Hotel Minoa Palace Resort & spa *****

Hotel Minoa Palace Resort & spa
Minoa Palace Resort & spa
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Minoa Palace Resort & spa bij:

191 reviews over Hotel Minoa Palace Resort & spa in het Nederlands

Redelijk

dyana0409, 12-7-2017

Zwembad en strand zijn goed er is altijd plaats je hoeft geen handdoekje te leggen voor 10.00.

De meeste personeelsleden zijn vriendelijk behalve de leidinggevende in de eetzaal er kon van die man nog geen goedemorgen of avond vanaf.

Hij kan nog een voorbeeld nemen van de dame van de lobby bar.

Kamers in het oude gedeeelte zijn klein en je moet je douchen in de badkuip

waar je eerst 70cm ophoog moet om er in tekomen.

Dus boek een kamer in het nieuwe gedeelte

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige vakantie.

Melissa, 12-6-2017

Perfect hotel! Buffet van zowel ontbijt als avondeten waren goed. Er was genoeg keuze en iedere dag was er weer wat anders. Wij hadden een kamer in het bungalow gedeelte met uitzicht op de tuin. Hier was het altijd lekker rustig.

De bedden waren heerlijk, zelden zulke fijne bedden gehad in een hotel. Wij hebben zowel bij het strand als bij het zwembad gelegen. Beide plaatsen zijn top! Enig nadeel was dat het zwembad niet verwarmd is en begin mei is dat nog erg fris. Gelukkig was er een binnenzwembad waar we vaak gebruik van hebben gemaakt.

Personeel is erg vriendelijk, maar bij het restaurant soms iets te overdreven vriendelijk vonden wij, maar dat is persoonlijk.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig hotel, resort

Ton, 10-6-2017

Personeel is zeer vriendelijk, je wordt overal prima geholpen. Alles is zeer schoon, de service is geweldig . Het eten is gevarieerd en eten in het a la card resraurant aan het strand is uitstekend
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Fantastisch, gaan zeker nog eens terug

Ann, 17-5-2017

We zaten in het imperial gedeelte -waterfront. We hadden echt zicht op zee, je kon niet dichter zitten. Personeel heel vriendelijk, buffetten waren heel goed en uitgebreid. Desserten waren heel lekker. Er zijn 2 zwembaden : aan het hoofdgebouw en imperial gedeelte. Er waren zeker nog stoelen vrij, is nu een rustige periode. Wel wat te fris om in zwembad te gaan, maar je kan altijd in verwarmd binnenzwembad gaan.Buiten het hotel zijn er veel restaurantjes en tavernes. Kamers worden 2 keer gekuisd, wat zeker niet nodig is.
Gereisd met partner in mei 2017

Subliem

Pascale, 5-5-2017

een relaxte plaats en buiten aangenaam vertoeven tussen de cafeetjes en vele winkeltjes ....dichtbij uitstap mogelijk heden ...
Gereisd met partner in oktober 2016

Een mooi resort, genoten van een 18 dgn. verblijf.

Hans en Henny Klomp, 10-10-2016

Negatieve opmerkingen zijn er niet maar let op welke kamer je kiest.

Alles is erg schoon, een prima keuken en prima bedden.

Het personeel doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.

We hadden een kamer met zij-zeezicht. Kamer 778 in het nieuwe imperiale-gedeelte.

Kamer nr. 773 is wat minder gunstig, deze is iets kleiner, minder kastruimte en heeft ook een kleiner balkon dat niet overdekt is.

Omdat het een hoekkamer is zit je op het balkon erg dicht op de aangrenzende hoekkamer.

In het oude gedeelte hebben we geen kamers gezien.

De kamers 750 t/m 765 hebben een uitzicht op een weg naar het strand, een school en een afval depotje. (vooral de laatste kamer op die galerij)

Wij hadden All In geboekt en dat is prima bevallen.

Wel ff wennen aan wat wel en niet inbegrepen is.

We gaan zeker vaker terug naar dit resort.

Super vakantie

De greef, 26-9-2016

Zeer verzorgde kamers, suites en hotel

Vriendelijk personeel, leuke attentie voor de verjaardag en een upgrade van de kamer. Lekkere en gevarieerde keuken. Iets meer Griekse sfeer qua achtergrond muziek in het restaurant is het enige wat wij misten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch hotel maar té rustig voor ons

D. Nijenhuis, 21-9-2016

Geweldige locatie, uitstekende keuken (elke dag wat anders, veel keuze, vers etc.) We hadden een grote, goed verzorgde, schone kamer. Geen 'handdoekje leggen' bij het zwembad - protocol...top! Het hardwerkende personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Puntjes om rekening mee te houden: All Inclusive = niet ALL Inclusive zoals b.v in Turkije. Desondanks genoeg keuze. En wat wij persoonlijk wel jammer vonden was dat na het avondeten het hotel totaal uitgestorven leek. Of het nou kwam omdat het wat later in het seizoen was, of omdat er verhoudingsgewijs toch meer oudere gasten zaten...geen idee. Wij zochten de gezelligheid dan ook op in Platanias zelf (winkeltjes, barretjes en restaurantjes in overvloed) Wij zijn absoluut niet van de animatie e.d. bij een hotel maar een heel klein beetje vertier/aanspraak was wel leuk geweest. Dit zou waarschijnlijk anders zijn geweest als b.v één van de gezelligste plekken bij een hotel, de poolbar, niet zo vroeg zou sluiten (klokslag 18.00 uur) Voor de rest een hele fijne tijd gehad en een aanrader voor iedereen! En speciaal voor degenen die op zoek zijn naar een luxe verblijf & rust...Minoa Palace it is.

Geweldig hotel!

Roxanne Gonzalez Docal, 11-9-2016

Heerlijk verblijf gehad! Alles was top geregeld en het personeel was heel vriendelijk. Het eten was iedere dag heerlijk!

Aanrader! Fantastisch

M.s, 31-8-2016

Wij zitten op dit moment in het prachtige en luxe resort!

Je word hier omringt door luxe en het personeel doet er alles aan om je het naar je zin te maken!dit resort is het luxe in de gehele omgeving! De reis was niet goedkoop maar dubbel en dwars elke cent waard. Kamer mooi en schoon, ( imperial gedeelte) strand verzorgd met bediening en handdoeken service. Eten goed en verzorgd. Niet alle cocktails al in maar alsnog veel keuze! Zwembad mooi en schoon. Geen handdoek leggen ontzettend fijn!genoeg plek. Op dit moment niet al te druk wat wij heerlijk vinden. Geen jenelende kinderen, allemaal nette mensen. Geen kijken en gezien worden gehalte. Ik zeg gewoon boeken!

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minoa Palace Resort & spa in Platanias (Chania), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minoa Palace Resort & spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Minoa Palace Resort & spa scoort een 9.14 uit 10 op basis van 199 reviews.