Beoordelingen Appartement Bella Casita***

26 november 2014

Bella Casita***
42 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Bella Casita***
Platanes, GR-71400, Rethymnon (Platanes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita*** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Bella Casita scoort een 8,7 uit 10, op basis van 42 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Casita*** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Casita***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Bella Casita*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 134 vakantiefoto's van Appartement Bella Casita*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Appartement Bella Casita*** met andere accommodaties in Rethymnon (Platanes).
Even geduld a.u.b.

8,5
7,7
8,2
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk plekje en heel centraal"vertalen
albert
9,0

06-10-2014 We zijn al verschillende keren bij dit complex geweest en het voelt gewoon als thuiskomen. De eigenaar is bezig wat dingen te veranderen, wat zeker bij zal dragen aan de service, die hij voorstaat. Steve is een amerikaanse griek die de S van service hoog in het vaandel heeft. Hij wordt daar in bijgestaan door Leonardo, achter de bar. Bij het ontbijt door Vasilis, die overigens op verzoek 's avonds een BBQ verzorgt,..Aanrader. de BBQ dus. Heel gezellig.

Met partner, Aug. 2014
"Ronduit grandioos!"vertalen
Jacintha
8,0

13-08-2014 Winkeltjes en eetgelegenheden om de hoek, maar geen last van enige geluidoverlast! Rustig gelegen in een straatje dat uitkomt op het strand. Echt maar 80 meter lopen, als het niet minder is zelfs! Studio prima in orde, elke dag schoon en om de dag handdoeken. Geen doorgezakt bed of " ligkuilen". Ontbijt prima in orde en als je iets wil, mist of juist niet wil, vraag het eigenaar Steve en hij regelt het voor je! Keukengerei wel minimaal, maar uit eten is zo goedkoop dat je daar zelf niet voor kunt of wil gaan tobben. Zeker nog een keer terug!!!

Met partner, 2014
"Zeer prettig verblijf!"vertalen
Niels
8,0

16-07-2014 Hele goede week gehad, een gastheer die er alles aan doet om het zijn gasten naar hun zin te maken!

De beste prijzen en last minutes voor Appartement Bella Casita*** bij:

Met partner, Juli 2014
"Mooi appartement en geweldige service!"vertalen
Annemiek
8,0

18-07-2014 Geweldig ontvangst. Erg mooi en groot appartement. Mooi gelegen en dichtbij het strand en zwembad. Dichtbij het mooie Rethymnon. Het personeel is super vriendelijk en ze doen alles voor je. Elke dag schoonmaak van de kamers. Steve wil alles voor je doen, je hoeft het alleen maar vriendelijk te vragen, niks is te gek.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Uitstekend!"vertalen
Johannes van der He...
10,0

05-08-2014 We zijn net twee weken in Bella Casita geweest. Het is een heerlijke plek op een prachtig eiland. De gastheer is erg behulpzaam en regelde voor ons een spotgoedkope huurauto. Ook de andere medewerkers zijn allen erg vriendelijk en zorgen daarmee voor een uitstekende sfeer. Ze doen er alles aan om je vakantie goed te laten verlopen, zonder opdringerig te worden. Je voelt je in de watten gelegd.

Het appartement is basic; alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het ligt aan een rustige weg. TV met BVN. Klein kluisje aanwezig. Het wordt goed schoongehouden. De bar is tot 's avonds laat open, ik had er geen last van maar ik kan me voorstellen dat anderen er wel last van kunnen hebben. Vraag eventueel om een appartement weg van de bar. Het zwembad is prima, kindvriendelijk, veel andere kinderen om mee te spelen, en je kunt er wat drinken of eten. Het strand ligt ernaast. Er is een supermarktje op de hoek, en verder vele goedkope restaurantjes en souvenirwinkeltjes met veel van hetzelfde.

Met partner, Mei 2014
"Leuke plek"vertalen
hoog5946
6,0

15-06-2014 7/10 -

Algemene indruk

leuke plek dicht bij het strand
.met een leuk zwembad op 300metervanaf de appartementen internet verbinding was niet in de kamer aanwezig .keukengerei was er bijna niet.
maar je gaat toch meestal buiten de deur eten

Met partner, Aug. 2013
"Lekker dicht bij het strand"vertalen
berndt
6,0
9,0

19-09-2013 bella casita op Kreta ligt in een prachtig straatje met een gezellige buiten bar.

Aug. 2013
"Super plek mooie centrale ligging."vertalen
jack
9,0

12-09-2013 Kamers goed en schoon, eigenaar Steve helpt je overal mee, goed ontvangst, absoluut geen klagen, appartement was ruim, de nieuwe appartementen zijn helemaal super. Ligging goed ten opzichte van vertier, rust, strand enz. Voor elk wat wils.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Fijne plek!"vertalen
M
7,0

31-07-2013 De verschillende gebouwen van Bella Casita liggen in een heel gezellig, bloemrjjk straatje op een minuut wandelen vanaf het strand aan de ene kant en de winkelstraat aan de andere kant. We hadden een niet gerenoveerd appartement in het hoofdgebouw, maar schroom niet om dit te boeken. Wellicht verouderd qua stijl, maar verder prima in orde! Netjes onderhouden, veel kastruimte, keuken minimaal ingericht maar met nieuwe koelkast. Ook de badkamer was wel al vernieuwd. We zaten schuin boven de gezellige buitenbar en hebben daar geen last van gehad. Er wordt goed gelet op het voorkomen van overlast. Heel vriendelijk personeel, maar dagelijkse schoonmaak is minimaal. Naast ons appartement (nr 283) lag een grote patio met tuinset waar we gebruik van mochten maken. Een aanrader, want op het balkon staat een zitje voor 2, en we waren met z'n 4en. We hebben regelmatig op de patio gegeten. Verder rustig publiek, we hebben een heel ontspannen vakantie gehad.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldige vakantie"vertalen
Goverdina
8,0

23-07-2014 Vorig jaar geweest, denk er nog met veel plezier aan terug. Mooi appartement, zwembad en heel breed strand op loopafstand. Eigenaar en personeel heel vriendelijk. Entourage heel gezellig, bloemrijk straatje vlakbij de boulevard, die wel druk is met langs razend verkeer. Aan de bar bij het complex is het altijd gezellig.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?