Hotel Adele Beach ***

7,6

24 reviews over Hotel Adele Beach in het Nederlands

leuke tijd beleefd

sweethaert69, 10-12-2010

leuke kamer , niet al te groot maar wel een mooi zicht op het zwembad , met op de achtergrond de zee.

Eten was lekker en afwisselend . heel vriendelijk personeel. Alleen was er geen avondanimatie voorzien , wel jammer .Voor kinderen hebben wij daar niets gezien. Niet vergelegen van de bars en de restaurantjes. Hebben daar te plekken een auto gehuurd en hebben zo wel veel gezien maar als je alles met de bus moet doen ben je wel veel onderweg. Of je moet wat exursies doen.

Gereisd met partner in mei 2003

Lang geleden

Mike, 4-12-2010

We zijn in 2002 hier op huwelijksreis geweest en dit was een geweldige ervaring.

We waren hier op het einde van het seizoen en het was er rustig maar wel heerlijk weer eind september. Toffe mensen leren kennen en veel gelachen met de garçon die er op dat moment aan het werk was.

Vriendelijke mensen en lekker gevarieerd eten en heerlijk 's avonds op het overdekt terras romantisch dineren.

Alles goed bereikbaar met de bus of eventueel huurwagen.

Al bij al een fijne huwelijksreis.

Gereisd met partner in september 2002

Gezellig kleinschalig hotelletje

Vicky, 19-6-2010

We verbleven hier een weekje in september 2009 met vrienden. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was lekker, al was een beetje meer afwisseling welkom geweest.

Mensen die op zoek zijn naar een luxevakantie zullen hier echter niet aan hun trekken komen: het hotel en de kamers zijn basic maar wel proper onderhouden. Aangezien wij enkel in onze kamers kwamen om te slapen, douchen en om te kleden waren de voorzieningen wat ons betreft dik in orde.

Ook de kleinschaligheid van het hotel vonden we een pluspunt: lekker rustig, geen drukte tijdens het eten of bij het zwembad...

Eveneens uitstekende locatie: vlakbij strand en bars en het vormt een ideale uitvalsbasis voor enkele mooie uitstappen.

Gereisd met vrienden in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adele Beach bij:

Goed nadenken, zeker geen standaard kamer nemen!!!

jordens kevin, 6-7-2009

Hadden eerst standaard kamer: betonnen bunker met betonnen bed en betonnen nachtkastjes, oud en vuil sanitair. 120€ moeten bijbetalen voor superieure kamer. Deze zijn elders standaardkamers: normale bedden, frigo, haardroger, airco,tv.

Absoluut niet kindvriendelijk: zwembad gaat van 1m30 heel snel(+-2m breed) naar 1m70. Strand ligt vol met kiezel ook niet ideaal voor kinderen.Het buffet is alle 2 dagen hetzelfde, er is geen barbecue of griekse avond (ook al stond dit in de cataloog van de touroperator)

We hebben er verbleven van 19/06 tot 29/06/2009

Gereisd met vrienden in juli 2009

dit nooit meer

W. Branwijk, 29-9-2008

geen comfort, vieze douche, geen service, bij binnenkomst zwarte haren en mieren, eetzaal klein, verplicht buiten zitten en soms geen plaats, regen dak stort op ons balkon, uitzicht muur, kamer niet schoongemaakt, prullenbakken propvol, 2x geen schone handdoeken, kieren voordeur, geen schone glazen. Voor bijna 1200 euro 2 personen had ik wel wat anders verwacht.
Gereisd familie in september 2008

Basic,vriendelijk,goede ligging

Tom en Katleen, 10-8-2008

Goed en degelijk hotel.Wel niet geschikt voor mensen die gesteld zijn op luxe. Wij hadden een standaardkamer. Deze is dus klein,geen airco,geen tv,klein terras of balkon,kleine badkamer,geen koelkast tenzij extra betalen, maar de kamers zijn wel net en proper. Erg basic dus.

Dit was dan ook het enige nadeel aan dit hotel.

Het hotel is ideaal gelegen, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het eten is lekker, het is er proper, mooi zwembad ook! En niet te vergeten de lokale fauna en flora is ook wel mooi, ik heb het dan over onze regelmatige bezoeker de wilde kat, de mooie begroeiing met de krekels en salamanders at night

Wij hebben in ieder geval niet geklaagd en hebben een leuke vakantie gehad!

Samariakloof zeker doen btw! Heavy!

Gereisd met partner in augustus 2008

Adele beach hotel (Kreta)

Claeys - Bekaert, 28-7-2008

Last minute geboekt naar Kreta, Adele Beach... Wat reacties gecheckt op internet, dus we waren al wat op ons goede. Toen we onze kamer aangewezen kregen leek die inderdaad op een niet verlichte bunker (echt alles behalve). Andere kamer gaan vragen bij receptie en dat was zeker geen probleem. Wel €150 moeten bijbetalen voor een kamer met koelkast, mooi uitzicht en airco (wat voor ons in zo'n warm land standaard lijkt). Laat jullie bij het boeken van dit hotel niet misleiden door de foto's in het boek, en ga voor kamertype 21! We kunnen alleen maar positief zijn over de nieuwe kamer, de service en de vriendelijke mensen.
Gereisd met partner in juli 2008

Peter en Marina, 1-10-2007

Hebben Adele Beach voor de 3de keer bezocht en vinden eigenlijk dat het hotel er jaar na jaar op achteruit gaat. Eten is wel lekker, maar de kamers zouden wel een kleine renovatie kunnen gebruiken. (badkamer, bedden, airco is onvoldoende sterk op hete dagen) Voordeel is wel de rustige ligging van dit hotel. (alle straatlawaai wordt afgeschermd door hotel Eva Bay)

Wat volgens ons echt NIET kan is dat je per persoon per ligzetel €3.5 per dag moet betalen en dit zowel aan het strand als aan het zwembad. Als je dit uitrekent voor 2 weken kom je eventjes op €98.

Gereisd met partner in oktober 2007

van Mook, 24-9-2007

Adele Beach had een hoge beoordeling. Maar toen wij vrijdag aankwamen vonden wij daar niks van terug. We werden naar de kamer gebracht en dachten dat we in een bunker terecht kwamen, betonnen bedden en nachtkastjes.Op de bedden lagen alleen maar lakens terwijl het die dag echt niet warm was.Ook de badkamer van een gedetinieerde ziet er beter uit!!! We waren hier erg vangeschrokken omdat iedereen zo positief was. We hadden wel gelezen dat het een wat ouder hotel was maar het leek echt nergens op. We raden dit hotel dan ook zeker niet aan. We waren zo boos en ongelukkig dat we een ander hotel hebben geeist. Nu zitten we in hotel adele mare waarschijnlijk een zusteronderneming van adele beach. van 21-09-2007 tot 01-10-2007.
Gereisd familie in september 2007

jan, 11-9-2007

Minpunten:

erg verouderde kamers,piepkleine badkamer,twijfelaar als bed.

het strand bestond uit soort gemalen puin,en de zee kon je niet in zonder waterschoenen vanwege de vele rotsen en puinbrokken.

over het algemeen komen hier veel bejaarde russen en veel duitsers.

Pluspunten:

vriendelijke mensen,zeer goed eten,gezellige bar,mooi zwembad,elke dag schone handdoeken behalve op zondag.

Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adele Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adele Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adele Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adele Beach scoort een 7.6 uit 10 op basis van 25 reviews.