaar bij de luchthaven. De kamer was prima in orde, deze was luxer dan we vorig jaar hadden. Hij heeft nu ook een restaurant erbij. Het eten is gewoon uitmuntend te noemen. Zwembad is nog hetzelfde als vorig jaar, maar strand gelukkig ook. Steve is ook nog dezelfde persoon, dus service staat bij hem op nummer 1, en dat merk je. Ook in de restaurants eromheen wordt je gelijk herkend, geknuffeld of begroet. Dus in 1 woord wederom Geweldig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch restaurant!

Marion, 27-8-2016

Niet in de appartementen zelf verbleven maar we hebben er 3 keer gegeten in 1 week. De kok is namelijk een tovenaar! Die is chefkok bij de Grec hotels geweest en heeft zelf een zaak gehad, Nostos. Sinds een week was dit restaurant open en wij superblij omdat we Nostos ook al kenden. Deze man kan echt koken! Smaakbeleving is het. Alles is perfect tot en met de huiswijn aan toe.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig complex, geweldig nieuw restaurant

Jacqueline, 21-8-2016

Sinds kort heeft Steve zijn eigen restaurant geopend bij Bella Casita. De gerechten op de kaart zijn net even anders dan bij andere restaurants, maar wel in dezelfde (lage) prijsklasse. Fantastische kwaliteit gerechten met pure producten bereid en zeer smakelijk opgediend. En met Steve als gastheer ben je echt een avond uit. Ik kan het restaurant echt aanbevelen. Een echte aanwinst voor Platanias, Rethymnon en omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima

Thijs, 29-7-2016

Ruime appartementen goede ligging kleinschalig en ongecompliceerd. Uitstekend ontbijt goede ligging.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Wederom genoten

J&D, 18-7-2016

Inmiddels net terug (helaas) van onze derde keer bij Bella Casita. Kan alleen maar bevestigen dat Steve, Marina, Leo, Perris en de rest van de staf er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken, geen vraag is te gek of hij wordt opgelost! Mocht er iets niet naar de zin zijn zal Steve er alles aan doen om dit meteen aan te pakken. Hij voelt zich eerder opgelaten dan dat hij de gast afwimpelt. Ontbijt is ruim voldoende, behalve het gebruikelijke vraagt men dagelijks of je nog graag iets extra uit de keuken wilt (tip: Griekse pannenkoek, met chocolade en banaan). Voor de Nederlanders; dit extraatje is kosteloos! WIFI is gratis, maar alleen rond de bar van redelijk niveau.

Vraag aan Steve om je weg te brengen naar een écht Grieks restaurant, in plaats van de 13 in een dozijn tenten in de hoofdstraat.

Als extra service zal er bij Bella Casita vanaf begin augustus ook een restaurant geopend worden, waar alleen met streekproducten gewerkt zal worden.

Voor ons is het duidelijk; ook volgend jaar komen we terug.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bella Casita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bella Casita scoort een 8.18 uit 10 op basis van 58 reviews.