Beoordelingen Appartement Bella Casita***

23 april 2014

Bella Casita***
35 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Bella Casita***
Platanes, GR-71400, Rethymnon (Platanes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita*** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Bella Casita scoort een 8,6 uit 10, op basis van 35 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita*** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Bella Casita*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 129 vakantiefoto's van Appartement Bella Casita*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Appartement Bella Casita*** met andere accommodaties in Rethymnon (Platanes).
Even geduld a.u.b.

8,5
7,7
8,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2013
"Lekker dicht bij het strand"vertalen
berndt
6,0
5,0
9,0

19-9-2013 bella casita op Kreta ligt in een prachtig straatje met een gezellige buiten bar.

Aug. 2013
"Super plek mooie centrale ligging."vertalen
jack
9,0

12-9-2013 Kamers goed en schoon, eigenaar Steve helpt je overal mee, goed ontvangst, absoluut geen klagen, appartement was ruim, de nieuwe appartementen zijn helemaal super. Ligging goed ten opzichte van vertier, rust, strand enz. Voor elk wat wils.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fijne plek!"vertalen
M
7,0

31-7-2013 De verschillende gebouwen van Bella Casita liggen in een heel gezellig, bloemrjjk straatje op een minuut wandelen vanaf het strand aan de ene kant en de winkelstraat aan de andere kant. We hadden een niet gerenoveerd appartement in het hoofdgebouw, maar schroom niet om dit te boeken. Wellicht verouderd qua stijl, maar verder prima in orde! Netjes onderhouden, veel kastruimte, keuken minimaal ingericht maar met nieuwe koelkast. Ook de badkamer was wel al vernieuwd. We zaten schuin boven de gezellige buitenbar en hebben daar geen last van gehad. Er wordt goed gelet op het voorkomen van overlast. Heel vriendelijk personeel, maar dagelijkse schoonmaak is minimaal. Naast ons appartement (nr 283) lag een grote patio met tuinset waar we gebruik van mochten maken. Een aanrader, want op het balkon staat een zitje voor 2, en we waren met z'n 4en. We hebben regelmatig op de patio gegeten. Verder rustig publiek, we hebben een heel ontspannen vakantie gehad.

met partner, Juli 2013
"Een tweede thuis!"vertalen
Saskia
7,0

16-1-2014 Wij hebben in de zomervakantie een fantastisch verblijf gehad in Bella Casita.
Wat iedereen zegt over Steve is waar; het is een fantastische man die zichzelf veel te druk maakt en alles voor je wil doen. Zo vond ik het matras te hard en 2 dagen daarna hadden wij een splinternieuw matras. Hij heeft ons drie keer naar een typisch Griekse taveerne gebracht en daar de menukaart voor ons vertaald.
Bella Casita ligt daarnaast ook nog op een ideale plek. Het strand is vlakbij, de supermarkt om de hoek (loop iets verder naar de Lidl en betaal de helft!), restaurantjes/winkeltjes volop en de bus stopt er super vaak om je naar het centrum van Rethymnon te brengen wat al meerdere dagen aan een bezoek waard is. In Rethymnon hebben wij excursies geboekt naar plekken in de buurt die zeker de moeite waard zijn.
Een prachtige omgeving, zwaar onderschat appartement want wij hebben het hier meer naar ons zin gehad dan in het vijf sterren all inclusive in Turkije.
Kan niet wachten om weer terug te gaan!!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Hele leuke vakantie gehad"vertalen
Astrid
9,0

13-7-2013 Wij hadden ook een gerenoveerde kamer die helemaal goed was. Zelfs horren voor alle ramen en geen mug binnen gehad! De ligging is super. Om de hoek heb je allerlei restaurantjes en supermarkt. Rethymnon is goed te bereiken met de auto of bus. Wij hadden alle dagen een auto gehuurd en hebben heel veel moois gezien. Koop een goede reisgids en ga erop uit. Het zwembad is slechts 3 minuutjes lopen en je zit dan ook meteen bij het zandstrand. Verder gezellig doodlopend straatje en Steve brengt je op verzoek bij de beste restaurantjes met het golfkarretje. De schoonmaak was goed (elke dag)en ook altijd schone handdoeken voldoende en schone lakens. De andere kant van eiland is prachtig om te bezoeken. Sky park is erg goed om te eten. Leuke mensen ontmoet en via touroperator prima geregeld!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke vakantie"vertalen
Sandra Beuse
8,0

