Aparthotel Prinos Village ****

8 reviews over Aparthotel Prinos Village in het Nederlands

nooit meer

kiki, 21-6-2009

slecht eten ggen variatie

kroketten van de dag er voor als onbijt da kan toch nie.

vuil zwembad ze gingen er nen keer door met een visnet ent was proper

alle nooit meer dus ik was blij dak daar weg was

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Nooit Meer

Fam. Winterswijk, 21-1-2009

Wij waren er in augustus 2008. Een drama: geen electriciteit; klein vies zwembadje, dat steeds ondieper werd (niet bijvullen). Buffet geen variatie en geen rekening met kleine kinderen. Zee op grote afstand en niet wandelend te bereiken (gevaarlijke snelweg).

Bij uitval electriciteit was er geen drank te bestellen, want de frisdranktap deed het vanzelfsprekend ook niet. Niemand van het personeel nam de moeite om uit het bijehorende winkeltje wat te drinken te halen; dat mocht je als klant zelf doen TEGEN BETALING - hoezo All Incl????

Afijn, we hebben vandaag (21-1-2009) onze aankomende zomervakantie geboekt: De kinderen gaven aan: GEEN KRETA!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Nooit meer!

Gert, Ingrid, Katrijn en Lotte, 21-8-2008

Aankomst:geen uitleg,wc verstopt,uitwerpselen via vloer,bad naar boven.Na herstelling niet opgekuist.Zelf doen.Vanaf dag 4: geen stroom:airco,licht, tv,ijskoude douches,ijskast,opladen van gsm,camera gedaan tot einde verlof. Eten was goed,weinig variatie.Laat ontbijt kan niet,geen tea time,geen snacks.Toch betaling van dranken ondanks AI(expresso,frappe).Strand verder dan 800m,te voet onbereikbaar(drukke weg).Shuttlebus op vaste tijdstippen;laatste om 18.30u.De animatie was zo goed als onbestaande:1 griekse avond.Dagelijks(indien stroom)een half uurtje kinderdisco.Zwembad(geen zeewater)was zeer vuil,troebel.De filters en pomp werkten niet meer. e personeelsleden niet altijd even vriendelijk. Hygiëne?

Het concept van Prinos Village is goed met kinderen op verlof,maar er moet nog hard aan gewerkt worden.De suites zijn mooi ingericht.Zoals in de brochure vermeld,is er alles aanwezig.

Gereisd familie in augustus 2008

Rust, Rust,...

lotto, 8-8-2008

Geboekt als last minute via touroperator en héél goed meegevallen.

Qua ligging is het afgelegen, maar wij waren er blij mee, omdat we weg wilden van alle drukte om echt tot rust te komen. De service is echt super. Iedereen is er erg behulpzaam, en niets is teveel gevraagt. Wij vonden de prijs/kwaliteit héél goed, weet niet de juiste brochureprijs voor deze periode, maar wij hebben echt niet teveel betaald. Eten is gevarieerd en keuze genoeg. aan de bar is er ook keuze genoeg voor de verschillende dranken. De kamers zijn echte suites, héél modern, héél netjes, prima airco, rolluiken, balkon aan beide zijden, flatscreen en dvd-speler. je komt niks tekort. Animatie voor de kids is goed, maar ons kindjes deden niet veel mee, omdat ze nog

klein zijn. Maar de minidisco lieten ze niet voorbijgaan. Wij komen voor de 3de keer naar kreta en kennen de taal, we huurden een auto wat echt niet duur was en hebben zelf rondgereden om de buurt te verkennen. Voor ons weer een supervakantie!!!!

Gereisd familie in juli 2008

Tine, 17-1-2008

Schitterend hotel. Heel vriendelijke mensen en goede service. Mooie en nette kamers.

Rustig gelegen. Voor de mensen die liever dichtbij het centrum van een stad logeren is dit niet geschikt, maar wij hebben genoten van de rust en stilte.

Het eten was lekker en redelijk afwisselend.

Gereisd familie in juli 2007

Miriam, 30-9-2007

Afgelopen dinsdag terug gekomen van een week vakantie.

We zaten in dit hotel omdat het hotel waar geboekt was, overboekt was.

Het hotel is gloednieuw. Dit jaar gingen ze voor het eerst open.

Mooi hotel en lekker eten!! De mensen waren heel erg aardig.

De locatie t.o.v. de stad is ongunstig. Dat is eigenlijk het enige minpunt van het hotel.

Er rijden wel shuttle busjes naar het strand en de bushalte, wat erg handig is, en er is een prive strand waar je als je all incl hebt ook drankjes kan drinken. In de bar zijn zelfs een aantal cocktails inbegrepen bij de all incl.

Wij konden wel voor 12 uur drinken krijgen.

Ik heb me er prima vermaakt, het afscheid was zelfs lastig.

Ik zou er zeker waar naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in september 2007

Tine, 20-9-2007

Ik heb er net 8 dagen kreta opzitten en heb een GEWELDIGE vakantie gehad in prinos village. De bediening aan de bar en het restaurant was zeker een 10 waart. Iedereen was er ontzettend vriendelijk. Het zwembad is inderdaad niet enorm groot maar zeker groot genoeg. De shuttlebus naar het strand rijdt elk uur, dus tevoet naar daar gaan is helemaal niet nodig. Maar het is inderdaad een gevaarlijke weg tot aan het strand. Maar dit wordt zeer goed opgelost met het busje.

Ons zie je er volgend jaar ZEKER weer. We hebben er 8 zalige dagen gehad.

Gereisd met vrienden in september 2007

peter vermassen, 18-8-2007

nieuw hotel gelegen tussen twee bergplateau's. Zeer gevaarlijk om naar het strand te voet te gaan(oversteken van een autostrade) en zeker méér dan 800 meter van het strand. Zo goed als geen animatie voor kinderen als volwassenen . We zijn er 10 dagen geweest en konden op voorhand zeggen wat buffet zou zijn . Steeds zelfde en weinig keuze voor een 4+ hotel. Mooie kamers en netjes gepoetst. Personeel maakt spijtig genoeg onderscheid naar nationaliteit qua service (voornamelijk duitstalig)Zeker ggen 4+ sterren waard en de all in formule is een lachertje . Pas vanaf 12,00 uur mogelijkheid tot drinken (behalve kraantjeswater). Snack en namiddagijs zelf niet gezien. Mij zien ze daar nooit meer . Ook het zwembad veel te klein
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Prinos Village in Prinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Prinos Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Prinos Village scoort een 5.89 uit 10 op basis van 9 reviews.