Appartement Batis **

8,4

34 reviews over Appartement Batis in het Nederlands

Super verblijf

Jolanda Maas, 6-5-2017

Mooie kamer met prachtig uitzicht. Klein keukentje maar met grote koelkast. Super schoon en op top locatie! Hier komen wij zeker nog een keer terug.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Prima, mooie ligging, aanrader

Erik en Elise, 21-8-2016

Perfecte ligging. Aan de boulevard en het mooie strand, vlakbij het oude centrum. Veel gezellige eettentjes in de buurt. Rethymnon leuke levendige vakantiebestemming. Studio is prima, ruim en erg schoon, groot balkon. Keukeninventaris erg karig, vrijwel niets, zelf koken niet mogelijk. Zwembad klein, maar goed onderhouden, ligt alleen helft van de dag in de schaduw. Personeel vriendelijk, echter als er problemen zijn onbehulpzaam
Gereisd met partner in juli 2016

Goed onderhouden en schoon appartement

Tannogoedknegt, 4-10-2014

Batis heeft studio's en 2 kamerappertementen. Wij hebben rechtstreeks middels hun site bij hen een studio geboekt voor de redelijke prijs van €45 per nacht. Studio zag er goed onderhouden uit en werd goed schoongemaakt. Oppervlakte was redelijk en wij hadden een groot balcon, echter aan de achterzijde van het gebouw. Uitzicht op andere flats. Wel vrij veel verkaarslawaai van de weg langs het strand en de doorgaande weg iets verderop. Keukeninrichting stelt niets voor, dus niet zelf koken! Eigenaarsfamilie is erg behulpzaam. Bij het zwembadje zijn een aantal ligbedden en verder natuurlijk op het strand vlak voor de deur a €6 voor 2 ligbedden met een parasol. De airco werkt nagenoeg zonder geluid te maken. Al met al leuke accomodaties op een kwartier wandelen van het autovrije centrum. Supermarkt om de hoek en leuk cafeetje naast de Cactusbar aan de boulevard, genaamd Ela Kesi met gastvrij echtpaar.
Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Batis bij:

Mooie locatie dicht bij strand en stad

Jan Piet de Gooijer, 14-4-2014

Mooie schone appartementen, zeer vriendelijke mensen die overal mee willen helpen. Prijs/ kwaliteit is prima. Supermarkten dichtbij. Volop restaurants aan de boulevard. Veel gaan er half april pas open.
Gereisd met partner in april 2014

Modern hotel, uitstekende bediening op super plek

Richard, 18-8-2013

Uitstekende service van de familie eigenaars. Mooi modern hotel, strak en praktisch ingericht, goed onderhouden. Op loopafstand van het centrum als je van een kleine wandeling houdt (taxi 5 min). Naast het stand, met ook daar prima bediening. Overal WiFi, ook op het strand via aanpandende bar.
Gereisd met partner in augustus 2013

Zo relaxed.........

Jaap & Ineke, 9-8-2013

Easy going op de Griekse manier. Wat kan gewoon toch geweldig zijn !!

Als je slechts 2 weken de tijd tijd hebt om van je vakantie te genieten, dan is dit DE AANRADER !!

Gunfactor 100 %

Abie&Alie bedankt

Gereisd met partner in juli 2013

Top app.ligging geweldig

Ina van Tuijn, 24-9-2012

Wij zijn in Juni 2012 in Batis geweest en vonden app. Batis geweldig,ruime studio aan de voorkant met een super uitzicht over zee, even de boulevard oversteken en je bent aan het zandstrand. Zeer vriendelijke familie die Batis runt. We hebben daar zo'n geweldig vacantie gehad dat we in september weer een weekje teruggegaan zijn. Weer werd geregeld dat we aan de voorkant zaten,Super!We gaan beslist weer!
Gereisd met vrienden in juni 2012

Prima keuze!

Lex en Marga van Dorst, 19-9-2012

Prima maar eenvoudig appartement op een mooie plek aan de boulevard met een zeer gastvrije eigenaar. Ca. 15 min. wandelen naar het oude (gezellige) centrum van Rethymno. De weg oversteken en de ligbedjes staan voor je klaar. Zwembad is aan de kleine kant. Beachbar de Cactus (staat overigens los van Batis) voor de deur van het appartement voor een lekker drankje. Deze bar verhuurt ook de bedjes en parasols op het strand (6 euro per dag voor 2 bedjes en een parasol). Bij bestellen van wat drankjes bij de zeer aardige bediende kosten de bedjes niets. Keukeninrichting is sober. Kort en goed ..... zeker voor herhaling vatbaar. Let op! Bij veel wind (en dat kwam tijdens ons verblijf nogal eens voor) zijn er zeer hoge golven en is er een gevaarlijke stroming. Minder geschikt voor kleine kinderen dus.
Gereisd met partner in september 2012

Top vakantie

erik, 4-8-2012

Hotel Batis ligt op een geweldige plek langs de boulevard. Het is er erg schoon. We hebben totaal geen ongedierte, zelfs geen muggen gezien. Je steekt vanaf het hotel de weg over en loopt meteen het strand op. Ligbedden kosten zes euro per dag. Een bediende van het bijbehorende Cactus cafe is at your service. Het was voor ons een prachtige vakantie.
Gereisd met partner in juli 2012

Mooi hotel aan de boulevard

Cathelijne, 4-8-2012

Net thuis v 2 weken Kreta.1 week Agia Fotia,2e wk in Rethymnon.2 hele verschillende plekken.Agia Fotia is zeer rustig met weinig tourisme en mooie baaitjes.In Rethymnon is veel tourisme te vinden en gezellige drukte.De eigenaars vh hotel zijn zeer gastvrij en vriendelijk.Wij hadden STUDIO DE LUXE (€5 p nacht extra) waardoor we uitzicht hadden op zee.Eén van de mooiste kamers.2e verdieping, links (vanaf buiten gezien).We hadden problemen met de airco, deze werden dezelfde avond nog opgelost door een monteur.Fijne, snelle service!.Aan het strand kun je gratis gebruik maken van de strandbedden (ook een uitzondering in Kreta) wanneer je wat drinken besteld (bij de cocktailbar).Het zwembad is klein en eenvoudig. Weinig zon ook.Daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Kamers zijn netjes.Handdoekwissel om de dag.De keukeninventaris stelt niet heel veel voor. 2gaspitten&klein oventje.Tip autohuur: Hoogseizoen €145 voor een Kia Picanto.Niet duur dus.
Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Batis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Batis in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Batis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Batis scoort een 8.38 uit 10 op basis van 37 reviews.