Appartement Anna ***

Anna
8,7

8 tips over Anna

Mierbier, 24-7-2014
Genoeg te zien in de omgeving, bushalte en taxistandplaats vlakbij.
bert.vdlisdonk, 15-6-2014
Goede restaurants in de buurt: 1+1, Egli. Ook leuk BBQ op de camping in de buurt. (Ned eigenaar). Ook Rethimno is erg leuk met een leuke haven en winkels. De oude haven is het leukst maar de mannen die de klanten binnen moeten lokken zijn verschrikkelijk opdringerig.
G Feenstra & Y Huissen, 9-10-2013

Acropolis is een taverne op een paar honderd meter van Anna, aardige lieve mensen en heerlijk eten! !

1+1 is ook oké en Manolis Place( Manolis drinkt bij elke tafel wel 3 raki,s en hij heeft wel 30 tafels!) aan de boulevard moet je zeker een keer bezocht hebben!

Maar ga nooit eten bij de BLAUWE STOELTJES!!!

Soenita, 15-8-2013
Het is goedkoper als je zelf je trips plant mbv Stratos, auto huren of bv pizza bestellen. Reizen met openbaar vervoer gaat prima, bus stopt waar je wilt als je vriendelijk vraagt. Bv enkele reis Rethymnon naar Heraklion is 7,60 p.p., duurt ca 1u. Er zijn meer kloven dan Imbros of Samaria te bewandelen, bv de San Antonio (niet zo gemakkelijk te doen als de folder zegt..) Fishingtrip is af te raden bij te hoge golven.
Soenita Goerdayal, 15-8-2013
Twee keer per week is er markt in Rethymnon, bij supermarkt kun je buskaartjes van 1 euro kopen, op terugweg bij de halte waar je uitstapt kun je weer een kaartje kopen bij de kiosk. Bezoeken van de fort is moeite waard. Eten bij 1+1 en Mio Guste is lekker en goedkoop, aan eind krijg je gratis dessert. De ruimte van een 3 kamer appartement is groter dan wat wij gewend zijn. Bedden worden 1x per week verschoond, baddoeken om de dag. Ontbijt is prima en lekker, goed verzorgt door gastvrouw Maria.
Paulien, 19-9-2012

Eten: 1+1, vriendelijk personeel, gezellig ingericht, niet ver van het appartement en heerlijk eten!

Mio Gusto, prachtig uitzicht over zee, aan het begin van de boulevard, heerlijke eten, vooral de pizza's zijn super!

Excursie (geboekt via kantoortje op de hoek, vlakbij 1+1) Premium Tour. Dit is een tocht met een bus en deels met een treintje. Duurt zo'n 7 a 8 uur. Je bezoekt mooie plaatsjes, een prachtig meer en hebt de gelegenheid om te zwemmen.

Marc, 3-9-2012

- boek je excursie niet bij je touroperator maar ga naar het toeristisch kantoortje en shop rond.

- onze Noorderburen waren bijzonder enthousiast over het restaurantje Egli in Missiria, wij vonden het echter wat tegenvallen (goedkoop maar bijzonder matig eten) maar ontdekten op onze laatste avond Missiria Grill aan de overkant: ongelooflijk lekker, kwalitatief vlees tegen een belachelijk lage prijs (ik dacht dat ze een rekenfout hadden gemaakt toen ze de rekening brachten).

Gerrie en Eelke, 3-6-2012

Kijk ook eens bij http://www.kretanatuurlijk.nl/

Met een groepje van 6 pers. zijn we met Jiannis op pad geweest.

Jiannis gaf ons advies en hielp ons met het samenstellen van een prachtige dag.

's ochtens om 7u. werden we opgehaald en 's nachts na 12u weer teruggebracht.

We kunnen iedereen dit zeer aanbevelen om eens te doen

Ook een auto huren via Stratos is erg aan te bevelen, een stuk goedkoper dan via een touroperator.