Hotel Astali ***

66 reviews over Hotel Astali in het Nederlands

Wij komen er al 12 jaar dat zegt alles

Tom en Marlies, 2-9-2017

gezellig klein familie hotel 100 meter van strand en 200 meter van het centrum

Het is een goed gezellig hotel. waar 80 % van de gasten elk jaar weer terug komen

wij zijn blij om daar onze vakantie mogen door brengen. Het is eenvoudig maar alles is schoon. Als je één min puntje kan opnoemen maar voor ons geen probleem het is en blijft een kleine badkamer. ieder jaar als wij terug komen is het gevoel om bij vrienden te komen. Je wordt er altijd hartelijk ontvangen niet alleen door de familie maar ook door de huishoudelijke staf.

Dus wij hebben alweer geboekt voor 2018

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek!

Nienke, 7-8-2017

Hotel astali is een erg leuk & gezellig hotel! Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen. Aardige eigenaren, altijd wel een gezellig praatje. Het hotel is gunstig gelegen. Je zit overal dichtbij; supermarkt op nog geen minuut lopen en met 1 minuut lopen zit je op het strand. Aan de straatkant is het wel gehorig, je hoort alles van de straat. Maar daar zijn oordopjes voor of je doet de balkondeuren gewoon dicht. En niet onbelangrijk; erg schoon allemaal. Dagelijks nieuwe handdoeken en lakens. Helemaal fijn. Wij zouden hier zeker terug komen!
Gereisd anders in augustus 2017

Top hotel!

Debbie, 6-8-2017

Super hotel met goede ligging dichtbij strand,centrum en goede eetgelegenheden.

Vriendelijke eigenaars die het hotel runnen, en altijd voor je klaar staan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Astali bij:

Hotel Astali, Prima in alle opzichten!

Rian & Riekje, Tonny & Jeltje, 2-8-2017

Hotel Astali, prima in alle opzichten.

Centraal gelegen, goed onderhouden, schoon hotel.

Kamers zijn eenvoudig maar voordoen prima. (Mini koelkastje, tv, föhn, airco, kluisje.)

Douche klein maar voldoet prima. (goede waterdruk en altijd warmwater)

Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken .

Ontbijt simpel maar goed genoeg naar Nederlandse maatstaven. (geen engels ontbijt)

Afstanden naar strand en naar het oude (zeer sfeervolle) centum, makkelijk te belopen.

Dit hotel wordt gerund door een zeer vriendelijk en bereidwillige familie.

Wij zijn hier nu twee keer geweest en het bevalt nog steeds prima!

Gr, fam Joosse

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch, raad het iedereen aan!

Kooij, 29-7-2017

Wat een geweldig hotel. Bij aankomst werden wij vriendelijk begroet. De kamer was nog niet klaar, maar er werd gelijk naar oplossingen gezocht. Ze zorgden voor een plek om ons eventueel om te kleden en onze koffers te stallen. Na een uur kregen we de sleutel, koffers waren al naar de kamer gebracht. Een brandschone kamer, netjes opgemaakt bed en werkende airco. Kamer was niet heel groot, maar groot zat. Mochten we ruimte te kort hebben, mochten we de koffers eventueel in een andere ruimte plaatsen.We zaten aan de straatkant, op 1 hoog. Geen last van de drukke straat, alles was goed geluiddicht. Ontbijt was uitgebreid genoeg, verder erg lekker (7:30-10:30). Knappe moderne inrichting van het eetgedeelte en het terras. De hele vakantie werden we door elk lid vriendelijk begroet. Een fijne sfeer heerste er! Elke dag werden de kamers schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. verder 24 uur receptie. De ligging was perfect, 100 meter van het strand, midden in het centrum, restaurants, supermarken, bakker en ATM op nog geen 50 meter. Het fort, de oude stad en andere bezienswaardigheden ook op loopafstand.

Wij vertrokken naar het vliegveld voordat het ontbijt begon, maar ze gaven ons netjes de mogelijkheid om te ontbijten.

Kortom, een hotel dat enorm schoon is, midden in het centrum zit, vriendelijk personeel heeft en je geen last ondervind van het lawaai van de straat op de kamer. Zeker een verblijf om aan te raden!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig

Andrea Voorwerk- Eding, 12-7-2017

Wat een geweldig leuk hotel. Niet te groot. Na een paar dagen weet iedereen wie je bent en is er op elk moment van de dag een vriendelijk woord. De kamers zijn brandschoon en dat ze niet supergroot zijn is daardoor niet meer belangrijk. De badkamer is vrij klein, maar daar is heel goed mee te leven. Het hotel staat op een hele mooie plek. Vlak bij het strand en het oude, hele gezellige centrum. Zowel in het hotel als in de rest van Rethymon zijn de mensen ontzettend vriendelijk. Wij hebben twee fantastische weken vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Het was hier fantastisch. Ga er zeker weer terug.

A. de Jong, 12-7-2017

Zeer vriendelijke mensen, lekker ontbijt, sfeervol en super schoon!
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Heijnsdijk, 5-7-2017

Gemoedelijk klein hotel! Heel persoonlijk, personeel heel vriendelijk en ze helpen je met alles! Wel kleine kamers en badkamer.
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer goed Hotel

A v d Wouw, 11-1-2017

Komen al een enkele jaren hier, kennen ons meteen.

Zeer goede locatie, dicht bij het strand en het oude centrum.

Het Hotel wordt gerund door de moeder en haar 2 zonen, ze zijn zéér vriendelijk en behulpzaam.

De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar wel heel schoon en netjes.

Het ontbijt mag wat uitgebreider.

Gereisd met partner in juni 2016

Top hotel

J vd linde, 24-9-2016

Zeer goed hotel,super schoon ! Personeel moeder en twee zoons heel vriendelijk ,behulpzaam.

Ontbijt is goed verzorgd.

Hotel is centraal gelegen ,vlak bij oude centrum ,en 5 minuten van strand

Echt een aanrader !

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Astali bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astali in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astali scoort een 9.4 uit 10 op basis van 83 reviews.