Beoordelingen Hotel Atrium****

22 september 2014

Atrium****
176 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Atrium****
M. Portaliou 24, GR-74100, Rethymnon (Platanes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium**** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Atrium scoort een 8,7 uit 10, op basis van 176 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium**** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Atrium**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 166 vakantiefoto's van Hotel Atrium**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel Atrium**** met andere accommodaties in Rethymnon (Platanes).
Even geduld a.u.b.

8,4
9,1
8,2
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Goed hotel"vertalen
wanda zegers
9,0

16-09-2014 rustig hotel dicht bij het strand zeer vriendelijk personeel het restaurant is goed zeer gevarieerd eten de kamers worden goed schoongemaakt

met partner, Mei 2014
"Prima hotel."vertalen
meneer van der Goot
7,0

10-05-2014 Vriendelijk personeel en gastvrije ontvangst. Bijzonder was dat er een snack met salade en fruit op de kamer stond toen we 's avonds laat aankwamen.
Handig ook dat er een koelast op de kamer aanwezig is. De kamer is in z'n algemeenheid prima in orde.
Op iedere maandag wordt er een wandeling georganiseerd die zeer de moeite waard is. (gids spreekt duits, nederlands en engels). Deze begeleide wandeling wordt gratis aangeboden (behoudens fooi voor de gids)

Sept. 2013
"Goed hotel met goede ligging"vertalen
Kim
8,0

02-10-2013 Goed hotel met heel vriendelijk personeel.
Er is een ruime keus aan eten en is divers en voor ieder wat wils.
Het hotel ligt vlak bij het strand en op ongeveer 20 minuten afstand van het centrum wat leuk is om na het avondeten nog even een wandelingetje te maken langs de boulevard richting centrum.
Kamers zijn wat verschillend in grote maar over het algemeen goed en schoon.

met partner, Aug. 2013
"Glutenvrij dieet, geweldig!"vertalen
Lisa
8,0

27-08-2013 Ik heb deze zomer met mijn vriend in dit hotel gezeten, en ik heb een glutenallergie. Vier maanden voor ons vertrek heb ik via onze reisorganisatie het hotel verteld dat ik in hun hotel verbleef met de vraag of zij rekening kunnen houden met een glutenallergie. Dit kon gelukkig. Bij aankomst wisten zij direct dat ik degene was met het dieet, en ze waren voorbereid met glutenvrij brood/koekjes/pasta etc. Dit is echt uniek, ik heb dit nog niet vaker zo goed meegemaakt.
Al met al: voor mensen met een (gluten) allergie zou ik dit hotel zeker aanraden. Ik kreeg elke dag glutenvrij brood en koeken, elke avond zorgden ze voor speciale vis/vlees dat ik mocht en ze wisten precies wat ik mocht hebben en maakten iets speciaals voor mij als ik iets lekker vond. Perfecte service!

Locatie is prima, 15 minuutjes lopen naar het echte centrum al zitten er genoeg restaurantjes en cafe dichtbij het hotel, zwembad is prima, schoonmaak is goed en mensen zijn erg aardig! 2 minuten lopen naar het strand.

Juli 2013
"Super!"vertalen
Celine de Witte
9,0

27-07-2013 Het is een mooi hotel. Het overtrefte mijn verwachtingen enorm, het eten smaakte heel goed en er was veel om van te kiezen. De kamer was erg schoon, de bedden lagen goed, de airco was prettig en de minibar werkte goed. De badkamer was ook gewoon oke. Het personeel was vriendelijk en kwam gelijk als je een vraag had. De afstand tot het strand was verbazend kort en de afstand naar het centrum was ook goed te doen. De activiteiten 's avonds waren erg gezellig (o.a. karaoke) en er hing een ontspannen sfeer.

met partner, Juni 2013
"Geweldig hotel"vertalen
C.Rigterink
4,0

01-07-2013 Het is net als je thuis komt. Geweldig lekker rn fijn hotel.

met partner, Juni 2013
"Geweldig hotel"vertalen
marlie
9,0

22-06-2013 je voelt je in hotel Atrium nog echt een gast.Men is de hele dag bezig om het je naar de zin te maken.Niets is teveel gevraagd.Zeer vriendelijk personeel en geweldig eten.Kom zeker weer terug.

met partner, Sept. 2012
"Vergane glorie"vertalen
Erik en Andrea
4,0

08-10-2012 Dit hotel is duidelijk op zijn retour. De service en maaltijden zijn wel zeer goed. De kamers en badkamer daarentegen zijn hopeloos verouderd. Het meubilair op de slaapkamer is aftands. Het bed heeft geen latten bodem maar houten planken. je kan het vergelijken met de matras op de grond te leggen om te slapen. De koelkast en de airco maken verschrikkelijk veel lawaai. Je moet deze toestellen s nachts uitschakelen. Op de kamer zijn er zelfs geen stoelen of zeteltjes om te zitten. De tijd is hier blijven stilstaan. Schimmels op het bad en een slechte schoonmaak.

met partner, Aug. 2012
"Steeds een beetje thuiskomen"vertalen
Lut Moens
9,0

19-09-2012 Reeds voor de vierde keer dit hotel gekozen.
Héél vriendelijk personeel, ook al zijn de kamers niet de laatste nieuwe, alles is er heel netjes en aangenaam.
Het eten is gevarieerd en geeft me telkens weer wat extra gewicht mee naar huis!
Volgend jaar gaan we zeker terug

met partner, Juli 2012
"Klantvriendelijk, maar niet voor herhaling vatbaar"vertalen
N Rutte
6,0
6,0
7,0

13-08-2012 We zijn hier 3 weken geweest en de service staat hier voorop. Een klacht wordt direct opgelost, klant is koning.
Eten was de laatste week bijzonder slecht, bijna alle gerechten met kaas en tomaten overgoten!
Kamers zijn aan een opknapbeurt toe, deze zijn erg verouderd.
De ligging is perfect, op kleine loopafstand van zee.
Het zwembad is niet groot maar voor kleine kinderen prima. Geen probleem voor ons, omdat wij strand mensen zijn. Al met al een aardig hotel, maar niet voor een 2de keer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?