Beoordelingen Hotel Atrium****

24 april 2014

Atrium****
172 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Atrium****
M. Portaliou 24, GR-74100, Rethymnon (Platanes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium**** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Atrium scoort een 8,6 uit 10, op basis van 172 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium**** in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Atrium**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 153 vakantiefoto's van Hotel Atrium**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel Atrium**** met andere accommodaties in Rethymnon (Platanes).
Even geduld a.u.b.

9,1
8,7
8,2
7,9
Toon score en beoordelingen van:
Sept. 2013
"Goed hotel met goede ligging"vertalen
Kim
8,0

2-10-2013 Goed hotel met heel vriendelijk personeel.
Er is een ruime keus aan eten en is divers en voor ieder wat wils.
Het hotel ligt vlak bij het strand en op ongeveer 20 minuten afstand van het centrum wat leuk is om na het avondeten nog even een wandelingetje te maken langs de boulevard richting centrum.
Kamers zijn wat verschillend in grote maar over het algemeen goed en schoon.

met partner, Aug. 2013
"Glutenvrij dieet, geweldig!"vertalen
Lisa
8,0

27-8-2013 Ik heb deze zomer met mijn vriend in dit hotel gezeten, en ik heb een glutenallergie. Vier maanden voor ons vertrek heb ik via onze reisorganisatie het hotel verteld dat ik in hun hotel verbleef met de vraag of zij rekening kunnen houden met een glutenallergie. Dit kon gelukkig. Bij aankomst wisten zij direct dat ik degene was met het dieet, en ze waren voorbereid met glutenvrij brood/koekjes/pasta etc. Dit is echt uniek, ik heb dit nog niet vaker zo goed meegemaakt.
Al met al: voor mensen met een (gluten) allergie zou ik dit hotel zeker aanraden. Ik kreeg elke dag glutenvrij brood en koeken, elke avond zorgden ze voor speciale vis/vlees dat ik mocht en ze wisten precies wat ik mocht hebben en maakten iets speciaals voor mij als ik iets lekker vond. Perfecte service!

Locatie is prima, 15 minuutjes lopen naar het echte centrum al zitten er genoeg restaurantjes en cafe dichtbij het hotel, zwembad is prima, schoonmaak is goed en mensen zijn erg aardig! 2 minuten lopen naar het strand.

Juli 2013
"Super!"vertalen
Celine de Witte
9,0

27-7-2013 Het is een mooi hotel. Het overtrefte mijn verwachtingen enorm, het eten smaakte heel goed en er was veel om van te kiezen. De kamer was erg schoon, de bedden lagen goed, de airco was prettig en de minibar werkte goed. De badkamer was ook gewoon oke. Het personeel was vriendelijk en kwam gelijk als je een vraag had. De afstand tot het strand was verbazend kort en de afstand naar het centrum was ook goed te doen. De activiteiten 's avonds waren erg gezellig (o.a. karaoke) en er hing een ontspannen sfeer.

met partner, Juni 2013
"Geweldig hotel"vertalen
C.Rigterink
4,0

1-7-2013 Het is net als je thuis komt. Geweldig lekker rn fijn hotel.

met partner, Juni 2013
"Geweldig hotel"vertalen
marlie
9,0

22-6-2013 je voelt je in hotel Atrium nog echt een gast.Men is de hele dag bezig om het je naar de zin te maken.Niets is teveel gevraagd.Zeer vriendelijk personeel en geweldig eten.Kom zeker weer terug.

met partner, Sept. 2012
"Vergane glorie"vertalen
Erik en Andrea
4,0

8-10-2012 Dit hotel is duidelijk op zijn retour. De service en maaltijden zijn wel zeer goed. De kamers en badkamer daarentegen zijn hopeloos verouderd. Het meubilair op de slaapkamer is aftands. Het bed heeft geen latten bodem maar houten planken. je kan het vergelijken met de matras op de grond te leggen om te slapen. De koelkast en de airco maken verschrikkelijk veel lawaai. Je moet deze toestellen s nachts uitschakelen. Op de kamer zijn er zelfs geen stoelen of zeteltjes om te zitten. De tijd is hier blijven stilstaan. Schimmels op het bad en een slechte schoonmaak.

met partner, Aug. 2012
"Steeds een beetje thuiskomen"vertalen
Lut Moens
9,0

19-9-2012 Reeds voor de vierde keer dit hotel gekozen.
Héél vriendelijk personeel, ook al zijn de kamers niet de laatste nieuwe, alles is er heel netjes en aangenaam.
Het eten is gevarieerd en geeft me telkens weer wat extra gewicht mee naar huis!
Volgend jaar gaan we zeker terug

met partner, Juli 2012
"Klantvriendelijk, maar niet voor herhaling vatbaar"vertalen
N Rutte
6,0
6,0
7,0

13-8-2012 We zijn hier 3 weken geweest en de service staat hier voorop. Een klacht wordt direct opgelost, klant is koning.
Eten was de laatste week bijzonder slecht, bijna alle gerechten met kaas en tomaten overgoten!
Kamers zijn aan een opknapbeurt toe, deze zijn erg verouderd.
De ligging is perfect, op kleine loopafstand van zee.
Het zwembad is niet groot maar voor kleine kinderen prima. Geen probleem voor ons, omdat wij strand mensen zijn. Al met al een aardig hotel, maar niet voor een 2de keer.

met partner, Juni 2012
"Wat een fijn hotel"vertalen
Berends-Derks
8,0

3-7-2012 Wat een topper is dit toch !!
we zijn er nu 3 x geweest en nog steeds prima.
Van CRISIS is hier niets te merken.
Dus volgende keer weer met een gerust gevoel
naar Kreta,hotel ATRIUM.

Bert en Nellie.

met partner, Sept. 2011
"Hotel Atrium....een degelijk en goed hotel."vertalen
K.J.
7,0

15-10-2011 Hotel Atrium**** hebben wij begin oktober bezocht. Het hotel is netjes en schoon. Via touroperator hebben we een voordeelkamer (aanbieding) geboekt. De kamer is op zich goed,echter geen **** sterren waard. Waarschijnlijk voor Griekse begrippen. ***sterren lijkt voldoende. Wij hadden kamer 504, jawel aan de straat kant. Dus héél vroeg komt de vuilnisman langs. je wordt er wakker van. Kamer is verder prima. Personeel vriendelijk en betrokken. De maaltijden bijna helemaal goed ,behalve de fantasieloze soep. Of het zo uit een pakje kwam. Verder alles erg vers en op tijd aangevuld. begin oktober...eind van het vakantieseizoen betekent héél erg rustig op het strand. Bedjes te over. restaurants en bars gaan sluiten. De prijzen vallen nog erg mee. Ook bij het hotel 2.50 voor een grote mythos. 3.00 voor een fantastisch glas ouzo. Aan de boulevard liggen vaak de prijzen op hetzelfde niveau, wel goed uitkijken. 4.00 Euro kan zomaar gevraagd worden. Rethymnon is voor 1x voldoende.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?