Appartement Archipelagos ***

Archipelagos
7,5

2 reviews over Appartement Archipelagos in het Nederlands

Shirley en gert, 2-6-2006

Wij zijn hier geweest in juli 2001.Ligt een eind van het centrum, maar dat vonden wij niet zo erg.Wel ligt het ver van het reguliere strand.Het strandje wat er tegen over ligt stelt niets voor!Maria kunnen we ons herrineren als een vrolijke en vriendelijke dame!Alleen maar lof over haar.Inderdaad veel studenten, luidruchtige zweden die 's nachts op het dakterras met stoelen schuiven en dronken zijn.Kamers waren wel netjes.
    Gereisd anders in juni 2006

Jan de Haas, 23-12-2004

Wij zijn hier geweest toen het hotel pas gebouwd was. Vriendelijke gastheer/vrouw. Zijn daarna nog 3 jaar achtereen geweest. Je kon toen wel zien dat het onderhoud niet meer je van het was maar het was nog steeds een gezellige plaats om je vakantie door te brengen. Nu kan ik het in geen gids meer terug vinden. Het is nu 4 jaar geleden dat ik op Creta was maar ik wil graag nog een keer terug naar dit Hotel.
      Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Archipelagos in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Archipelagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Archipelagos scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.