23-7-2013 Appartement Bella Casita Rethymnon Platanes is een echte aanrader.
Gelegen aan een rustige straat. Je loopt zo naar het strand, zwembad, winkeltjes, supermarkt en restaurantjes.
Steve de gastheer staat altijd voor je klaar.
Onze dochter vond het vervelend dat zij de douchekop niet kon ophangen.
De volgende ochtend kwamen ze meteen een nieuwe douchekop ophangen. Wij hadden 's ochtends ontbijt erbij heerlijke start van de dag. De jongste vond de pancake heerlijk daar maakte ze elke keer weer iets moois van.
De kamers werden elke dag schoongemaakt (uitzondering zondag).
Zeer kindvriendelijk, griekse mensen zijn duidelijk gek op kinderen.
's Avonds gingen we steeds uit eten. Elk restaurant die we uitzochten had je vriendelijk personeel en het eten was heerlijk.
Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima accomodatie voor een prettige prijs"vertalen
fhekkelman
9,0

23-7-2013 Ik heb niets toe te voegen aan de positieve recensies die hier staan. Bella Casita en uitbater Steve vormen een goede combinatie. Er zijn vast wel mooiere en luxere en dus duurdere complexen te vinden, maar wij (2 ouders met kinderen van 16 en 20 jaar) hebben het bijzonder naar ons zin gehad. Ik vind het jammer dat er een enkele negatieve klank is te horen, want ik zie dat als een gemiste kans: heb je een probleem of een vraag, just ask Steve. Ik heb mij 2 weken thuis gevoeld in andermans huis. Vriendelijk personeel, schoonmaak naar wens, alles was gewoon goed. Appartement was eenvoudig, maar absoluut naar mijn tevredenheid.
Dat Bella Casita ook nog eens in een door bomen en bloemen omhuld, rustig en sfeervol straatje staat, maakt het helemaal af. Wij komen hier zeker terug.

met partner, 2013
"1 keer maar nooit weer"vertalen
Martin
4,0
4,0
3,0

3-7-2013 Aangekomen na een lange reis, stond steve klaar maar het enige wat wij wilde is onze kamer gaan en naar het zwembad. Kamer viel verschrikkelijk tegen. Rugklachten wat betreft het bed, ( veren van het bed voelde je de gehele nacht) geen opbergmogelijkheid, kakkerlakken in kamer, Werd heel luchtig over gedaan. Vieze oude gele plekken op de lichtknoppen. Schimmel in de douche en een bloedplek in de douchebak. Totaal niet onze verwachting na het zien van de foto's. Afgezien van een goede ligging en de schoonmaakster die haar best deed, was de vakantie verschrikkelijk. Een keer en nooit meer

met partner, Juni 2013
"Heerlijke, gastvrije vakantie"vertalen
ton
8,0

13-7-2013 BellaCasita is qua prijs/kwaliteit een prima gelegenheid en zoals eerder in de beoordelingen is aangegeven gelegen in een doodlopende straat waar je het zwembad en het strand aantreft.
Het appartement was prachtig en volledig ingericht. Alle medewerkers, Steve,Leonardo en de Maria's bedankt voor jullie gastvrijheid.

met jonge kinderen, Juni 2013
"High service low pricing!"vertalen
Jim
10,0

23-6-2013 Daar stonden we dan na een lange nacht (vlucht vertrok om 5:20 in de ochtend) voor een bijzonder energieke Amerikaan van Griekse komaf, die een mooi en snel verkooppraatje stond te houden over gastvrijheid, service en hoe hij ons een aangename tijd zou bezorgen in Bella Casita Family Appartments. Elk probleem zou door hem worden opgelost. En dan problemen in de zin van verzoek of behoefte en ja natuurlijk ook problemen. Tja, daar sta je dan als nuchtere Nederlanders allergisch te zijn voor deze Amerikaanse-sales technieken met maar al te vaak veel te veel beloven, maar bijzonder weinig nakomen. Hoe verkeerd was onze eerste indruk........ Alles wat Steve in de eerste ontmoeting belooft, maakt hij dubbel en dwars waar. Steve heeft nooit tijd, maar maakt altijd ruim tijd voor vrij iedereen.

Wij hadden het genoegen om in de pas gerenoveerde kamers van Bella Casita te mogen verblijven in een rustige straat met mooie bloemen. Qua prijs-kwaliteit wat ons betreft een schot in de roos.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?